Jeg ville også blive irriteret over at han bruger jeres skraldespand...det synes jeg ikke er ok. Ja, det er en skraldespand, men det er "hans" lort og den kan han tage med hjem i hundeposen og lægge den i hans egen skraldespand. Også ldt mærkeligt at det er jeres han hele tiden bruger??!!
Som du selv skriver, så sæt et skilt op og konfronter han hvis du ser at han er på vej hen til den igen....eller vær fræk og spørg om du må lægge en ble i hans også? 
Og ja, det er da surt hvis man nu selv skulle få brug for en skraldespand fordi bebsen får beskidt ble, men så har man vel også selv pusletaske med evt med poser til at lægge den brugte ble i...det har vi ihvertfald herhjemme. Og dem kunne jeg heller ikke finde på at lægge i fremmedes skraldespande...for hvem gider åbne en spand og se på en brugt ble dernede?? Eller lugte til den, i tilfælde af at posen ik lige er lukket ordentligt..så jeg kan bestemt godt forstå dig. Og så må andre synes at jeg er snerpet, men sådan har jeg det nu engang 
Anmeld