Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

L&V

Dot D skriver:

hvis jeg skal være helt ærlig, så har du vist for meget tid det er da bedre, at de smider posen i jeres skraldespand, end at de smider lorten i jeres indkørsel....

jeg bruger af princip altid skraldespand til mit affald, og er jeg ude at gå, så putter jeg det i den nærmeste skraldespand, også selvom den høre til en anden adresse. jeg er nemlig ret sikker på, at de hellere vil have det, end affald i indkørslen....

og jeg kunne godt finde på at smide en lorteble i en andens skraldespand, hvis nu mit barn tilfældigvis lige bliver skiftet ud for én...

Så enig.. Vil godt nok os heller ha folk smider det i min skraldespand end i min indkørsel og så meget fylder sådan et par lorte jo alligevel ik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

samantha1986

Annana89 skriver:

Jeg sys det er ok du har det sårn! Jeg ville selv blive irriteret over andre folks affald i min spand. Og nej jeg ville heller ikke ha det i min indkørsel eller fortov men sys da heller ikke at man kan stille det op sårn at det hedder:"enten skal jeg ha lov at bruge din spand ellers er du selv ude om der ligger lort i din indkørsel." 

Man har selv valgt at ha hund og så har man efter min mening indvilliget i at rende rundt med en pose med hundens efterladenskabe i indtil man kommer hjem eller finder en offentlig spand.

Hvad med at sætte et lille skilt på låget hvor der står noget lign. Med:" privat affaldsspand, ingen hundposer eller andet skrald TAK!" tror ikke at vedkommendevil indrømme hvis det er dem og du konfronterer dem. 

Ja det må jeg prøve for synes simpelthen det er svineri. Men det er nok også fordi jeg ikke selv kunne finde på at gøre det. 

Anmeld

7. juli 2012

TWT

For at være ærlig, synes jeg du har for meget tid, hvis du går op i sådan noget 

Anmeld

7. juli 2012

2721

Jeg kunne ikke selv finde på det, men det ville som sådan ikke genere mig, det eneste jeg har oplevet i den stil, der gjorde mig gal var, da jeg så en dame fra mit vindue, komme gående med en stor pose husholdningsaffald, som hun smed ud i vores skralde bøtte! Det gjorde mig gal.

Anmeld

7. juli 2012

TeamRocket

Nu har jeg selv hund og jeg tar altså posen med hjem eller finder en offentlig skraldespand- dem er der dog ikke så mange af herude på landet. Men jeg kunne godt nok ikke finde på at bruge andres skraldespande. Det kan godt være det 'bare' er en skraldespand- men derfor skal ejerene af den vel have lov at have dem i fred? Der er ihvertfald ikke andre der må bruge min uden at spørge først! Hvor svært kan det være lige at ta posen med hjem? Det gør jeg altid og jeg er ikke død af det endnu. Jeg havde lavet et stort skilt med HUNDELORTE FRABEDES. Og sat på skraldspanden

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Mor og meget mere skriver:

Så ville jeg sætte et skilt på skraldespanden - "Smid ikke dit affald her - vi har ikke plads!" - eller noget i den stil. 

ja det bliver nok enden på det. jeg kan godt lide dyr, men mener ikke det er mit problem at folk skal af med deres affald. Har jeg affald tager jeg det med mig til jeg kommer hjem, med mindre jeg kommer forbi en offentlig skraldespand.

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Den lykkelige skriver:

Nu spørger du så nu er jeg ærlig..  men ja jeg synes det underlig det kan gøre dig sur.. bedre end at det ligger og flyder eller han ikke samler op!! Vi har tit øldåser og slikpapir i vores.. kan ikke hidse mig op!

Hvis folk har samvittighed til at være miljø svin eller lade lorte ligge rundt omkring så er det deres problem. men deres skrald og lorte er ikke mit problem. Og når de så ligger og lugter i min skraldespand så bliver jeg tosset. for det er ikke til at være i indkørslen når de har lagt i skraldespanden og er blevet varmet op pga varmen. Det synes jeg er svineri. Så kan han tage sine lorte poser med hjem

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

StineW79 skriver:

Jeg er så enig!!!

Ku det ik evt være en mulighed at flytte skraldespanden væk fra vejen, så andre ik ku komme til den?? Også bare sætte den ud igen om aftnen inden den ska tømmes??

En anden løsning på jeres plads problem ville jo ku være at få en større skraldespand! Det har vi gjort og det koster altså ik det vilde extra. Vh Stine

Vi har den største skraldespand og her hvor vi bor er der kun tømning en gang hver 14 dag. så vi har ikke nogen muligheder for at ændre på det. Og vi kan heller ikke stille den andre steder. Der er lavet plads til den med noget hegn osv.

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Sally-Slingshot skriver:

Jeg bruger den nærmeste skraldespand til hundeposer og andet affald, jeg ikke kan have i lommen.
Det er vores fælles ansvar at passe på naturen og vi har ikke ret mange skraldespande (offentlige) tilgængelige, så selvfølgelig skal man bruge hinandens!
I den sidste ende betaler vi alligevel for at der kommer nogle og fjerner det fra jorden. Ellers betaler vi en meget højere pris for at smadre planenten.

Når manden bor ikke ret langt fra os, så kan han vel tage sit lort med sig hjem. Hvis jeg ville have hundelort i min skraldespand så havde jeg anskaffet mig en hund.

Han har valgt at have hund og derfor synes jeg godt han kan tage det med sig hjem. Det er ikke mit problem at han eller andre skal af med lorte poser.

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Sally-Slingshot skriver:

Hvis du har have og/eller bil så kan du jo eventuelt sortere køkkenaffald til komposten og plastic til genbrugspladsen.. Det sparer plads og ressourcer

Mvh Caroline

Vi sortere allerede det vi kan. Men efter vi har fået barn så tømmer vi ble spand tre til fire gange om ugen og de fylder jo pænt meget. Vi har denne gang været nødt til at købe de der sorte affaldssække men det koster også at skulle købe en til to hver uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.