Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

sne190810

samantha1986 skriver:

Vores skraldespand står ud til vejen så det er nemt for skraldemanden at tage dem. Nu har vi flere gange oplevet at dolk åbenbart tror det er i orden at smide deres hundelorte poser der i. Og jeg bliver så gal hver gang. Det er møg ulækkert hvis i spørger mig. Vi har ikke selv nogen dyr og jeg skal dælme heller ikke betale for at folk kan komme af med lort fra deres dyr.

Jeg har lidt på fornemmelsen hvem det er og næste gang jeg ser ham så har jeg tænkt mig at spørge om det er ham og bede ham lade være. 

Har jeg bare for meget tid eller hvad mens jeg et på barsel siden jeg går op i det? Og hvad ville i selv have gjort. Ved godt jeg bare kan lade den ligge men jeg går jo heller ikke hen og smider lorte bleer i hans skraldespand. 

Ja.

Jeg ville da hellere have poserne lå i min skraldespand, end på jorden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

samantha1986

B&J skriver:

nej det er ikke dejligt når det lugter sådan men stadig vildt at den ikke holder lugten inde

Jeps det troede jeg nemlig også at de gjorde. Vi har feks aldrig lugtet vores bleer eller affald. Men hunde lorte er det noget ander med. Og jeg er virkelig sart når der kommer til lugt. 

Anmeld

7. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
samantha1986 skriver:

Vores skraldespand lugter normalt kun af skrald. Det er hvad det er. Men nu lugter den af hundelorte og det er sku klamt. Så det gør mig noget. 

hmmm...tror jeg ikke tænker over det fordi vores lugter af skrald og lortebleer

Men så er det jo bare at sige det til personen

Anmeld

7. juli 2012

BellaCiinea

B&J skriver:

jaaa nemlig...

jamen har du prøvet frost poser???

dem bruger vi og vi kan slet ikke dufte noget som helst og det er altså bare super dejligt for det er da ikke lækkert når det lugter

Jah det er dem jeg bruger nu, da det er der det stinker mindst fra.. Men det stinker stadig grusomt

Anmeld

7. juli 2012

AnneL

samantha1986 skriver:

Vores skraldespand står ud til vejen så det er nemt for skraldemanden at tage dem. Nu har vi flere gange oplevet at dolk åbenbart tror det er i orden at smide deres hundelorte poser der i. Og jeg bliver så gal hver gang. Det er møg ulækkert hvis i spørger mig. Vi har ikke selv nogen dyr og jeg skal dælme heller ikke betale for at folk kan komme af med lort fra deres dyr.

Jeg har lidt på fornemmelsen hvem det er og næste gang jeg ser ham så har jeg tænkt mig at spørge om det er ham og bede ham lade være. 

Har jeg bare for meget tid eller hvad mens jeg et på barsel siden jeg går op i det? Og hvad ville i selv have gjort. Ved godt jeg bare kan lade den ligge men jeg går jo heller ikke hen og smider lorte bleer i hans skraldespand. 

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Jeg ville også blive arrig Der er forskel på, at der i ny og næ bliver smidt en dåse eller en tom slikpose i ens skraldespand, men at der gentagende gange bliver smidt hundelorte poser i, er da for galt!

Her betaler vi x antal kroner om året for renovationsordningen, og med blebørn kan vi SAGTENS bruge ALT pladsen i skraldespanden selv.

Syntes det er et underligt undskyldning, at det er bedre at han smider det i jeres skraldespand end i jeres indkørsel. Han skal hverken eller! Han skal tage sit affald med sig, og smide det ud derhjemme eller finde en offentlig skraldespand, præcis som vi andre gør med alt muligt andet affald.

Men det er da helt åbentlyst hvorfor han gør det, han gider da ikke lugte til det i hans egen have

Personligt havde jeg sat et lamineret papir op på skraldespanden hvor der stod: "Privat skraldespand, smid ikke dit affald eller hundeposer i her!"

Anmeld

7. juli 2012

Lady Marion <3

Jeg forstår ganske enkelt ikke at alle os uden dyr skal finde os i efterladenskaber fra andres dyr   I skriver alle sammen , jamen det da bedre end du træder i hundelorten   Jamen for satan venner , det er da ikke et alternativ , han må da tage lorten med sig ... Jeg er så træt af at vi skal sørge for net på sandkassen og købe det dyre no shit sand så vi slipper for katte lorte i bette mandens sand   Hvad pokker er det for noget .

Anmeld

7. juli 2012

*Toffee*

Jeg forstår dig godt, og jo det kan godt lugte igennem posen.

Jeg forstår ikke hvorfor alternativet, til at benytte andres skraldespande, er at det bliver liggende på jorden. Er man ansvarlig hundeejer, tager man sin pose med sig og venter til en offentlig skraldespand eller til man kommer hjem. Jeg synes altså det er ansvarsfralæggelse at mene at hvis man ikke kan bruge andres skraldespande, så kan man ikke samle op. Sludder.

Iøvrigt er der lavet et rigtig godt tiltag. Dem som ikke har noget imod at andre må benytte deres skraldespand til hundeprutteposer, kan få et mærkat hvor det står på. Det synes jeg er en rigtig god idé og så er der sagt ok.

Såfremt jeg havde en sådan skraldespand, så ville jeg ikke have andres prutteposer og da slet ikke andres pruttebleer i den uden at jeg var blevet spurgt først, andet synes jeg faktisk ikke man kan være bekendt. Ligeledes ville jeg heller ikke selv benytte andres uden tilladelse.

Og jeg har selv hund, og slææææber posen med hele vejen. Hyggeligt? Njaa, men nødvendigt.

Til trådstarter: Du kan prøve med et mærkat, men hvis ikke det virker, så ville jeg fjerne den og så sætte den ud, den dag skraldemændende kommer.

Anmeld

7. juli 2012

B&J

IsabellaCiinea skriver:

Jah det er dem jeg bruger nu, da det er der det stinker mindst fra.. Men det stinker stadig grusomt

hold da op hvor er det træls... ved ikke om det har noget med gruset af gøre ja hvem ved for har aldrig oplevet vores lugter

Anmeld

7. juli 2012

B&J

samantha1986 skriver:

Jeps det troede jeg nemlig også at de gjorde. Vi har feks aldrig lugtet vores bleer eller affald. Men hunde lorte er det noget ander med. Og jeg er virkelig sart når der kommer til lugt. 

det er da træls kan i ikke smide en duft frisker der ned ej ved ikke hvad man skal gøre for hvis det lugter så slemt er det jo træls men stadig bedre ind der ligger lort over alt

Anmeld

7. juli 2012

BellaCiinea

B&J skriver:

hold da op hvor er det træls... ved ikke om det har noget med gruset af gøre ja hvem ved for har aldrig oplevet vores lugter

Vi har skiftet grus en del gange, og det hjælper desværre ikk Pt bruger vi Catrine kattesand... det lugter ikk i kattebakken overhovedet... MEget mystisk..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.