(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Øv altså!!

Men du skal selvfølgelig passe på dig selv, så kan godt forstå hvis du bliver nødt til at melde fra.. Men krydser fingre for at det bliver bedre, så du alligevel kan komme   

Har du ikke mulighed for at komme til fysioterapi eller massør igennem hospitalet evt? Der var en fra min mødregruppe som også havde voldsomme smerter i ryg og bækken og hun blev tilbudt tid hos en fysioterapeut på Hvidovre hospital..

God bedring til dig i hvert fald!!

Jo kan godt få hjælp igennem sygehuset.. problemet er, jeg bor i Valby jo og skal føde på Glostrup, så skal der ud og hjem igen et par gange om ugen. det har jeg slet ikke kræfter nok til..

Jeg er godt nok os ved at være godt træt af alle de smerter jeg skal igennem. puuh..

ØV ØV.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Jo kan godt få hjælp igennem sygehuset.. problemet er, jeg bor i Valby jo og skal føde på Glostrup, så skal der ud og hjem igen et par gange om ugen. det har jeg slet ikke kræfter nok til..

Jeg er godt nok os ved at være godt træt af alle de smerter jeg skal igennem. puuh..

ØV ØV.

Øv.. Ja, det kan jeg godt forstå!! Men jeg krydser fingre for at du får det bedre

Så forresten lige at I skal flytte.. Tillykke med det!
Har I fået noget større i Roskilde, eller?

Anmeld

21. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Øv.. Ja, det kan jeg godt forstå!! Men jeg krydser fingre for at du får det bedre

Så forresten lige at I skal flytte.. Tillykke med det!
Har I fået noget større i Roskilde, eller?

Ja vi har fundet en 3. vær. lejlighed på 72 kvm. 1 rum mere og ca 20 kvm mere end det vi har nu.. Så det er bare super dejligt. )

Anmeld

21. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Ja vi har fundet en 3. vær. lejlighed på 72 kvm. 1 rum mere og ca 20 kvm mere end det vi har nu.. Så det er bare super dejligt. )

Skønt! Tillykke med det!  Så skal lille Malou have sit eget værelse?

Anmeld

21. september 2009

prettybutterfly

Øv Maria det lyder da bestemt ikke godt med dit bækken! Du må lige skrive hvordan du har det løbende! Kan godt forstå du ik overvejer at tage ret mange steder.

Rigtig god bedring! Du burde altså ku få en henvisning til en fysioterapeut lige ved siden af hvor du bor! Det har jeg fået igennem min læge, det var super nemt og ku selv vælge hvilken! Har du overvejet det?? Hvornår er det så du flytter?

Anmeld

21. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Hjertelig tillykke med Emma forresten   

Så lige at hun har fødselsdag i dag  

Anmeld

21. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Hjertelig tillykke med Emma forresten   

Så lige at hun har fødselsdag i dag  

Tak søde.. ;o) Jeps hun blir 2 år i dag.. Når kl er 17:07 så er det præsic 2 år siden hun blev smidt op på maven af mig. ) dejlieg tøs.. Lægger nogle billeder ind her senere af hende. Havde jo både hende og storesøsteren i weekenden så måtte jo lige tage nogle billeder.. )

Anmeld

22. september 2009

Jacqueline

Hej med jer piger

Undskyld jeg ikke har givet lyd fra mig før nu, men vores computer gik ned - helt død - så vi fik den først tilbage igår aftes  Godt nok kedeligt ikke at ha sin computer når man bare går hjemme. Men fik da set samtlige serier i fjernsynet  Jeg er stadig på den 29

Knus fra en som er meget glad for at få sin computer tilbage  

Anmeld

22. september 2009

Mist

Jacqueline skriver:

Hej med jer piger

Undskyld jeg ikke har givet lyd fra mig før nu, men vores computer gik ned - helt død - så vi fik den først tilbage igår aftes  Godt nok kedeligt ikke at ha sin computer når man bare går hjemme. Men fik da set samtlige serier i fjernsynet  Jeg er stadig på den 29

Hej Igen.

Dejligt og se du er kommet tilbage. Håber os selv jeg kommer på tirsdag.. Skal bare lige se de næste par dage an. Gud hvor jeg dog er træt af de smerter.. De måtte simpelthen godt tag og forsvinde med det samme.. Hokus pokus. , Nå det hjalp ikke. ØV..

Håber vi alle ses tirsdag.

Knus

Anmeld

22. september 2009

FruPudderkvast

Jacqueline skriver:

Hej med jer piger

Super.. Vi undrede os også lidt over hvor du pludselig blev af.. Men godt at du er tilbage

Så håber vi bare at Maria også bliver klar til tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.