Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

samantha1986

Lady Marion <3 skriver:

Jeg forstår ganske enkelt ikke at alle os uden dyr skal finde os i efterladenskaber fra andres dyr   I skriver alle sammen , jamen det da bedre end du træder i hundelorten   Jamen for satan venner , det er da ikke et alternativ , han må da tage lorten med sig ... Jeg er så træt af at vi skal sørge for net på sandkassen og købe det dyre no shit sand så vi slipper for katte lorte i bette mandens sand   Hvad pokker er det for noget .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2012

samantha1986

*T* skriver:

Jeg forstår dig godt, og jo det kan godt lugte igennem posen.

Jeg forstår ikke hvorfor alternativet, til at benytte andres skraldespande, er at det bliver liggende på jorden. Er man ansvarlig hundeejer, tager man sin pose med sig og venter til en offentlig skraldespand eller til man kommer hjem. Jeg synes altså det er ansvarsfralæggelse at mene at hvis man ikke kan bruge andres skraldespande, så kan man ikke samle op. Sludder.

Iøvrigt er der lavet et rigtig godt tiltag. Dem som ikke har noget imod at andre må benytte deres skraldespand til hundeprutteposer, kan få et mærkat hvor det står på. Det synes jeg er en rigtig god idé og så er der sagt ok.

Såfremt jeg havde en sådan skraldespand, så ville jeg ikke have andres prutteposer og da slet ikke andres pruttebleer i den uden at jeg var blevet spurgt først, andet synes jeg faktisk ikke man kan være bekendt. Ligeledes ville jeg heller ikke selv benytte andres uden tilladelse.

Og jeg har selv hund, og slææææber posen med hele vejen. Hyggeligt? Njaa, men nødvendigt.

Til trådstarter: Du kan prøve med et mærkat, men hvis ikke det virker, så ville jeg fjerne den og så sætte den ud, den dag skraldemændende kommer.

Anmeld

9. juli 2012

samantha1986

Chris86 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig... betaler ikke for at have en skraldespand andre folk skal benytte.. og fordi de ikke må bruge min skraldespand, betyder det jo ikke, at skralden skal smides i naturen?
Når vi er ude og køre, smider jeg jo heller ikke mit affald ud af vinduet, bare fordi der ikke er en skraldespand i nærheden?!
Come on, ta nu bare jeres skrald hjem i jeres EGEN skraldespand

Kunne ikke have sagt det bedre selv :-)

Anmeld

9. juli 2012

Kongmulle

samantha1986 skriver:

Ja det har vi nemlig.. og bleer fylder en pæn del.

Men vi fangede vedkommende i dag. Det var så åbenbart konen. Men hun lader deres hund skide i vores indkørsel næsten helt inde ved vores trappe. Min kæreste gik ud og spurgte hvad hun havde gang i. og hun sagde jamen hun samlede den op. ja det kan godt ske men hendes hun skal ikke skide der. så må hun tage den med et andet sted. Så gik hun, dog efter hun havde givet ham fingeren. Og det var en ældre dame.. Men nu gør hun nok ikke det mere. Forbandet svineri siger jeg bare.

Folk er sgu nogen svin

Anmeld

9. juli 2012

samantha1986

blomst84 skriver:

Guuud er der virkelig nogen som bliver sure over at andre bruger deres skraldespand?! Sådan har jeg aldrig tænkt når jeg har smidt min hundepose ud finder da bare den nærmeste spand og bruger den.... Og folk må hjertensgerne smide skrald i min skraldespand så ja der har du nok lidt for meget tid men vil da tænke over det næste gang jeg går med hunden....

Jeg bliver sur fordi vi i forvejen ikke har meget plads pga bleer. Og når det så også lugter så får jeg nok.

Og ikke nok med det så tog vi konen i at lade hunden skide inde i vores indkørsel næsten helt henne ved vores trappe. Dog samlede hun den op. men det skal den bare ikke gøre hvilket hun også fik at vide, og så gav hun så lige kæresten fingeren.

Undskyld mit sprog men dumme kælling.

Anmeld

9. juli 2012

samantha1986

Kongmulle skriver:

Folk er sgu nogen svin

Ja helt ærlig. Bliver godt nok harm over at de kan finde på sådan noget- Vi går der, kører barnevognen den vej, og jeg har en niece der kan komme der også. og ja måske samler hun lorten op, men kan hun garantere der ikke er noget tilbage

Anmeld

9. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Dot D skriver:

hvis jeg skal være helt ærlig, så har du vist for meget tid det er da bedre, at de smider posen i jeres skraldespand, end at de smider lorten i jeres indkørsel....

jeg bruger af princip altid skraldespand til mit affald, og er jeg ude at gå, så putter jeg det i den nærmeste skraldespand, også selvom den høre til en anden adresse. jeg er nemlig ret sikker på, at de hellere vil have det, end affald i indkørslen....

og jeg kunne godt finde på at smide en lorteble i en andens skraldespand, hvis nu mit barn tilfældigvis lige bliver skiftet ud for én...

Enig

Anmeld

9. juli 2012

Loa

OMG. Nu læste jeg lige dit svar til en anden, mht at din kæreste havde "taget" damen i at lade hendes hund skide ved jeres indkørsel. 

Jeg forstår ikke damen lader hendes hund gå decideret ind i jeres indkørsel, men hvis det er ude for enden af indkørslen, så helt ærligt?! Man kan sgu da ikke diktere til en hund hvor den skal skide. Den gør det når den skal. 

De samler sgu da trods alt op efter dem, i modsætning til mange andre. 

Seriøst at have sådan et problem med andre smider en lorte pose eller to i ens skraldespand, ja det kan jeg godt nok ikke forstå..... 

Anmeld

9. juli 2012

samantha1986

Loa skriver:

OMG. Nu læste jeg lige dit svar til en anden, mht at din kæreste havde "taget" damen i at lade hendes hund skide ved jeres indkørsel. 

Jeg forstår ikke damen lader hendes hund gå decideret ind i jeres indkørsel, men hvis det er ude for enden af indkørslen, så helt ærligt?! Man kan sgu da ikke diktere til en hund hvor den skal skide. Den gør det når den skal. 

De samler sgu da trods alt op efter dem, i modsætning til mange andre. 

Seriøst at have sådan et problem med andre smider en lorte pose eller to i ens skraldespand, ja det kan jeg godt nok ikke forstå..... 

Ja havde det så bare været ude for enden af indkørslen, men det var det ikke. Hunden havde sådan en hundesnor på hvor den kan trække den lang og den var helt ude snoren, og hunden var næsten helt inde ved trappen op til vores hoveddør. Og man kan sku trække sin hund til sig. Den her er ikke stor. Min mor har to rottweiler og dem kan vi da trække til os hvis de gjorde sådan. Så hun har gjort det bevidst.

Og kan jo ikke være rigtig hun er den eneste hvor hunden skal gå herind. Alle andre trækker deres hunde til sig. Det er vores grund og vi vil ikke have den skider herinde. Og så er vi ligeglade med om hun samler den op eller ej. Det er det at hun lader den gøre det. Men det gør hun nok ikke mere nu vi har taget hende i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.