(december) Nogen med termin i december fra København?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Ja, det er rigtigt.. Jeg glæder mig også bare så utroligt meget til at få min søn i mine arme.. Det bliver fantastisk - og så VED jeg jo at det trods alt er det hele værd! Men er samtidig fast besluttet på at jeg skal tabe mig når jeg har født, så jeg kan få det godt med mig selv igen.. En glad mor giver et glad barn!  

Øv, med bækkenløsning.. Jeg har i laaang tid haft begyndende bækkenløsning som HELDIGVIS ikke er blevet til mere.. Så ved godt hvilke smerter man kan have.. Tør slet ikke tænke på hvordan en kraftig bækkenløsning føles

Ja, men jeg tror faktisk næsten at vi er enige om at ses tirsdag formiddag (når nu Dea også har fri der).. Nu er spørgsmålet så bare hvor det skal være henne?

Jeg glæder mig også til at se jer!!

tirsdag .. hvilken dato??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

tirsdag .. hvilken dato??????

På tirsdag.. Den 8..

Anmeld

3. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

På tirsdag.. Den 8..

Ok.. super.. jamen jeg vil smadder gerne deltage.. Men som du selv sagde,, vi skal vist lige finde et sted og mødes.. )

Jeg kender et par cafe'er.. Men spørgsmålet er nok mere om det ik ville være mere hyggeligt hvis det var hjemme hos en os, tænkte bare det kunne være man fik snakkede mere sammen alle sammen hvis man ik var omgivet af alle mulige andre..

hvis i kan følge mig.. jeg har desværre ikke rigtig plads, eller dvs. det kommer an på hvor mange vi er i alt der skal mødes.. Men jeg lagde gerne hus til. selvom jeg bor i en 2. vær. men der burde da være plads nok i min stue afhængig af hvor mange tøser vi blir.

men gi lyd hvor mange, og om det er noget i syns om.

Anmeld

3. september 2009

Mist

Hej tøser..

Som jeg lige skrev ville jeg gerne lægge hus til, nu kan jeg læse mig til at der ik var ret mange der havde meldt dig til tirsdag næste uge.. Hvis det kunne friste ville jeg gerne lave kaffe og evt ny bagte boller.. Har ik andet og fortage mig alligevel..

hvad siger i til det piger.. Ku sikkert os godt bikse noget brunch sammen.. hvis det var..

men giv mig lige besked i god tid, så jeg kan evt kan handle ind til det..

Knus

mobil 27 38 10 81

Anmeld

3. september 2009

prettybutterfly

maria-norby skriver:

Hej tøser..

Som jeg lige skrev ville jeg gerne lægge hus til, nu kan jeg læse mig til at der ik var ret mange der havde meldt dig til tirsdag næste uge.. Hvis det kunne friste ville jeg gerne lave kaffe og evt ny bagte boller.. Har ik andet og fortage mig alligevel..

hvad siger i til det piger.. Ku sikkert os godt bikse noget brunch sammen.. hvis det var..

Knus

mobil 27 38 10 81

Hej Maria og jer andre selvfølgeligt!

Jeg syntes da det lyder vildt hyggeligt at mødes hjemme hos dig om formiddagen Maria nu hvor Dea også har fri. Og brunch lyder super lækkert! Men ku vi ik gøre det sådan at alle tager noget med så EN person ik ender med alle udgifterne??

Lyder heller ik fedt med din bækkenløsning, så må du også passe lidt på dig selv, går ud fra du også er sygemeldt??

Nej, tror du har ret i vi ik bliver ret mange. Lyder som om vi er oppe på 4 personer nu!??

Sarah: Wow 40 baner!!! Vildt flot må jeg nok sige. Lyder hårdt. Og ja jeg tør heller ik tænke på efter fødslen mht at tabe sig......gruer for tanken! Men har bestemt heller ik lyst til at fortsætte livet som hvalros længere end højst nødvendigt. Får helt dårlig samvittighed over at tænke negative tanker om at være gravid, for ja, jeg er også SUPER lykkelig over at være gravid, med HADER også hvad det gør ved min krop. Er  også skrækslagen for strækmærker og slap maveskind!

Uhh, Dea kan godt se 11 kg lyder af en del, men som du selv siger er meget af det jo vand, så man ku håbe det forsvinder igen hurtigt!!! Lyder da også til du er ret aktiv, så det er jo kun super. Jeg krydser virkelig fingre for os alle sammen, at vi smider vores ekstra kg super hurtigt efter fødslen!!!

Knus fra Mona 28 40 97 27 hvis nogen sku få brug for det! (har også gemt dit Maria!)

Anmeld

3. september 2009

FruPudderkvast

maria-norby skriver:

Hej tøser..

Knus

mobil 27 38 10 81

Det lyder som en rigtig god idé..   Ihh, glæder mig helt nu..

Men jeg synes som Mona heller ikke kun at det er EN der skal stå med alle udgifterne..

Hvad med at vi siger fx...

Dea: Juice og ost
Mona: Franskbrød og evt. lidt pålæg
Sarah: Frugt og evt. lidt slik (eller andet hygge)
Maria: Æg, bacon og kaffe

Det er bare et forslag, så hvis I har en bedre idé, så er I meget velkomne til at skrive det

Anmeld

3. september 2009

FruPudderkvast

3. september 2009

Mist

Saped90 skriver:

Men jeg synes som Mona heller ikke kun at det er EN der skal stå med alle udgifterne..

Det er bare et forslag, så hvis I har en bedre idé, så er I meget velkomne til at skrive det

Det er bare super med mig.. Glæder mig rigtig meget... )

Anmeld

3. september 2009

prettybutterfly

Lyder super!

Fed inddeling af de forskellige ting Sarah!

Hvad er din adresse Maria og hvad tid skal vi komme?

Anmeld

3. september 2009

forår

Saped90 skriver:

hej de damer

jeg er helt frisk på at mødes tirsdag formiddag hos Maria, lyder super hyggeligt.
Og Sarah suoer inddeling af de forskellige ting, og det er helt oki med mig

Jeg er klar mangler bare tid og sted så er jeg der.

Mona: skal vi følges?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.