(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2009

Jacqueline

Hej Piger
Jeg er lige blevet bruger på siden, og faldt lige over jeres samtaler

Jeg har selv termin d. 11 december og er fra Valby  Venter os en lille pige.

Men hvor er det rart at læse at jeg ikke er den eneste der går rundt med en masse tanker. Min veninder er også ved at være godt fyldte - og synes også der er en del som er sprunget helt fra

Havde fødselsdag der d. 9 sep - blev 23, så mange af mine veninder er ikke samme sted - desværre.
Savner lidt nogen jeg kan snakke med om diverse ting - min kæreste gider jo ikke høre på det hele
Desuden kunne det også være rart at ha nogen man kunne snakke med når de små engler er kommet til verden
Så nu til det store spørgsmål.. Tror i at der er plads til en ekstra i gruppen?
Hilsen Jacqueline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

forår

Jacqueline skriver:

Hej Piger

Men hvor er det rart at læse at jeg ikke er den eneste der går rundt med en masse tanker. Min veninder er også ved at være godt fyldte - og synes også der er en del som er sprunget helt fra

Havde fødselsdag der d. 9 sep - blev 23, så mange af mine veninder er ikke samme sted - desværre.
Savner lidt nogen jeg kan snakke med om diverse ting - min kæreste gider jo ikke høre på det hele
Desuden kunne det også være rart at ha nogen man kunne snakke med når de små engler er kommet til verden
Hilsen Jacqueline

hejsa

og velkommen til
der er altid plads til en mere her, så du er da helt sikkert velkommen.
ville du ha lyst og mulighed for at mødes med os andre d 29/9 kl 11.00?

Jeg bor forresten i søborg har termin d 12.12.09 og er alene om det da faren intet ønsker med barnet at gøre, men det har jeg det fint med.

Dea

Anmeld

13. september 2009

Mist

Jacqueline skriver:

Hej Piger

Hilsen Jacqueline

Hej ..

velkommen til.. Ja du skal da være så velkommen til at ses sammen med os andre... ) det kunne være smadder hyggeligt.. )

Det var i hvert fald smadder hyggeligt sidste gang vi sås..

Maria

Anmeld

13. september 2009

Jacqueline

forår skriver:

hejsa

og velkommen til
der er altid plads til en mere her, så du er da helt sikkert velkommen.
ville du ha lyst og mulighed for at mødes med os andre d 29/9 kl 11.00?

Jeg bor forresten i søborg har termin d 12.12.09 og er alene om det da faren intet ønsker med barnet at gøre, men det har jeg det fint med.

Dea

Tak Dea

Jo det vil jeg meget gerne  til jeres brunch?

Jeg har også aftalt med min pige at det skal blive d. 12.12. 09. Jeg er selv født d. 09.09 og min kæreste d. 03.03 - så´det kunne jo være lidt sjovt

Knus Jacqueline

Anmeld

13. september 2009

forår

Jacqueline skriver:

Tak Dea

Jo det vil jeg meget gerne  til jeres brunch?

Jeg har også aftalt med min pige at det skal blive d. 12.12. 09. Jeg er selv født d. 09.09 og min kæreste d. 03.03 - så´det kunne jo være lidt sjovt

Knus Jacqueline

ej hvor er det sjov med jeres fødselsdage..hehe...så ja så krydser jeg osse for at det bliver d 12.12
super at du gerne vil med d 29 til brunch, jeg er sikker på at Mona nok skal sende dig sin adr, når hun læser dette....og måske Sarah finder på noget du kan tage med??

Har du fri den dag? eller er du sygemeldt eller noget helt andet?

Anmeld

14. september 2009

FruPudderkvast

Jacqueline skriver:

Hej Piger

Hilsen Jacqueline

Hejsa!

Og velkommen til..  Som de andre tøser skriver, så er der selvfølgelilg plads til en til..

Lidt om mig: Jeg hedder Sarah, er 19 og bor på Amager med min kæreste.. Vi venter (som den eneste i denne gruppe  ) en lille dreng d. 30. november..

Og jeg håber da helt bestemt også at vi kan holde kontakten når vi alle har født.. Man ved jo desværre aldrig hvem man evt. kommer i mødregruppe med, så er det da rart at have nogen som man også har talt med under graviditeten..

Ang. det Dea skriver med at du så skulle tage et eller andet d. 29 - er jeg lidt blank.. Aner ikke hvad du kunne tage med.. Så måske en af de andre piger har en super idé til hvad vi lige står og mangler for at fuldende vores brunch?

Knus Sarah

Anmeld

14. september 2009

Mist

Ja puha, den var straks værre.. Hvad ku der evt. mangle til vores brunch, jeg må os erkende jeg er os lidt på bar bund der, men skal nok prøve og lægge tankerne i blød og se om der skulle dukke noget op.. )

Glæder mig til vi skal ses igen.

Knus Maria.

Anmeld

14. september 2009

prettybutterfly

Hej Jacqueline og velkommen til! Selvfølgeligt har vi plads til flere vordende mødre!! Og som de andre tøser siger så er du MEGET velkommen hjemme hos mig d 29! Kl 11. Jeg kan lige sende dig adressen i en "hemmelig" besked hihi.

Hmm, ved sørme ik hvad vi ellers mangler til brunchen, er i kommet i tanke om noget tøser? Ellers kunne den med brød og pålæg måske splittes op, for brød og pålæg er nok det dyreste af de 4 dele er det ikke? 1 brød er jo for lidt, og jaa..... det er det eneste jeg lige kan komme til at tænke på.....

Knuser fra Mona

Anmeld

14. september 2009

prettybutterfly

Saped90 skriver:

Super!

Jo, selvfølgelig.. Jeg skal scannes d. 20.. Glæder mig bare så vildt meget!!  Og vil meget gerne tage dem med, så I kan se..

Skal du egentlig selv have en 4D scanning, Mona?

Fedt at du gerne vil dele dine billeder Sarah!!! Jeg viiiiiiille jo gerne 4D scannes(ok hvem ville ik det?) men, syntes stadigvæk at de der 1400 kr er rigtig mange dejlige penge som ku bruges på alt muligt lækkert til bebs. Og min kæreste er rimeligt meget imod de 4D billeder, for han siger de er for uhyggelige og at han ikke kan lide dem(mener barnet ligner et rumvæsen]. Så han er altså en svær nød at overtale til at betale halvdelen, når han nu ik kan lide billederne. Så jeg tror desværre ik det bliver til noget....

Maria, tillykke med at du skal giftes!!!! Hvornår skal det være?? Har Henrik været helt nede på knæ og det hele???

Knus fra Mona

Anmeld

14. september 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Fedt at du gerne vil dele dine billeder Sarah!!! Jeg viiiiiiille jo gerne 4D scannes(ok hvem ville ik det?) men, syntes stadigvæk at de der 1400 kr er rigtig mange dejlige penge som ku bruges på alt muligt lækkert til bebs. Og min kæreste er rimeligt meget imod de 4D billeder, for han siger de er for uhyggelige og at han ikke kan lide dem(mener barnet ligner et rumvæsen]. Så han er altså en svær nød at overtale til at betale halvdelen, når han nu ik kan lide billederne. Så jeg tror desværre ik det bliver til noget....

Maria, tillykke med at du skal giftes!!!! Hvornår skal det være?? Har Henrik været helt nede på knæ og det hele???

Knus fra Mona

Nååå hvor er han sød og kær din kæreste.. *Griner* Så har jeg hørt det med.. Et rumvæsen lige frem....

Det er altså ikke så slemt.. Jeg har selv fået lavet en 3/4D scanning og det var bare super dejligt.. Fortryder bestemt ikke de penge det kostede.. Det er et evigt minde..

Jep helt nede.. ) Så kunne da ikke andet end sige ja til ham.. )

Knus fra
Maria

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.