Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

samantha1986

B&J skriver:

ja undskyld men det er en skraldespand ikke noget smykkeskrin... jeg syntes det er dejligt folk de smidder deres hunde poser ud i den nærmeste skraldespand. stedet for at smide dem over alt på gaden... og jeg har heller ingen hund

Nej det ved jeg godt. Men når der stinker af hundelort i hele indkørslen fordi folk smider det i vores skraldespand så bliver jeg gal. jeg vil gerne kunne gå uden for min dør uden der lugter af lort.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

samantha1986

TeamRocket skriver:

Nu har jeg selv hund og jeg tar altså posen med hjem eller finder en offentlig skraldespand- dem er der dog ikke så mange af herude på landet. Men jeg kunne godt nok ikke finde på at bruge andres skraldespande. Det kan godt være det 'bare' er en skraldespand- men derfor skal ejerene af den vel have lov at have dem i fred? Der er ihvertfald ikke andre der må bruge min uden at spørge først! Hvor svært kan det være lige at ta posen med hjem? Det gør jeg altid og jeg er ikke død af det endnu. Jeg havde lavet et stort skilt med HUNDELORTE FRABEDES. Og sat på skraldspanden

Det er det jeg mener. Så spørg først i stedet for at gøre det. En dag var han på vej over til vores skraldespand men så fik han øje på mig og gik videre. Jeg er jo godt klar over det er ham når han er den eneste der har den slags poser af dem jeg har set med hunde.

Og det stinker frygteligt når de så ligger og bliver varme. Vores ble poser lugter slet ikke. og det kan ærge mig for hvor ville jeg godt se hans ansigt når han åbner skraldespanden og der lugter frygteligt af en lorte ble ;-)

Men der bliver sat et skilt op andet kan vi ikke gøre.

Anmeld

7. juli 2012

twinny

B&J skriver:

ja undskyld men det er en skraldespand ikke noget smykkeskrin... jeg syntes det er dejligt folk de smidder deres hunde poser ud i den nærmeste skraldespand. stedet for at smide dem over alt på gaden... og jeg har heller ingen hund

enig.

Anmeld

7. juli 2012

B&J

samantha1986 skriver:

Nej det ved jeg godt. Men når der stinker af hundelort i hele indkørslen fordi folk smider det i vores skraldespand så bliver jeg gal. jeg vil gerne kunne gå uden for min dør uden der lugter af lort.

hold da op det lyder vildt hvis den er i en pose også i en skralde spand ja undskyld det er da utroligt.. vi putter da vores kats lort i en pose også i skralde spanden inden for og her lugter ikke

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

B&J skriver:

hold da op det lyder vildt hvis den er i en pose også i en skralde spand ja undskyld det er da utroligt.. vi putter da vores kats lort i en pose også i skralde spanden inden for og her lugter ikke

Folk herude er rigtig gode til at samle op. Vi bor hvor der er en grund ejer forening så de er nok strikse med der. Så derfor ved jeg at de ikke ligger noget her hvor vi bor. Og var ogsÅ overrasket over sÅ meget det stank. Det synes jeg simpelthen er klamt. 

Anmeld

7. juli 2012

Kongmulle

samantha1986 skriver:

Vores skraldespand står ud til vejen så det er nemt for skraldemanden at tage dem. Nu har vi flere gange oplevet at dolk åbenbart tror det er i orden at smide deres hundelorte poser der i. Og jeg bliver så gal hver gang. Det er møg ulækkert hvis i spørger mig. Vi har ikke selv nogen dyr og jeg skal dælme heller ikke betale for at folk kan komme af med lort fra deres dyr.

Jeg har lidt på fornemmelsen hvem det er og næste gang jeg ser ham så har jeg tænkt mig at spørge om det er ham og bede ham lade være. 

Har jeg bare for meget tid eller hvad mens jeg et på barsel siden jeg går op i det? Og hvad ville i selv have gjort. Ved godt jeg bare kan lade den ligge men jeg går jo heller ikke hen og smider lorte bleer i hans skraldespand. 

med fare for at få hug, så forstår jeg dig faktisk godt.

Vores skraldespand stod ude til vejen førhen og det opfattede folk som "BRUG MIG" og det gad jeg ikke, så nu har jeg flyttet den ind ved bryggersdøren. Vi betaler kassen for at ha en stor container og så gider jeg ikke finde mig i at hele vejen bruger den som privat dumping plads.

ved godt det hører til små problemer, men altså, de kan sguda også være iriterrende.

Anmeld

7. juli 2012

B&J

samantha1986 skriver:

Folk herude er rigtig gode til at samle op. Vi bor hvor der er en grund ejer forening så de er nok strikse med der. Så derfor ved jeg at de ikke ligger noget her hvor vi bor. Og var ogsÅ overrasket over sÅ meget det stank. Det synes jeg simpelthen er klamt. 

i skraldespanden`???

Anmeld

7. juli 2012

MetteS81

Jeg ville også blive irriteret over at han bruger jeres skraldespand...det synes jeg ikke er ok. Ja, det er en skraldespand, men det er "hans" lort og den kan han tage med hjem i hundeposen og lægge den i hans egen skraldespand. Også ldt mærkeligt at det er jeres han hele tiden bruger??!!

Som du selv skriver, så sæt et skilt op og konfronter han hvis du ser at han er på vej hen til den igen....eller vær fræk og spørg om du må lægge en ble i hans også?

Og ja, det er da surt hvis man nu selv skulle få brug for en skraldespand fordi bebsen får beskidt ble, men så har man vel også selv pusletaske med evt med poser til at lægge den brugte ble i...det har vi ihvertfald herhjemme. Og dem kunne jeg heller ikke finde på at lægge i fremmedes skraldespande...for hvem gider åbne en spand og se på en brugt ble dernede?? Eller lugte til den, i tilfælde af at posen ik lige er lukket ordentligt..så jeg kan bestemt godt forstå dig. Og så må andre synes at jeg er snerpet, men sådan har jeg det nu engang

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Kongmulle skriver:

med fare for at få hug, så forstår jeg dig faktisk godt.

Vores skraldespand stod ude til vejen førhen og det opfattede folk som "BRUG MIG" og det gad jeg ikke, så nu har jeg flyttet den ind ved bryggersdøren. Vi betaler kassen for at ha en stor container og så gider jeg ikke finde mig i at hele vejen bruger den som privat dumping plads.

ved godt det hører til små problemer, men altså, de kan sguda også være iriterrende.

Nemlig. Og det kan ikke være andres problen at de skal af med affald. Så må de tage det med sig til når de kommer hjem som andre gør. 

Hvis vi kunne så kørte vi den også op til huset men det ligger oppe af nogle trapper så det kan vi desværre ikke. Så må holde øje også ellers sætte en seddel på skraldespanden. 

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

B&J skriver:

i skraldespanden`???

Lugten kom fra skraldespanden. For det blev kub værre da jeg åbnede den. Så vedkommende bruger godt nok nogle dårlige poser eller også lukket han dem ikke særlig godt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.