maria-norby skriver:
Hej tøser..
Som jeg lige skrev ville jeg gerne lægge hus til, nu kan jeg læse mig til at der ik var ret mange der havde meldt dig til tirsdag næste uge.. Hvis det kunne friste ville jeg gerne lave kaffe og evt ny bagte boller.. Har ik andet og fortage mig alligevel..
hvad siger i til det piger.. Ku sikkert os godt bikse noget brunch sammen.. hvis det var..
men giv mig lige besked i god tid, så jeg kan evt kan handle ind til det..
Knus
mobil 27 38 10 81
Hej Maria og jer andre selvfølgeligt!
Jeg syntes da det lyder vildt hyggeligt at mødes hjemme hos dig om formiddagen Maria nu hvor Dea også har fri. Og brunch lyder super lækkert! Men ku vi ik gøre det sådan at alle tager noget med så EN person ik ender med alle udgifterne??
Lyder heller ik fedt med din bækkenløsning, så må du også passe lidt på dig selv, går ud fra du også er sygemeldt??
Nej, tror du har ret i vi ik bliver ret mange. Lyder som om vi er oppe på 4 personer nu!??
Sarah: Wow 40 baner!!! Vildt flot må jeg nok sige. Lyder hårdt. Og ja jeg tør heller ik tænke på efter fødslen mht at tabe sig......gruer for tanken! Men har bestemt heller ik lyst til at fortsætte livet som hvalros længere end højst nødvendigt. Får helt dårlig samvittighed over at tænke negative tanker om at være gravid, for ja, jeg er også SUPER lykkelig over at være gravid, med HADER også hvad det gør ved min krop. Er også skrækslagen for strækmærker og slap maveskind!
Uhh, Dea kan godt se 11 kg lyder af en del, men som du selv siger er meget af det jo vand, så man ku håbe det forsvinder igen hurtigt!!! Lyder da også til du er ret aktiv, så det er jo kun super. Jeg krydser virkelig fingre for os alle sammen, at vi smider vores ekstra kg super hurtigt efter fødslen!!!
Knus fra Mona 28 40 97 27 hvis nogen sku få brug for det! (har også gemt dit Maria!)
Anmeld