(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Lyder super!

Fed inddeling af de forskellige ting Sarah!

Hvad er din adresse Maria og hvad tid skal vi komme?

Tiden er for mig lige godt.. Det tager ikke 10 min og brygge kaffen og ordne de æg osv.

Så det er hvad der passer jer.. ) Min dør står åben.. Glæder mig meget..

Adressen sender jeg lige i et privat brev til jer... Men find lige ud af hvad tid det passer jer så siger i bare til og jeg er klar. )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2009

forår

maria-norby skriver:

Tiden er for mig lige godt.. Det tager ikke 10 min og brygge kaffen og ordne de æg osv.

Så det er hvad der passer jer.. ) Min dør står åben.. Glæder mig meget..

Adressen sender jeg lige i et privat brev til jer... Men find lige ud af hvad tid det passer jer så siger i bare til og jeg er klar. )

skal vi sige kl 11???
Hvad siger I andre til det?

Anmeld

5. september 2009

prettybutterfly

Kl 11 lyder super! Glæder mig super meget til at møde jer!

Dea: Ja vil meget gerne følges! God ide! Skal vi mødes ved Buddinge st?

Anmeld

5. september 2009

FruPudderkvast

Kl. 11 er også bare fint for mig

Glæder mig til at se jer, tøser..

Og god weekend!

Anmeld

5. september 2009

forår

Super
Så ses vi kl 11 på tirsdag med de forskellige medbragt ting, glæder mig til at se jer
Mona, buddinge st. er fin, vi kan lige aftale nærmere ang tidspunkt ik.

Anmeld

7. september 2009

Mist

totalt underligt...

Lå forleden dag og nussede maven lidt, og pludselig havde jeg en lille bitte fod i hånden.. Åhhhh, det var så dejligt.. men ligeså hurtigt foden hoppede op i hånden ligeså hurtig flyttede hun den igen.. Men vildt underligt og alligevel dejligt.

Utroligt man bære rundt på et lille menneske som man ikke kan se kun føle og mærke.. Glæder mig SÅ meget til december

Anmeld

8. september 2009

prettybutterfly

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag, alle i 3 skønne tøser! Det var vildt dejligt at møde jer og håber rigtig meget på i også har lyst til at gentage succesen??? Hvis i har lyst til at komme herhjem næste gang er i i hvert fald meget velkomne!!!

Knuser fra Mona

Anmeld

8. september 2009

FruPudderkvast

prettybutterfly skriver:

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag, alle i 3 skønne tøser! Det var vildt dejligt at møde jer og håber rigtig meget på i også har lyst til at gentage succesen??? Hvis i har lyst til at komme herhjem næste gang er i i hvert fald meget velkomne!!!

Knuser fra Mona

Selv tak for en rigtig hyggelig dag! Jeg synes også at det var dejligt at se jer når nu vi har skrevet frem og tilbage i et stykke tid

Og har helt sikkert lyst til at se jer igen..  Så vi finder bare en dag hvor alle kan - and I'll be there

Knus Sarah

Anmeld

8. september 2009

Mist

prettybutterfly skriver:

Knuser fra Mona

Hej trunter..

Ja SUPER DUPER tak for en dejlig formiddag, og jeg er HELT klart klar til og gentage det hele en gang mere. Jeg har haft en super dejlig dag, os fordi vi alle står i samme båd, det er lidt noget andet når det er ens veninder som ikke er gravid og man tænker gider hun egentlig høre på alt mit baby snak, men her falder det naturligt ind.. SKØNT..

I siger bare til med tid og sted og jeg kommer, hvis altså ikke min kære læge (Sygehus) har indlagt mig til aflastning.. Grundet mit bækkenløsning.

Men ellers er jeg klar..

KNUS
Maria.

Anmeld

10. september 2009

prettybutterfly

Tænkte på at hvis Dea, du har fri om 3 tirsdage igen og alle har lyst til at mødes om formiddagen der, om vi så sku aftale af mødes igen? Og vi kan som sagt godt være her hos mig hvis i altså har lyst til det?? Jeg syntes ihvert fald det var super hyggeligt sidst og vil meget gerne ses igen

Hvad siger i tøser?
Knuser fra Mona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.