Ville du donere din nyre anonymt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2012

MorDk

Jeg ville gøre det for min familie ja... MEN ikke til en vildt fremmede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Nej, det ville jeg nok ikke. Hvis et nært familiemedlem eller en nær ven skulle bruge, ville jeg gerne donere kendt. Det samme ville jeg gernehave,hvis jeg selv stod og manglede en nyre og kunne få fra en ven eller familiemedlem...

Så hvis ingen familie medlemmer havde en nyre, så ville du ikke blive frusteret over at skulle vente i 10-15 år på en ny nyre.. Og havde det skidt i så mange år.. Fremfor at der kunne være en nyre, der bare lå klar..? 

Spørger kun fordi jeg er nysgerrig ..

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Jeg ville gøre det for min familie ja... MEN ikke til en vildt fremmede...

Okay.. Men hvis så dine familie medlemmer ikke havde en nyre, ville du så forvente at få en ?

Anmeld

8. juli 2012

Anonym

jeg hørte altså også her for ikke så længe siden, om en ( "over there ofc" ) som donerede sin nyre til sin Boss, for derefter at blive fyret.. Bum ta den.. det kan man så tænke lidt over 

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

AalborgPigen skriver:

Okay.. Men hvis så dine familie medlemmer ikke havde en nyre, ville du så forvente at få en ?

Ej jeg ville ikke forvente det, men jeg ville da håbe at der var én der "forbarmede" sig. Men jeg har det bare sådan... jeg har da ikke lyst til at gå ind og få min ene nyre doneret mens jeg er i live.

Jeg er organdonor og har taget stilling!

Anmeld

8. juli 2012

Eliza

AalborgPigen skriver:

Syntes det er super at du donerer væk, når du er væk herfra ..  

Men det andet, kan jeg kun give dig ret i ... Det er også min tanke nemlig..

Jepper.. Det har jeg taget stilling til.. Kæresten derimod vil ha det hele med i graven.. Nu er jeg måske lidt firkantet.. men hvis du ikke vil gi kan du sku heller ikke modtage  har jeg sagt til ham.. 

Men ja det er jo bare min mening 

Anmeld

8. juli 2012

MorDk

Anonym skriver:

jeg hørte altså også her for ikke så længe siden, om en ( "over there ofc" ) som donerede sin nyre til sin Boss, for derefter at blive fyret.. Bum ta den.. det kan man så tænke lidt over 

Ja tak for L*rt!

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Ej jeg ville ikke forvente det, men jeg ville da håbe at der var én der "forbarmede" sig. Men jeg har det bare sådan... jeg har da ikke lyst til at gå ind og få min ene nyre doneret mens jeg er i live.

Jeg er organdonor og har taget stilling!

Ja selvfølgelig håber man det !! 

Nej jeg er også lidt i tvivl, har på en måde ikke lyst.. 

Jeg vil også gerne donere mine organer, og syntes det er fedt du har taget stilling 

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Eliza skriver:

Jepper.. Det har jeg taget stilling til.. Kæresten derimod vil ha det hele med i graven.. Nu er jeg måske lidt firkantet.. men hvis du ikke vil gi kan du sku heller ikke modtage  har jeg sagt til ham.. 

Men ja det er jo bare min mening 

Sådan er min mening også !! Man skal jo ikke bruge det bagefter .. 

Anmeld

8. juli 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

OMG !! Det er sku skørt, og utaknemligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.