At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

puttelutte

Risen skriver:

Tjah det var alle ikke enige i hehe, men jeg synes nu også det er okay.. Hvis man har pengene, så hvorfor ikke?

Men du var enig og det er jo også det vigtigste og den dag skal man bare føle sig oversmuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

puttelutte

Anonym skriver:

Det behøver du ikke være

Nej fuck janteloven lol

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

TTM skriver:

Misundelse er en grim ting

Men fedt du kan (og gør det) for dine børn - Vil du ikke adoptere mig ?

Ej men hvis man "bare" skal ha' 2 par sko til hver, kan man hurtigt nå op på 2000 kr. Og så er der ikke langt til de 8500

Syntes du skal købe det til dine børn som DU vil - og andre kan da bare knokle så de også kan shoppe til ungerne Vil man nyde , må man yde

-TTM

Haha Har nu ingen planer om flere børn

Er meget enig i det du skriver

Anmeld

3. juli 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

Årrh jeg kunne sådan godt lige tænke mig jeg havde til at købe tøj for MINIMUN 8.500 kr er du gal, jeg synes ikk det er i overkanten... du har jo tilsynladene mange penge og du kan gøre det, jeg vil til hver en tid også gøre det  

hvem har da ikk et ønske om at kunne skifte alle gardarober ud på en gang

fedt fedt, det skal du ikke have det dårligt over.... men MANGE er misundelige , Inkl. MIG men altså ik noget jeg kan blive sur over, min søn har det han har brug for, og mangler han noget kan han få det!

Anmeld

3. juli 2012

Kamulla

havde jeg pengene vil jeg godt kunne gøre det.. ELSKER at shoppe... både til mig selv, hjemmet og Noah

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

puttelutte skriver:

Nej fuck janteloven lol

Hehe 

Anmeld

3. juli 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

det må sgu være dejligt at kunne, ingen tvivl om det.. men selv hvis jeg havde muligheden tror jeg ikke jeg ville

Anmeld

3. juli 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

Så længe du har pengene ser jeg ingen problemer i det, men personligt kunne jeg ikke drømme om at bruge så mange penge på tøj over så kort tid

Anmeld

3. juli 2012

celkt

Anonym skriver:

Hej

Nej, - jeg ville aldrig bruge 8500 kr på en måned på tøj til mine børn, heller ikke selvom jeg havde pengene. Jeg mener, der er så mange mennesker der kunne bruge en hjælpende hånd økonomisk både herhjemme og i udlandet, så havde jeg virkeligt 8000 kr i overskud, som der ikke stod noget andet på, ville en del af dem helt sikkert finde vej til at hjælpe andre.

Og jeg syntes ærligt talt det er i overkanten, på grænsen til fråds, no offense, TS.

Anmeld

3. juli 2012

MorDk

Isabella_mor skriver:

tjah hvis du har pengene til det og det er sådan at din ønonomi fungere så syntes jeg da ikke der er noget problem i det.

DET GAD JEG DÆLME GODT AT KUNNE

Ja det ville jeg da ønske jeg kunne!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.