(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Fedt at du gerne vil dele dine billeder Sarah!!! Jeg viiiiiiille jo gerne 4D scannes(ok hvem ville ik det?) men, syntes stadigvæk at de der 1400 kr er rigtig mange dejlige penge som ku bruges på alt muligt lækkert til bebs. Og min kæreste er rimeligt meget imod de 4D billeder, for han siger de er for uhyggelige og at han ikke kan lide dem(mener barnet ligner et rumvæsen]. Så han er altså en svær nød at overtale til at betale halvdelen, når han nu ik kan lide billederne. Så jeg tror desværre ik det bliver til noget....

Maria, tillykke med at du skal giftes!!!! Hvornår skal det være?? Har Henrik været helt nede på knæ og det hele???

Knus fra Mona

Haha, min svoger har det ligesom din kæreste.. Han synes også at barnet ligner en alien - og derfor fik min søster heller ikke en 4D scanning  Sjovt at nogle mænd har det sådan.. Så lillesøster her har været så sød at invitere hende med når jeg skal scannes, så hun kan få lov til at opleve det  Og selvfølgelig vil jeg dele billederne med jer!!

Og havde forresten ikke lige set at du havde svaret herinde.. Så bare glem at jeg skrev til dig privat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Haha, min svoger har det ligesom din kæreste.. Han synes også at barnet ligner en alien - og derfor fik min søster heller ikke en 4D scanning  Sjovt at nogle mænd har det sådan.. Så lillesøster her har været så sød at invitere hende med når jeg skal scannes, så hun kan få lov til at opleve det  Og selvfølgelig vil jeg dele billederne med jer!!

Og havde forresten ikke lige set at du havde svaret herinde.. Så bare glem at jeg skrev til dig privat

Da jeg var oppe og få lavet en 3/4D scanning har jeg aldrig oplevede Henrik så salig som han var.. Som han sagde, han havde aldrig siddet og smilet så meget over og se sit kommende barn boltre sig rundt inde i maven..

Så det er ikke alle mænd der er så sarte. ) Men jo det kan godt lige lidt en vanskabning, men som kvinde ser du jo bare dit eget kød og blod blotre sig rundt og møve og lave sjove ting, som og vinke og smile, åbne og lukke munden, holde om navlestrengen osv. osv. det er jo bare det mest fantastiske, så Sarah, glæd dig. det er virkelig en oplevelse for alle pengene, gjorde det gerne igen hvis jeg havde råd til det..

Nu må jeg bare vente med at se hende til hun kommer ud til mig og siger HER ER JEG..

Anmeld

14. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Da jeg var oppe og få lavet en 3/4D scanning har jeg aldrig oplevede Henrik så salig som han var.. Som han sagde, han havde aldrig siddet og smilet så meget over og se sit kommende barn boltre sig rundt inde i maven..

Så det er ikke alle mænd der er så sarte. ) Men jo det kan godt lige lidt en vanskabning, men som kvinde ser du jo bare dit eget kød og blod blotre sig rundt og møve og lave sjove ting, som og vinke og smile, åbne og lukke munden, holde om navlestrengen osv. osv. det er jo bare det mest fantastiske, så Sarah, glæd dig. det er virkelig en oplevelse for alle pengene, gjorde det gerne igen hvis jeg havde råd til det..

Nu må jeg bare vente med at se hende til hun kommer ud til mig og siger HER ER JEG..

Nej, det er rigtigt.. Men har hørt mange mænd sige at de ikke synes at det ser så lækkert ud

Men herhjemme glæder vi os begge to rigtig meget.. Morten synes nemlig også at det ser helt fantastisk ud.. Ihh, det måtte gerne blive d. 20. nu..
Er sgu også blevet helt afhængig af de scanninger fordi jeg jo er blevet scannet hveranden uge i forbindelse med lussingesyge.. Så det er helt mærkeligt ikke at have set ham i så lang tid

Ja, der er jo heller ikke så lang tid til de kommer ud til os.. Det slog mig lige i morges at der "kun" er 10 uger til jeg skal føde.. WOW!!!  Det er jo lige om lidt  Men jeg er også ved at blive en smule utålmodig nu.. Hehe..

Anmeld

14. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Nej, det er rigtigt.. Men har hørt mange mænd sige at de ikke synes at det ser så lækkert ud

Men herhjemme glæder vi os begge to rigtig meget.. Morten synes nemlig også at det ser helt fantastisk ud.. Ihh, det måtte gerne blive d. 20. nu..
Er sgu også blevet helt afhængig af de scanninger fordi jeg jo er blevet scannet hveranden uge i forbindelse med lussingesyge.. Så det er helt mærkeligt ikke at have set ham i så lang tid

Ja, der er jo heller ikke så lang tid til de kommer ud til os.. Det slog mig lige i morges at der "kun" er 10 uger til jeg skal føde.. WOW!!!  Det er jo lige om lidt  Men jeg er også ved at blive en smule utålmodig nu.. Hehe..

Jeg har 15 uger endnu, men da jeg formentlig blir sat igang ca. 10 dage før tid så har jeg kun 13 uger igen.. uhh, kun små 13 uger.. NICE... De må godt gå hurtigt nu..

det er godt vi kan ses alle sammen og ha noget og se frem til så tiden går hurtigere.

Anmeld

14. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Jeg har 15 uger endnu, men da jeg formentlig blir sat igang ca. 10 dage før tid så har jeg kun 13 uger igen.. uhh, kun små 13 uger.. NICE... De må godt gå hurtigt nu..

det er godt vi kan ses alle sammen og ha noget og se frem til så tiden går hurtigere.

Ja, det må gerne gå lidt hurtigt..
Hvorfor bliver du egentlig sat i gang før tid? Det kan godt være at du har sagt det, men at jeg bare har glemt det

Anmeld

14. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Ja, det må gerne gå lidt hurtigt..
Hvorfor bliver du egentlig sat i gang før tid? Det kan godt være at du har sagt det, men at jeg bare har glemt det

Fordi jeg har gået med bækkenløsning siden 13 uge, og har termin d. 26, så for at undgår jeg ligger indlagt d. 24  så vil lægerne sætte mig igang, så jeg kan komme hjem og holde jul. der er heller ikke så meget personale i julen det er os derfor.. Men det er mest fordi de ved jeg kommer til at lægge indlagt fra c. 34 uge  og frem til jeg nedkommer..

Anmeld

14. september 2009

forår

Jacqueline skriver:

Tak Dea

Jo det vil jeg meget gerne  til jeres brunch?

Jeg har også aftalt med min pige at det skal blive d. 12.12. 09. Jeg er selv født d. 09.09 og min kæreste d. 03.03 - så´det kunne jo være lidt sjovt

Knus Jacqueline

hvad med kage eller wienerbrød eller noget lignende?? eller er det bare mig der er et stort kageøre..hehehe

Anmeld

15. september 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

hvad med kage eller wienerbrød eller noget lignende?? eller er det bare mig der er et stort kageøre..hehehe

Uhh, genial idé..  

Hvad siger I andre til det? Og selvfølgelig også dig Jacqueline?

Anmeld

16. september 2009

prettybutterfly

Det eneste jeg tænker mht kage er bare at jeg var SÅÅÅ mæt sidste gang at jeg bestemt ikke ku spise kage også. Og så virkede det bare så lækkert med det friske frugt efter det "ikke så sunde" måltid. Jeg er virkelig KÆMPE kage søster, men aner ik om det ville blive spist...

Anmeld

16. september 2009

FruPudderkvast

Haha, kæmpe kage søster

Nå, men skal vi så ikke sige at vi denne gang deler brød og pålæg op som Mona skrev og så kan vi jo altid se om vi næste gang (det er jo ikke sidste gang vi ses, vel tøser? ) har brug for en kage?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.