Har fået brev fra fogedretten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Bubbes skriver:

For Guds skyld meld dig aldrig til Luksusfælden, Har selv prøvet det! Det ødelægger mere end de hjælper.. Bare rolig det hele skal nok gå

Tak havde jeg heller ikke tænkt mig ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

twinny

Bubbes skriver:

For Guds skyld meld dig aldrig til Luksusfælden, Har selv prøvet det! Det ødelægger mere end de hjælper.. Bare rolig det hele skal nok gå

hvis jeg må spørger, hvordan ødelagde de mere end hjalp?

Anmeld

4. juli 2012

Wimmie

Bubbes skriver:

Er det noget du vil uddybe? Evt. i en PB?

Kender nemlig én der overvejer at melde sig... (nej, ikke mig selv, hehe)

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja vi har prøvet det desværre men det er længe siden det var omkring mig og min x men pyt nu med det...

ja du skal i fogedretten mange gang inu så længe i har ubetalte regninger... hvis jeg var jer ville jeg ringe til de fleste af stederne sige i kan indbatale 25 eller 50kr hver månede.. så ryger der ingen reter på og resten få ringet og sig i gerne vil have dem stillet i berug... så kommer der ingen breve fra fogedretten og i skal ikke tænke på alle de regninger

Jamen nogle har jeg fået indgået ok aftaler med andre vil IKKE indgå aftaler... og de får derfor ikke deres penge. Kan ikke betale dem. Har gemt alle mails. og jeg tager dem med så de i retten kan SE jeg har tilbudt at betale sådan og sådan... har også bedt om pause i nogle ydelser indtil jeg har betalt fx. min skattegæld tilbage men de er ligeglade. så jeg viser at jeg gerne vil betale jeg kan bare ikke.

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

twinny skriver:

hvis jeg må spørger, hvordan ødelagde de mere end hjalp?

Jeg tænker måske på at man udstiller sig selv foran hele danmark...?

Anmeld

4. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
JulieWH skriver:

Du får nok at vide hvad du skal betale hvornår. Og gør du ikke det kan jeg forestille mig, at der først kommer nogle dagbøder og derefter muligvis fængselsstraf.

Mener da bestemt ikke vi har gældsfængsel eller dagbøder i Danmark. Det er vidst nærmere USA.

Anmeld

4. juli 2012

Koen.

Manden min siger at: du kommer derop og bliver kaldt ind i et lille lokale, advokaten for firmaet spørger hvad du tjener, ejer ovs. Så spørger dommeren om du kan betale og siger du nej så erklære han dig insolvent i 6 mdr.. tager max 15 min det hele!

Held og lykke med.det hele

Anmeld

4. juli 2012

wamse

Jeg har været i fogedretten flere gange, og du kan blive erklæret insolvent, hvilket betyder, at du pt ingen betalingsevne har, og du slipper for at blive indkaldt i et ½ år mener jeg.

Jeg er håbløs forgældet, og vil forsøge at søge gældssanering når jeg er færdig uddannet

Anmeld

4. juli 2012

wamse

tanja. skriver:

Manden min siger at: du kommer derop og bliver kaldt ind i et lille lokale, advokaten for firmaet spørger hvad du tjener, ejer ovs. Så spørger dommeren om du kan betale og siger du nej så erklære han dig insolvent i 6 mdr.. tager max 15 min det hele!

det var vi ret enige om

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

tanja. skriver:

Mange tak ... ja...det er også noget af det jeg kunne "læse" mig frem til. Tak for jeres svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.