Har fået brev fra fogedretten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Jamen nogle har jeg fået indgået ok aftaler med andre vil IKKE indgå aftaler... og de får derfor ikke deres penge. Kan ikke betale dem. Har gemt alle mails. og jeg tager dem med så de i retten kan SE jeg har tilbudt at betale sådan og sådan... har også bedt om pause i nogle ydelser indtil jeg har betalt fx. min skattegæld tilbage men de er ligeglade. så jeg viser at jeg gerne vil betale jeg kan bare ikke.

åh for den da jamen så har du jo gjord hvad du kunne jamen så håber jeg da fogedretten kan hjælpe dig til at få de beløb godkendt som du kan betale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Ploffer

Anonym skriver:

..og jeg skal møde op i denne måned!

Det skal bare overståes. Aner ikke helt hvordan det foregår... men jeg tager det som det kommer.

Nogle der har prøvet at være i fogedretten?

Jeg skylder mange penge væk til forskellige kreditorer og jeg kan ikke betale dem alle alligevel ... (det er en ond cirkel)

Glæder mig bare til det er overstået. Det er jo nok ikke sidste gang jeg bliver indkaldt! De havde sendt en mand som afl. indkaldelsen til mig.

Hejsa

Først skal du lige ha en Det trænger du vist til

For at svare på dit spørgsmål:

Det er ikke slemt at være i fogedretten (De bider ikke )

Du kommer ind til en "dommer" sammen med en repræsentant fra det firma der har sendt dig i fogedretten.

Så spørger de ind til din økonomiske situation og spørger om du ejer noget....( HVIS du ejer noget skal du ha papirer med på dette )

Derefter indgår I en betalingsaftale, som du er i stand til at overholde.

Så bliver du erklæret insolvent, så du ikke kan blive indkaldt til retten de næste 6 måneder.

Hvis der er mere du vil vide, spørger du bare

Anmeld

4. juli 2012

anynom

mor:) skriver:

Mener da bestemt ikke vi har gældsfængsel eller dagbøder i Danmark. Det er vidst nærmere USA.

Skrev også bare, at jeg kunne forestille mig det Men jeg har aldrig været i fogedretten, jeg betaler mine ting rettidigt.

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg har været i fogedretten flere gange, og du kan blive erklæret insolvent, hvilket betyder, at du pt ingen betalingsevne har, og du slipper for at blive indkaldt i et ½ år mener jeg.

Jeg er håbløs forgældet, og vil forsøge at søge gældssanering når jeg er færdig uddannet

Øvøv dete r noget møg med den gæld. Ja jeg vil også kalde min gæld håbløs... PUHA!

Har været ved at gå psykisk ned på det... men har valgt at være stærk og tage det hele som det kommer. MIN familie, børn er vigtigst. og det ER jo bare penge....!

Anmeld

4. juli 2012

twinny

Anonym skriver:

Jeg tænker måske på at man udstiller sig selv foran hele danmark...?

ja, self på den måde. Men jeg troede hun mente med selve økonomien.

Men held og lykke med det hele...

Du får lige en  herfra.

Har selv haft en eks der har gjort det samme, dog nok ikke i så stort omfang som dig.

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Skrev også bare, at jeg kunne forestille mig det Men jeg har aldrig været i fogedretten, jeg betaler mine ting rettidigt.

Det er skam ikke fordi jeg ikke kan betale til tiden. Alt det har jeg styr på. MEN problemet er jo bare at jeg ikke har penge til at betale alle ... (desværre) Ville ønske det var sådan.

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

ja, self på den måde. Men jeg troede hun mente med selve økonomien.

Men held og lykke med det hele...

Du får lige en  herfra.

Har selv haft en eks der har gjort det samme, dog nok ikke i så stort omfang som dig.

Nejjj her snakker vi om tvangsauktion af hus, MANGE forbrugslån , samt banklån (pga. huset) sååå skylder alt i alt ... ja.... ALT ALT for meget

Anmeld

4. juli 2012

wamse

Anonym skriver:

Øvøv dete r noget møg med den gæld. Ja jeg vil også kalde min gæld håbløs... PUHA!

Har været ved at gå psykisk ned på det... men har valgt at være stærk og tage det hele som det kommer. MIN familie, børn er vigtigst. og det ER jo bare penge....!

Helt det samme her, jeg har virkelig været ved at gå ned med nakken, men jeg kan simpelthen ikke betale min gæld, for har for omkring 800.000 i gæld.

Jeg mistede også min bil i april, så der er ikke mere at komme efter nu

Anmeld

4. juli 2012

twinny

Anonym skriver:

Nejjj her snakker vi om tvangsauktion af hus, MANGE forbrugslån , samt banklån (pga. huset) sååå skylder alt i alt ... ja.... ALT ALT for meget

Anmeld

4. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
JulieWH skriver:

Det gør jeg skam også, men det lød bare så voldsomt da jeg lige læste det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.