*T* skriver:
Jeg forstår dig godt, og jo det kan godt lugte igennem posen.
Jeg forstår ikke hvorfor alternativet, til at benytte andres skraldespande, er at det bliver liggende på jorden. Er man ansvarlig hundeejer, tager man sin pose med sig og venter til en offentlig skraldespand eller til man kommer hjem. Jeg synes altså det er ansvarsfralæggelse at mene at hvis man ikke kan bruge andres skraldespande, så kan man ikke samle op. Sludder.
Iøvrigt er der lavet et rigtig godt tiltag. Dem som ikke har noget imod at andre må benytte deres skraldespand til hundeprutteposer, kan få et mærkat hvor det står på. Det synes jeg er en rigtig god idé og så er der sagt ok.
Såfremt jeg havde en sådan skraldespand, så ville jeg ikke have andres prutteposer og da slet ikke andres pruttebleer i den uden at jeg var blevet spurgt først, andet synes jeg faktisk ikke man kan være bekendt. Ligeledes ville jeg heller ikke selv benytte andres uden tilladelse.
Og jeg har selv hund, og slææææber posen med hele vejen. Hyggeligt? Njaa, men nødvendigt.
Til trådstarter: Du kan prøve med et mærkat, men hvis ikke det virker, så ville jeg fjerne den og så sætte den ud, den dag skraldemændende kommer.