Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: 100% enig med dig !!
100% enig med dig !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Godt du forstod mobil volapyk he he
Godt du forstod mobil volapyk he he
Ja det gør du meget i for tiden
AalborgPigen skriver: Ja det gør du meget i for tiden
Eliza skriver: eihh så lige billedet af din søn i din profil han mindede mig bare så meget om den dersen "charlie bit my finger" video på youtube elsker den.. Sorry ts, det var li et sidespring
eihh så lige billedet af din søn i din profil han mindede mig bare så meget om den dersen "charlie bit my finger" video på youtube elsker den.. Sorry ts, det var li et sidespring
Hihi ej hvor skææægt *S*
Til hver en tid. Bare sig hvor jeg skal sende den hen
Nej, det vil jeg ikke - den skal gemmes, hvis et nærtstående familie medlem skulle få brug for et og kunne bruge mit...
Men den dag jeg dør må de tage hvad de vil have - på nær mit hjerte..
Jones skriver: Til hver en tid. Bare sig hvor jeg skal sende den hen
Er det rigtig ???
Stumpen skriver: Nej, det vil jeg ikke - den skal gemmes, hvis et nærtstående familie medlem skulle få brug for et og kunne bruge mit... Men den dag jeg dør må de tage hvad de vil have - på nær mit hjerte..
Okay.. Det kan jeg sagtens forstå..
Hvorfor må de ikke tage dit hjerte ?
AalborgPigen skriver: Okay.. Det kan jeg sagtens forstå.. Hvorfor må de ikke tage dit hjerte ?
Det er fordi det er der jeg gemmer dem jeg holder af og derfor vil jeg have hjertet med mig Den tanke fik jeg da jeg tilmeldte mig som 18 årig og den holder jeg fast i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128