Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

BellaCiinea

B&J skriver:

hold da op det lyder vildt hvis den er i en pose også i en skralde spand ja undskyld det er da utroligt.. vi putter da vores kats lort i en pose også i skralde spanden inden for og her lugter ikke

Vi putter også efterladenskaber fra vores katte i poser.. MEN, nøj hvor det stinker... Det lugter ud IGENNEM posen Skal ned med det lige med det samme jeg har tømt bakken.. For puha

Og har prøvet alverdens poser..

Når det så er sagt, så kan det heller ikk pisse mig af at nogen smider deres pølle i min skraldespand (hvis jeg havde en)

Hellere det end at træde i den på fortovet eller sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

B&J

samantha1986 skriver:

Lugten kom fra skraldespanden. For det blev kub værre da jeg åbnede den. Så vedkommende bruger godt nok nogle dårlige poser eller også lukket han dem ikke særlig godt. 

ja for det lyder da helt utroligt at du kan lugte det og ud på hele jeres grund også...

Anmeld

7. juli 2012

come2

samantha1986 skriver:

Vores skraldespand står ud til vejen så det er nemt for skraldemanden at tage dem. Nu har vi flere gange oplevet at dolk åbenbart tror det er i orden at smide deres hundelorte poser der i. Og jeg bliver så gal hver gang. Det er møg ulækkert hvis i spørger mig. Vi har ikke selv nogen dyr og jeg skal dælme heller ikke betale for at folk kan komme af med lort fra deres dyr.

Jeg har lidt på fornemmelsen hvem det er og næste gang jeg ser ham så har jeg tænkt mig at spørge om det er ham og bede ham lade være. 

Har jeg bare for meget tid eller hvad mens jeg et på barsel siden jeg går op i det? Og hvad ville i selv have gjort. Ved godt jeg bare kan lade den ligge men jeg går jo heller ikke hen og smider lorte bleer i hans skraldespand. 

Vil du ikke hellere have de benytter jeres skraldespand, frem for de ligger ude foran dit hus?

Jeg små griner altså lidt.

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

MetteS81 skriver:

Jeg ville også blive irriteret over at han bruger jeres skraldespand...det synes jeg ikke er ok. Ja, det er en skraldespand, men det er "hans" lort og den kan han tage med hjem i hundeposen og lægge den i hans egen skraldespand. Også ldt mærkeligt at det er jeres han hele tiden bruger??!!

Som du selv skriver, så sæt et skilt op og konfronter han hvis du ser at han er på vej hen til den igen....eller vær fræk og spørg om du må lægge en ble i hans også?

Og ja, det er da surt hvis man nu selv skulle få brug for en skraldespand fordi bebsen får beskidt ble, men så har man vel også selv pusletaske med evt med poser til at lægge den brugte ble i...det har vi ihvertfald herhjemme. Og dem kunne jeg heller ikke finde på at lægge i fremmedes skraldespande...for hvem gider åbne en spand og se på en brugt ble dernede?? Eller lugte til den, i tilfælde af at posen ik lige er lukket ordentligt..så jeg kan bestemt godt forstå dig. Og så må andre synes at jeg er snerpet, men sådan har jeg det nu engang

Vi har også poser med i pusletasken netop hvis man nu skal ordne en beskidt ble. Og den kan jeg altså godt opbevare til jeg kommer hjem. Så det burde han også kunne med en hunde lorte pose. 

Jeg ve ikke om vores er den eneste der står ud til vejen af dem han kommer forbi eller om han først når han når til vores har fået samlet poser nok. Men han skal sku ike slippe så let. Han har selv valgt at have hund. Og så må han også smide det ud hos sig selv. 

Anmeld

7. juli 2012

B&J

IsabellaCiinea skriver:

Vi putter også efterladenskaber fra vores katte i poser.. MEN, nøj hvor det stinker... Det lugter ud IGENNEM posen Skal ned med det lige med det samme jeg har tømt bakken.. For puha

Og har prøvet alverdens poser..

Når det så er sagt, så kan det heller ikk pisse mig af at nogen smider deres pølle i min skraldespand (hvis jeg havde en)

Hellere det end at træde i den på fortovet eller sådan noget

jaaa nemlig...

jamen har du prøvet frost poser???

dem bruger vi og vi kan slet ikke dufte noget som helst og det er altså bare super dejligt for det er da ikke lækkert når det lugter

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

B&J skriver:

ja for det lyder da helt utroligt at du kan lugte det og ud på hele jeres grund også...

Vi kan lugte det ude foran hvor de står. Og Nøj det var slemt i går. Og der er ikke noget værre end sådan en luGy. 

Anmeld

7. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg synes det er okay...det er bedre end at det bliver efterladt på vejen. Desuden gør det jo ikke noget at det er ulækkert...det er jo en skraldespand

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

come2 skriver:

Vil du ikke hellere have de benytter jeres skraldespand, frem for de ligger ude foran dit hus?

Jeg små griner altså lidt.

Nu bor vi i grund ejer forening og det er strikse regler om alt. Og der ligger ikke nogen lorte nogen stedet her ude. Så nej jeg vil ikke have de bruger min skraldespand. Det er mig der skal lugte til det når de bliver godt varme. Og vat det noget jeg havde lyst til så anskaffelse jeg mig en hund. 

Anmeld

7. juli 2012

B&J

samantha1986 skriver:

Vi kan lugte det ude foran hvor de står. Og Nøj det var slemt i går. Og der er ikke noget værre end sådan en luGy. 

nej det er ikke dejligt når det lugter sådan men stadig vildt at den ikke holder lugten inde

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

mor:) skriver:

jeg synes det er okay...det er bedre end at det bliver efterladt på vejen. Desuden gør det jo ikke noget at det er ulækkert...det er jo en skraldespand

Vores skraldespand lugter normalt kun af skrald. Det er hvad det er. Men nu lugter den af hundelorte og det er sku klamt. Så det gør mig noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.