(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2009

Mist

Tror os det blir for meget med kage, selvom det ville være lækkert. ) Men Jacqueline skal os lige "godkende" det, hun blev jo desværre stille ret hurtigt. .. øv øv.. Håber da hun kommer frem igen da det jo ku være hyggeligt med en mere.

Glæder mig meget til at se jer alle igen..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

forår

kan man ikke altid spise kage??hehehe ej det er oki, så bliver jeg da ikke fed pga af det...hehehe

Anmeld

18. september 2009

prettybutterfly

Jacqueline er du her stadig?? Længe siden vi har hørt fra dig! Kommer du stadig d 29???

Anmeld

18. september 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Jacqueline er du her stadig?? Længe siden vi har hørt fra dig! Kommer du stadig d 29???

Jeg har ikke set hende siden den dag hun oprettede sin profil her inde.. Så vi må vist bare se tiden an.

Anmeld

19. september 2009

prettybutterfly

maria-norby skriver:

Jeg har ikke set hende siden den dag hun oprettede sin profil her inde.. Så vi må vist bare se tiden an.

Tror vist du har ret Maria. Så er det vel tilbage til den "gamle" plan hvis altså ikke hun skulle nå at dukke op! Man ka da ik bare forsvinde sådan!!

Anmeld

19. september 2009

FruPudderkvast

Jeg tror også bare at vi skal holde os til den gamle plan.. Det har åbenbart ikke den store interesse alligevel.. Hmm..

Skrev du et brev med din adresse til hende, Mona? Og svarede hun på det?

Håber at I alle 3 har det godt

Anmeld

20. september 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Jeg tror også bare at vi skal holde os til den gamle plan.. Det har åbenbart ikke den store interesse alligevel.. Hmm..

Skrev du et brev med din adresse til hende, Mona? Og svarede hun på det?

Håber at I alle 3 har det godt

Ja jeg skrev et brev med adressen med det samme, men nix hørte ikke en lyd tilbage! Og Sarah jeg er i øvrigt ved at udarbejde et lækkert kort over vejen fra Buddinge st og herhjem til. Skal bare lige tegne det færdigt og ha det scannet ind inden jeg sender det, men det er altså nemt at finde!

Knuser til jer alle og glæder mig til vi ses!

Anmeld

20. september 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Ja jeg skrev et brev med adressen med det samme, men nix hørte ikke en lyd tilbage! Og Sarah jeg er i øvrigt ved at udarbejde et lækkert kort over vejen fra Buddinge st og herhjem til. Skal bare lige tegne det færdigt og ha det scannet ind inden jeg sender det, men det er altså nemt at finde!

Knuser til jer alle og glæder mig til vi ses!

Hmm, underligt!  Men vi må jo se om hun dukker frem en af de næste par dage..

Perfekt, Mona! Så burde jeg kunne finde det

Anmeld

21. september 2009

Mist

Hej Piger..

jeg vil lige være ude i god tid. mht. 29. sep. skal jeg lige se tiden an. Jeg har fået det rigtig skidt med mit bækken og er meget svært gående nu, havde lige begge mine piger fredag, lørdag og søndag formiddag med, en lidt for stor mundfuld, så pt står den kun på REN afslapning.

har meget svært ved at komme ned og ud af sengen, ikke så sjovt. Så vil godt lige se tiden an, men igen advare jer om at jeg evt. må melde fra d. 29. sep. Piv suk suk suk suk suk..

Skal nok give besked når vi nærmer os weekenden..

Varme tanker
Maria.

Anmeld

21. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Hej Piger..

jeg vil lige være ude i god tid. mht. 29. sep. skal jeg lige se tiden an. Jeg har fået det rigtig skidt med mit bækken og er meget svært gående nu, havde lige begge mine piger fredag, lørdag og søndag formiddag med, en lidt for stor mundfuld, så pt står den kun på REN afslapning.

har meget svært ved at komme ned og ud af sengen, ikke så sjovt. Så vil godt lige se tiden an, men igen advare jer om at jeg evt. må melde fra d. 29. sep. Piv suk suk suk suk suk..

Skal nok give besked når vi nærmer os weekenden..

Varme tanker
Maria.

Øv altså!!

Men du skal selvfølgelig passe på dig selv, så kan godt forstå hvis du bliver nødt til at melde fra.. Men krydser fingre for at det bliver bedre, så du alligevel kan komme   

Har du ikke mulighed for at komme til fysioterapi eller massør igennem hospitalet evt? Der var en fra min mødregruppe som også havde voldsomme smerter i ryg og bækken og hun blev tilbudt tid hos en fysioterapeut på Hvidovre hospital..

God bedring til dig i hvert fald!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.