Wimmie skriver:
Er det noget du vil uddybe? Evt. i en PB?
Kender nemlig én der overvejer at melde sig... (nej, ikke mig selv, hehe)
Selvfølgelig vil jeg det, og skriver bare her der er jo mere end 500.000 mennesker der har set det, så vil gerne fortælle min historie.
For det første optager de i ca 6-8 dage dette skal kortes ned til 40 min (uden reklamer) dvs de tager det der gør folk vrede, harme, sure og det der gør dig mest til grin, folk der forstår, nikker og har en forståelse er
IKKE UNDERHOLDNING - Husk det!
For det andet så er det IKKE værterne der er de kloge, men folk bag Metronome. De står med et manuskript, hvor de har det kloge ord der kommer i ny og næ, så vi andre kan se grønne ud.
Hvis ikke du siger det de vil have, så bliver du bedt om at sige det de vil have, også bliver det taget om, igen husk du er ikke underholdning hvis du forstår hvor det er problemet er.
Det budget de lægger er IKKE holdbart, det var det ikke for os, ikke fordi vi ikke ville men fordi vi ikke kunne. Vi havde eks., under husleje et budget på 4000,- om mdr ALT INCL! Dvs vand, varme, el, tv osv.
Jeg havde et lån på 20.000 (det var min eksmands gæld der var høj) jeg fik ændret min gæld så jeg gik fra en rente på 5,3 ca til en rente på 15,7 mit lån steg ca det dobbelte.
De handler på dine vegne og du ved INTET om hvad der er sket før sidste dagen.
Og lige så snart, de er færdige er du ikke mere, så har du spørgsmål eller har du et problem med det budget, er det lige glad med dig, fordi nu har de fået hvad de ville nemlig
DIG SOM UNDERHOLDNING = TVSEER TAL!Jeg skriver ikke dette fordi jeg er flov over at have deltaget, jeg gjorde det også fordi jeg ikke så anden udvej og var gravid. Jeg fik derefter en revisor til at se på det, og wupti så fungerede det. Vil helt sikkert anbefale at få en revisor på først, betal pengene da det i sidste ende betaler sig
Håber det kan bruges