Hvad mener i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2012

samantha1986

Mor og meget mere skriver:

Enig. Vi bor også ud til vejen, og jeg har det fint med, at forbipasserende smider affald i vores skraldespand i stedet for at droppe det mindre passende steder - det gælder også poser med hundelort. Jeg skal jo ikke røre ved det! 

Men her lugter det. Det er derfor jeg ar opdaget det. For set stank af hundelort. Og i går stank der helt vildt pga varmen og vi kunne ikke finde ud af hvor det kom fra oh det var så fra vores skraldespand. Pg det er dælme fr klamt. Så skal jeg lugte til det hver gang jeg skal ud med skrald. Vores lorte bleer lugter mindre end de hubdelorte poser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2012

Dot D

samantha1986 skriver:

Ved godt at de poser ikke gøre den store forskel. Men vi har i forvejen svært ved at have plads i skraldespanden. Efter en uge er den fyldt og vi har fjorten dages tømning. Så jeg kunne ærlig talt selv godt bruge den plads hans lorte poser tager. Og jeg må nok indrømme at jeg ikke kunne finde på at smide skrald eller bleer i andre folks spande. 

så er det jo et heeeelt andet problem, du har...

så må I jo lave om til at den skal tømmes hver uge, hvis den allerede er fyldt dér. så meget fylder de hundeposer altså ikke.

så I må have fat i kommunen og lave om. hvis problemet er der nu, så bliver det ikke mindre, når I skal til at komme affald i for flere

vi har også 14 dages tømning, men har så betalt for en større spand, så måske I kunne det også... det hjalp i hvert fald her, da der var mange bleer

Anmeld

7. juli 2012

Annana89

Jeg sys det er ok du har det sårn! Jeg ville selv blive irriteret over andre folks affald i min spand. Og nej jeg ville heller ikke ha det i min indkørsel eller fortov men sys da heller ikke at man kan stille det op sårn at det hedder:"enten skal jeg ha lov at bruge din spand ellers er du selv ude om der ligger lort i din indkørsel." 

Man har selv valgt at ha hund og så har man efter min mening indvilliget i at rende rundt med en pose med hundens efterladenskabe i indtil man kommer hjem eller finder en offentlig spand.

Hvad med at sætte et lille skilt på låget hvor der står noget lign. Med:" privat affaldsspand, ingen hundposer eller andet skrald TAK!" tror ikke at vedkommendevil indrømme hvis det er dem og du konfronterer dem. 

Anmeld

7. juli 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
samantha1986 skriver:

Ved godt at de poser ikke gøre den store forskel. Men vi har i forvejen svært ved at have plads i skraldespanden. Efter en uge er den fyldt og vi har fjorten dages tømning. Så jeg kunne ærlig talt selv godt bruge den plads hans lorte poser tager. Og jeg må nok indrømme at jeg ikke kunne finde på at smide skrald eller bleer i andre folks spande. 

Så ville jeg sætte et skilt på skraldespanden - "Smid ikke dit affald her - vi har ikke plads!" - eller noget i den stil. 

Anmeld

7. juli 2012

Den lykkelige

Nu spørger du så nu er jeg ærlig..  men ja jeg synes det underlig det kan gøre dig sur.. bedre end at det ligger og flyder eller han ikke samler op!! Vi har tit øldåser og slikpapir i vores.. kan ikke hidse mig op!

Anmeld

7. juli 2012

samantha1986

Dot D skriver:

så er det jo et heeeelt andet problem, du har...

så må I jo lave om til at den skal tømmes hver uge, hvis den allerede er fyldt dér. så meget fylder de hundeposer altså ikke.

så I må have fat i kommunen og lave om. hvis problemet er der nu, så bliver det ikke mindre, når I skal til at komme affald i for flere

vi har også 14 dages tømning, men har så betalt for en større spand, så måske I kunne det også... det hjalp i hvert fald her, da der var mange bleer

Vi har den store spand. Men desværre er det sådan at her hvor vi bor er der kun tømning hver 14 dag

Anmeld

7. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Annana89 skriver:

Jeg sys det er ok du har det sårn! Jeg ville selv blive irriteret over andre folks affald i min spand. Og nej jeg ville heller ikke ha det i min indkørsel eller fortov men sys da heller ikke at man kan stille det op sårn at det hedder:"enten skal jeg ha lov at bruge din spand ellers er du selv ude om der ligger lort i din indkørsel." 

Man har selv valgt at ha hund og så har man efter min mening indvilliget i at rende rundt med en pose med hundens efterladenskabe i indtil man kommer hjem eller finder en offentlig spand.

Hvad med at sætte et lille skilt på låget hvor der står noget lign. Med:" privat affaldsspand, ingen hundposer eller andet skrald TAK!" tror ikke at vedkommendevil indrømme hvis det er dem og du konfronterer dem. 

Jeg er så enig!!!

Ku det ik evt være en mulighed at flytte skraldespanden væk fra vejen, så andre ik ku komme til den?? Også bare sætte den ud igen om aftnen inden den ska tømmes??

En anden løsning på jeres plads problem ville jo ku være at få en større skraldespand! Det har vi gjort og det koster altså ik det vilde extra. Vh Stine

Anmeld

7. juli 2012

Savannah

Jeg bruger den nærmeste skraldespand til hundeposer og andet affald, jeg ikke kan have i lommen.
Det er vores fælles ansvar at passe på naturen og vi har ikke ret mange skraldespande (offentlige) tilgængelige, så selvfølgelig skal man bruge hinandens!
I den sidste ende betaler vi alligevel for at der kommer nogle og fjerner det fra jorden. Ellers betaler vi en meget højere pris for at smadre planenten.

Anmeld

7. juli 2012

Savannah

samantha1986 skriver:

Hvis du har have og/eller bil så kan du jo eventuelt sortere køkkenaffald til komposten og plastic til genbrugspladsen.. Det sparer plads og ressourcer

Mvh Caroline

Anmeld

7. juli 2012

B&J

ja undskyld men det er en skraldespand ikke noget smykkeskrin... jeg syntes det er dejligt folk de smidder deres hunde poser ud i den nærmeste skraldespand. stedet for at smide dem over alt på gaden... og jeg har heller ingen hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.