Har fået brev fra fogedretten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

Isabella_mor

Anonym skriver:

Har altså haft en hård tid i mange år. Ja muligvis ris til egen røv ...men nu har jeg jo ikke siddet og forklaret hele historien bag...

Det er ikke selvforskyldt... forstået på den måde at min eksmand førte mig bag lyset.

Nu skylder jeg mange penge væk og skal leve med det resten af livet. Hvis jeg havde pengene ville jeg betale alt tilbage. Men det kan jeg altså ikke.

åhh. ja det er også rigtig trælst... 

det er jo heller ikke til at vide.

men det er da rigtig trælst for dig. men der er jo altid lys for enden af tunnelen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har ikke lyst til at tilmelde mig luksusfælden og "udstille" mig selv. Kan ikke se hvad de skulle kunne hjælpe mig med?

Anmeld

4. juli 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Det er efterhånden mpgæe år siden jeg blev skilt fra min mand...

Har et nyt liv nu heldigvis. og ja forbrugsgæld og andet gæld er noget lort. og jeg HAR lært af det. Tror mig ... men det gør jo ikke at jeg har pengene til at betale alle pengene tilbage. Jeg betaler et beløb hver måned... til de forskellige... men det er jo ikke engang nok til at betale renterne. Og nej har ikke brug for nogle til at fortælle hvordan jeg skal styre min økonomi det kan jeg sagtens og det går godt NU (hvor jeg ikke er sammen med min eksmand)

Er ked af at høre at din eksmand har skyld i din gæld...

Håber i kan finde en løsning i fogedretten, hvor i alle kan være med (dig og kreditorene)

Var også mere tænkt på at de jo kan være gode til at samle alt gælden og evt få noget af den afslået...

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Er ked af at høre at din eksmand har skyld i din gæld...

Håber i kan finde en løsning i fogedretten, hvor i alle kan være med (dig og kreditorene)

Var også mere tænkt på at de jo kan være gode til at samle alt gælden og evt få noget af den afslået...

Det har jeg prøvet også eksmanden men problemet er at det vil ingen banker eller kreditorer gå med til.

Har stadig gæld med min eks. + en del der står i mit navn...

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

4. juli 2012

Sabsy

For Guds skyld meld dig aldrig til Luksusfælden, Har selv prøvet det! Det ødelægger mere end de hjælper.. Bare rolig det hele skal nok gå

Anmeld

4. juli 2012

B&J

ja vi har prøvet det desværre men det er længe siden det var omkring mig og min x men pyt nu med det...

ja du skal i fogedretten mange gang inu så længe i har ubetalte regninger... hvis jeg var jer ville jeg ringe til de fleste af stederne sige i kan indbatale 25 eller 50kr hver månede.. så ryger der ingen reter på og resten få ringet og sig i gerne vil have dem stillet i berug... så kommer der ingen breve fra fogedretten og i skal ikke tænke på alle de regninger

Anmeld

4. juli 2012

Anonym trådstarter

Kan jo ikke gøre andet end at erklærer mig insolsvent.

Anmeld

4. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

..og jeg skal møde op i denne måned!

Det skal bare overståes. Aner ikke helt hvordan det foregår... men jeg tager det som det kommer.

Nogle der har prøvet at være i fogedretten?

Jeg skylder mange penge væk til forskellige kreditorer og jeg kan ikke betale dem alle alligevel ... (det er en ond cirkel)

Glæder mig bare til det er overstået. Det er jo nok ikke sidste gang jeg bliver indkaldt! De havde sendt en mand som afl. indkaldelsen til mig.

Øv, hvor træls. Håber det går godt. Måskan kan du få gældsanering?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.