Ville du donere din nyre anonymt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

Anonym

AalborgPigen skriver:

OMG !! Det er sku skørt, og utaknemligt!

nå syntes du det??  

grunden var forresten for meget sygefravær (som hun jo havde pga nyre transplantationen) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

nå syntes du det??  

grunden var forresten for meget sygefravær (som hun jo havde pga nyre transplantationen) 

Jaaa  

Ej .. Det er ski bare for SKØRT!

Anmeld

8. juli 2012

Eliza

AalborgPigen skriver:

Jaaa  

Ej .. Det er ski bare for SKØRT!

ja cheffen skal nok ikke bestille billet til himlen, efter den (u)gerning! 

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

nå syntes du det??  

Ej typisk "over there" OMG!

Anmeld

8. juli 2012

Eliza

MorDk skriver:

Ej typisk "over there" OMG!

eihh så lige billedet af din søn i din profil  han mindede mig bare så meget om den dersen "charlie bit my finger" video på youtube  elsker den.. Sorry ts, det var li et sidespring 

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Eliza skriver:

ja cheffen skal nok ikke bestille billet til himlen, efter den (u)gerning! 

Nej for pokker !!! 

Anmeld

8. juli 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Så hvis ingen familie medlemmer havde en nyre, så ville du ikke blive frusteret over at skulle vente i 10-15 år på en ny nyre.. Og havde det skidt i så mange år.. Fremfor at der kunne være en nyre, der bare lå klar..? 

Spørger kun fordi jeg er nysgerrig ..

Er ikke sikker på, jeg forstår spørgsmålet?

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Er ikke sikker på, jeg forstår spørgsmålet?

Altså jeg mener bare at det jo ikke er sikkert at du kan give til din familie, og de kan give til dig.. 

Men det kunne jo være at andre havde en nyre .. Men hvis ingen har en, og er villig til at give en .. Så er der jo ingen nyrer.. 

Anmeld

8. juli 2012

L&V

AalborgPigen skriver:

Jeg så lige i DR nyhederne, at der var snak om at man skulle kunne donere sin nyre anonymt.. Ligesom det er muligt i andre lande... 

http://www.dr.dk/Nyheder/Baggrund/2012/07/06/144921.htm

Ville du donere din ene nyre, til et andet ukendt menneske?

Jeg er selv meget, MEGET i tvivl.. Jeg har selv en veninde, der har en nyre sygdom.. Så hendes ene nyre har ½ funktion.. Og det tærer selvfølgelig også på den bedre nyre.. Men begge er i dårlig stand.. 

Hvis hun blev syg, ville jeg da overveje at hjælpe hende.. Eftersom jeg ALDRIG ønsker der sker hende noget .. Jeg tror at jeg bare ville handle efter mine tanker i øjeblikket.. Og så selvfølgelig hjælpe et andet menneske.. 

I levende tilstand vil jeg kun dele ud af mig selv til mine børn eller nær familie da jeg ville gå det frygteligt med og gå givet noget væk også mine børn eller lignende bliver syge efterfølgende og får brug for luge netop den del.. Når jeg er død må de ta ha de jan bruge

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Månsson skriver:

I levende tilstand vil jeg kun dele ud af mig selv til mine børn eller nær familie da jeg ville gå det frygteligt med og gå givet noget væk også mine børn eller lignende bliver syge efterfølgende og får brug for luge netop den del.. Når jeg er død må de ta ha de jan bruge

100% enig med dig !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.