(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Tænkte på at hvis Dea, du har fri om 3 tirsdage igen og alle har lyst til at mødes om formiddagen der, om vi så sku aftale af mødes igen? Og vi kan som sagt godt være her hos mig hvis i altså har lyst til det?? Jeg syntes ihvert fald det var super hyggeligt sidst og vil meget gerne ses igen

Hvad siger i tøser?
Knuser fra Mona

Hej Mona..

jeg er helt klar frisk.. Så i siger bare til.. Syns nemlig os det var super hyggeligt sidst..
Det får en helt anden stemning når man gør det  hos en selv eller andre i stedet for ude..

Håber snart vi ses igen..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Tænkte på at hvis Dea, du har fri om 3 tirsdage igen og alle har lyst til at mødes om formiddagen der, om vi så sku aftale af mødes igen? Og vi kan som sagt godt være her hos mig hvis i altså har lyst til det?? Jeg syntes ihvert fald det var super hyggeligt sidst og vil meget gerne ses igen

Hvad siger i tøser?
Knuser fra Mona

Lyder da rigtig hyggeligt..  Vil jeg meget gerne.. Så håber vi bare at Dea kan..  Det må vel blive d. 29. - kan det ikke passe?

Anmeld

10. september 2009

forår

Saped90 skriver:

Lyder da rigtig hyggeligt..  Vil jeg meget gerne.. Så håber vi bare at Dea kan..  Det må vel blive d. 29. - kan det ikke passe?

hey damer
jeg har fri d 29 og har pt ingen planer den dag, så jeg er frisk
Er det Mona der ligger lejlighed til så eller??

Anmeld

11. september 2009

FruPudderkvast

forår skriver:

hey damer
jeg har fri d 29 og har pt ingen planer den dag, så jeg er frisk
Er det Mona der ligger lejlighed til så eller??

Perfekt!

Ja, jeg tror det er Mona der ligger lejlighed til.. Skal det så være til brunch igen, eller skal vi nøjes med at mødes til en kop kaffe eller the denne gang?

Anmeld

11. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Perfekt!

Ja, jeg tror det er Mona der ligger lejlighed til.. Skal det så være til brunch igen, eller skal vi nøjes med at mødes til en kop kaffe eller the denne gang?

Brunch er fint med mig igen.. Men det er os op til jer.. Syns det var hyggeligt nok sidst med lidt at spise.. )

Anmeld

11. september 2009

prettybutterfly

Super hyggeligt at i alle er friske! Jeg syntes også det var vildt lækkert med brunch sidst, det kan vi sagtens for min skyld! Vi ku evt "rotere" listen, så alle sørge for noget andet end sidst???? Hvis det er her er det jo smartest jeg står for det lune???

Nu er i noteret i min kalender d. 29 september!!

Anmeld

11. september 2009

forår

super duper, jeg har osse noteret det i kalenderen
Lidt at spise er altid godt..hehe...så jeg er helt klar på Brunch eller lign..

Anmeld

12. september 2009

FruPudderkvast

Brunch it is d. 29.!  Glædser mig til at se jer igen!

Og jeg synes at det lyder fint hvis vi roterer..

Skal vi så evt sige sådan her denne gang?

Sarah: Juice og ost
Dea: Franskbrød og evt. lidt pålæg
Maria: Frugt og evt. lidt slik (eller andet hygge)
Mona: Æg, bacon og kaffe

God weekend, tøser!

Anmeld

13. september 2009

prettybutterfly

Igen Sarah, god opdeling af forsk. ting!!! Jeg glæder mig også rigtig meget til at se jer alle 3 igen!!

Sarah, tager du så ikke dine 4D scannings billeder med hvis altså du har lyst til at dele dem med os andre?? Jeg gad ihvert fald rigtig godt se dem! Hvornår var det nu du sku det??
Var der andre der også skulle til 4D???

Knus til jer alle!

Anmeld

13. september 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Igen Sarah, god opdeling af forsk. ting!!! Jeg glæder mig også rigtig meget til at se jer alle 3 igen!!

Sarah, tager du så ikke dine 4D scannings billeder med hvis altså du har lyst til at dele dem med os andre?? Jeg gad ihvert fald rigtig godt se dem! Hvornår var det nu du sku det??
Var der andre der også skulle til 4D???

Knus til jer alle!

Super!

Jo, selvfølgelig.. Jeg skal scannes d. 20.. Glæder mig bare så vildt meget!!  Og vil meget gerne tage dem med, så I kan se..

Skal du egentlig selv have en 4D scanning, Mona?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.