Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

B&J

IsabellaCiinea skriver:

Vi har skiftet grus en del gange, og det hjælper desværre ikk Pt bruger vi Catrine kattesand... det lugter ikk i kattebakken overhovedet... MEget mystisk..

vi bruger ekstrem classic og vores katte bakke står i køkkenet og vi kan ikke lugte den overhovede det er så skønt det ind rammer alt lort og tis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

BellaCiinea

B&J skriver:

vi bruger ekstrem classic og vores katte bakke står i køkkenet og vi kan ikke lugte den overhovede det er så skønt det ind rammer alt lort og tis

Vores bakke står også temmelig tæt på køkkenet. Og der er heller ingenting overhovedet. Folk opdager heller ikk at vi har kat når de kommer hos, før de ser dem

Det er dejligt! 

Nå men.. det var jo ikk det den her tråd handlede om

Må hellere holde os til emnet

Anmeld

7. juli 2012

B&J

IsabellaCiinea skriver:

Vores bakke står også temmelig tæt på køkkenet. Og der er heller ingenting overhovedet. Folk opdager heller ikk at vi har kat når de kommer hos, før de ser dem

Det er dejligt! 

Nå men.. det var jo ikk det den her tråd handlede om

Må hellere holde os til emnet

sådan er det også her super dejligt

og ja det må vi det var lige et sidespring undskyld TS

Anmeld

7. juli 2012

Janni.

Hellere en lort i skaldepanden fremfor under skoen eller på barnevogns hjulet.

Anmeld

7. juli 2012

Chris86

Jeg kan sagtens forstå dig... betaler ikke for at have en skraldespand andre folk skal benytte.. og fordi de ikke må bruge min skraldespand, betyder det jo ikke, at skralden skal smides i naturen?
Når vi er ude og køre, smider jeg jo heller ikke mit affald ud af vinduet, bare fordi der ikke er en skraldespand i nærheden?!
Come on, ta nu bare jeres skrald hjem i jeres EGEN skraldespand

Anmeld

7. juli 2012

blomst84

Guuud er der virkelig nogen som bliver sure over at andre bruger deres skraldespand?! Sådan har jeg aldrig tænkt når jeg har smidt min hundepose ud finder da bare den nærmeste spand og bruger den.... Og folk må hjertensgerne smide skrald i min skraldespand så ja der har du nok lidt for meget tid men vil da tænke over det næste gang jeg går med hunden....

Anmeld

7. juli 2012

Muhmi

B&J skriver:

ja undskyld men det er en skraldespand ikke noget smykkeskrin... jeg syntes det er dejligt folk de smidder deres hunde poser ud i den nærmeste skraldespand. stedet for at smide dem over alt på gaden... og jeg har heller ingen hund

Anmeld

8. juli 2012

B&J

Muhmi skriver:

Anmeld

8. juli 2012

Laulund87

blomst84 skriver:

Guuud er der virkelig nogen som bliver sure over at andre bruger deres skraldespand?! Sådan har jeg aldrig tænkt når jeg har smidt min hundepose ud finder da bare den nærmeste spand og bruger den.... Og folk må hjertensgerne smide skrald i min skraldespand så ja der har du nok lidt for meget tid men vil da tænke over det næste gang jeg går med hunden....

Enig

Anmeld

9. juli 2012

samantha1986

AnneL skriver:

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Jeg ville også blive arrig Der er forskel på, at der i ny og næ bliver smidt en dåse eller en tom slikpose i ens skraldespand, men at der gentagende gange bliver smidt hundelorte poser i, er da for galt!

Her betaler vi x antal kroner om året for renovationsordningen, og med blebørn kan vi SAGTENS bruge ALT pladsen i skraldespanden selv.

Syntes det er et underligt undskyldning, at det er bedre at han smider det i jeres skraldespand end i jeres indkørsel. Han skal hverken eller! Han skal tage sit affald med sig, og smide det ud derhjemme eller finde en offentlig skraldespand, præcis som vi andre gør med alt muligt andet affald.

Men det er da helt åbentlyst hvorfor han gør det, han gider da ikke lugte til det i hans egen have

Personligt havde jeg sat et lamineret papir op på skraldespanden hvor der stod: "Privat skraldespand, smid ikke dit affald eller hundeposer i her!"

Ja det har vi nemlig.. og bleer fylder en pæn del.

Men vi fangede vedkommende i dag. Det var så åbenbart konen. Men hun lader deres hund skide i vores indkørsel næsten helt inde ved vores trappe. Min kæreste gik ud og spurgte hvad hun havde gang i. og hun sagde jamen hun samlede den op. ja det kan godt ske men hendes hun skal ikke skide der. så må hun tage den med et andet sted. Så gik hun, dog efter hun havde givet ham fingeren. Og det var en ældre dame.. Men nu gør hun nok ikke det mere. Forbandet svineri siger jeg bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.