Saped90 skriver:
Er der egentlig ikke noget med at de små skal være mindst 3 måneder gamle inden man begynder til babysvømning?
Hmm.. Det må lige tjekkes..
Ja, jeg SKAL også bare gå til det, men er ikke sikker på at jeg gider betale for det i DGI-byen.. Altså jeg tror næsten at det er bedre for den lille at finde en lille svømmehal for at der ikke er for meget støj i svømmehallen.. I DGI-byen er baby-bassinet jo sammen med de andre, så tror måske at det kan skabe noget uro.. Ved ikke om det bare er mig? 
Min storesøster fødte i maj sidste år og hun gik til babysvømning i Vestbadet (tror jeg vist nok at det hedder?
) Og der var baby-bassinet i et lukket rum for sig selv.. Det fungerede bare SÅ godt!
Men jeg synes da at det ville være en super idé at starte sammen, hvis vi kunne finde noget vi alle kunne være glade for 
God weekend, tøser! 
Tror faktisk du har ret i noget Sarah! Altså med larm og sådan, det havde jeg ik lige tænkt på. Jeg bor selv lige ved siden af en ret lille svømmehal, gladsaxe svømmehal, men den er jeg ikke ret glad for. Men nu jeg tænker over det er der MEGET mere ro der end i DGI-byen - ved de har babysvømning der også.
De har vist også babysvømning i Lyngby svømmehal, det er kun 2 km herfra, men der har jeg ikke været endnu. Men min mor sagde også noget klogt til mig. Netop at det fede ved at gå til det tæt på hvor man bor, er at man måske kan være heldig og møde nogle andre søde forældre som bor tæt på en selv. Jeg har selv flyttet rigtig meget rundt og kender absolut INGEN som bor i det her område hvor jeg bor nu, (kun dig nu Dea
) men det kunne da være vildt fedt at lære nogen at kende som bor i området!!! Så nu overvejer jeg altså lidt at melde mig til det her lidt nord på i stedet for.
Lyder ellers fedt i vestbadet at de har et rum helt for dem selv!!!!
Nogen steder skal de være 2, andre steder 3 mdr. Men jeg tænker bare at selv efter de er født kan det være svært at få plads på et hold ved den alder fordi de er så populært, så man nærmest er nødt til at tilmelde sig inden fødslen, men det har jeg det bare ikke godt med. Ved ik om det bringer uheld eller noget, selvom det sikkert er noget pjat. Ligesom det med at man ik må få barnevognen hjem før fødslen osv!
MARIA HVORDAN GÅR DET EGENTLIGT MED DIG??? SES VI TIRSDAG?
Anmeld