Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.122 visninger
78 svar
0 synes godt om
7. juli 2012

samantha1986

Vores skraldespand står ud til vejen så det er nemt for skraldemanden at tage dem. Nu har vi flere gange oplevet at dolk åbenbart tror det er i orden at smide deres hundelorte poser der i. Og jeg bliver så gal hver gang. Det er møg ulækkert hvis i spørger mig. Vi har ikke selv nogen dyr og jeg skal dælme heller ikke betale for at folk kan komme af med lort fra deres dyr.

Jeg har lidt på fornemmelsen hvem det er og næste gang jeg ser ham så har jeg tænkt mig at spørge om det er ham og bede ham lade være. 

Har jeg bare for meget tid eller hvad mens jeg et på barsel siden jeg går op i det? Og hvad ville i selv have gjort. Ved godt jeg bare kan lade den ligge men jeg går jo heller ikke hen og smider lorte bleer i hans skraldespand. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Dot D

hvis jeg skal være helt ærlig, så har du vist for meget tid det er da bedre, at de smider posen i jeres skraldespand, end at de smider lorten i jeres indkørsel....

jeg bruger af princip altid skraldespand til mit affald, og er jeg ude at gå, så putter jeg det i den nærmeste skraldespand, også selvom den høre til en anden adresse. jeg er nemlig ret sikker på, at de hellere vil have det, end affald i indkørslen....

og jeg kunne godt finde på at smide en lorteble i en andens skraldespand, hvis nu mit barn tilfældigvis lige bliver skiftet ud for én...

Anmeld

7. juli 2012

MyLove E

Dot D skriver:

hvis jeg skal være helt ærlig, så har du vist for meget tid det er da bedre, at de smider posen i jeres skraldespand, end at de smider lorten i jeres indkørsel....

jeg bruger af princip altid skraldespand til mit affald, og er jeg ude at gå, så putter jeg det i den nærmeste skraldespand, også selvom den høre til en anden adresse. jeg er nemlig ret sikker på, at de hellere vil have det, end affald i indkørslen....

og jeg kunne godt finde på at smide en lorteble i en andens skraldespand, hvis nu mit barn tilfældigvis lige bliver skiftet ud for én...

Det kunne jeg ikke skrive meget bedre selv:-)

Anmeld

7. juli 2012

Dot D

Tauf skriver:

Anmeld

7. juli 2012

KarinaA

Dot D skriver:

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Dot D skriver:

Jeg synes bare det er uhøfligt for jeg kunne aldrig selv finde på det. Og han bor i nærheden så han kunne da bare tage der med sig. Og der skal siges der er ikle tale om kun en pose. Hver gang ligger der to eller tre poser. 

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Tauf skriver:

En pose er ok men to eller tre poser hver gang synes jeg ikke er i orden. 

Anmeld

7. juli 2012

Dot D

samantha1986 skriver:

Jeg synes bare det er uhøfligt for jeg kunne aldrig selv finde på det. Og han bor i nærheden så han kunne da bare tage der med sig. Og der skal siges der er ikle tale om kun en pose. Hver gang ligger der to eller tre poser. 

jeg kan stadigt ikke se det slemme i det... der er også nogen, der bruger vores spand, den står ud til en sti til et grønt onmråde, så nogle gange ligger der pizzaæsker og dåser og sådan, men det vil jeg da meget hellere, end det ligger og flyder og skæmmer naturen..

se nu højt og flot på det, og vid med dig selv, at hvis du en dag køre en tur med den lille ny, og der er en ordentlig lorteble i farvandet, så skifter du den da bare lige i barnevognen og lægger den i hans skraldespand...

værre er det da ikke, vel???????

Anmeld

7. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Dot D skriver:

Enig. Vi bor også ud til vejen, og jeg har det fint med, at forbipasserende smider affald i vores skraldespand i stedet for at droppe det mindre passende steder - det gælder også poser med hundelort. Jeg skal jo ikke røre ved det! 

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Dot D skriver:

jeg kan stadigt ikke se det slemme i det... der er også nogen, der bruger vores spand, den står ud til en sti til et grønt onmråde, så nogle gange ligger der pizzaæsker og dåser og sådan, men det vil jeg da meget hellere, end det ligger og flyder og skæmmer naturen..

se nu højt og flot på det, og vid med dig selv, at hvis du en dag køre en tur med den lille ny, og der er en ordentlig lorteble i farvandet, så skifter du den da bare lige i barnevognen og lægger den i hans skraldespand...

værre er det da ikke, vel???????

Ved godt at de poser ikke gøre den store forskel. Men vi har i forvejen svært ved at have plads i skraldespanden. Efter en uge er den fyldt og vi har fjorten dages tømning. Så jeg kunne ærlig talt selv godt bruge den plads hans lorte poser tager. Og jeg må nok indrømme at jeg ikke kunne finde på at smide skrald eller bleer i andre folks spande. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.