Har fået brev fra fogedretten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.563 visninger
164 svar
0 synes godt om
4. juli 2012

Anonym trådstarter

..og jeg skal møde op i denne måned!

Det skal bare overståes. Aner ikke helt hvordan det foregår... men jeg tager det som det kommer.

Nogle der har prøvet at være i fogedretten?

Jeg skylder mange penge væk til forskellige kreditorer og jeg kan ikke betale dem alle alligevel ... (det er en ond cirkel)

Glæder mig bare til det er overstået. Det er jo nok ikke sidste gang jeg bliver indkaldt! De havde sendt en mand som afl. indkaldelsen til mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Det skal bare overståes. Aner ikke helt hvordan det foregår... men jeg tager det som det kommer.

Jeg skylder mange penge væk til forskellige kreditorer og jeg kan ikke betale dem alle alligevel ... (det er en ond cirkel)

Glæder mig bare til det er overstået. Det er jo nok ikke sidste gang jeg bliver indkaldt! De havde sendt en mand som afl. indkaldelsen til mig.

Lyder ikke rart...håber på at det flasker sig for dig 

Anmeld

4. juli 2012

anynom

Anonym skriver:

Du får nok at vide hvad du skal betale hvornår. Og gør du ikke det kan jeg forestille mig, at der først kommer nogle dagbøder og derefter muligvis fængselsstraf.

Anmeld

4. juli 2012

MortilElias2010

Har heldigvis og desværre ikke selv prøvet det, så det er lidt bittersødt at skrive, men kan mærke din håbløshed og det gør mig ked af det på dine vegne. Situationen må se så sort ud både nu og for fremtiden og ville ønske jeg kunne komme med noget mere brugbart end en stor krammer 

Anmeld

4. juli 2012

Isabella_mor

nej jeg har ikke prøvet det.... 

men det er jo "ris til egen røv" så du må bare sluge den og komme videre..  

du kan jo evt søge gældsernæring.. prøv at søge lidt på nettet hvis det er.. det skal nok blive godt igen, men du kommer nok til at gå en rigtig hård tid i møde... 

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Du får nok at vide hvad du skal betale hvornår. Og gør du ikke det kan jeg forestille mig, at der først kommer nogle dagbøder og derefter muligvis fængselsstraf.

Jeg kan altså ikke få dagbøder og fængselsstraf fordi jeg ikke kan betale.

Så meget ved jeg da.

Jeg ejer intet af værdi... så de kan ikke gøre udlæg.

Anmeld

4. juli 2012

twinny

Puhha har ikke selv prøvet det.

Men så vidt jeg ved, når du har været inde. Så kan andre kreditorer ikke kræve penge af dig i et halvt år.

Anmeld

4. juli 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Så lige at luksus fælden søger nye deltager.. Måske var det værd at overveje så du kunne få styr på din økonomi?

Ved ikke hvad der sker i fogedrettet... Men håber du lærer ikke at bruge penge som du ikke har i hånden..

Held og lykke med det hele..

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

nej jeg har ikke prøvet det.... 

men det er jo "ris til egen røv" så du må bare sluge den og komme videre..  

du kan jo evt søge gældsernæring.. prøv at søge lidt på nettet hvis det er.. det skal nok blive godt igen, men du kommer nok til at gå en rigtig hård tid i møde... 

Har altså haft en hård tid i mange år. Ja muligvis ris til egen røv ...men nu har jeg jo ikke siddet og forklaret hele historien bag...

Det er ikke selvforskyldt... forstået på den måde at min eksmand førte mig bag lyset.

Nu skylder jeg mange penge væk og skal leve med det resten af livet. Hvis jeg havde pengene ville jeg betale alt tilbage. Men det kan jeg altså ikke.

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Så lige at luksus fælden søger nye deltager.. Måske var det værd at overveje så du kunne få styr på din økonomi?

Ved ikke hvad der sker i fogedrettet... Men håber du lærer ikke at bruge penge som du ikke har i hånden..

Held og lykke med det hele..

Det er efterhånden mange år siden jeg blev skilt fra min mand...

Har et nyt liv nu heldigvis. og ja forbrugsgæld og andet gæld er noget lort. og jeg HAR lært af det. Tror mig ... men det gør jo ikke at jeg har pengene til at betale alle pengene tilbage. Jeg betaler et beløb hver måned... til de forskellige... men det er jo ikke engang nok til at betale renterne. Og nej har ikke brug for nogle til at fortælle hvordan jeg skal styre min økonomi det kan jeg sagtens og det går godt NU (hvor jeg ikke er sammen med min eksmand)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.