At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

ekebiv

TeamRocket skriver:

Vi har også lige brugt omkring 8500 på tøj til ungerne- og de er 1 og 4 år. Jeg kan godt lide molo. Synes slet ikke 8500 er meget, og det er inkl sko- der var tilbud
Synes det er smadder irriterende folk har ondt i røven over det, min veninde er så misundelig på at vi kan tillade os det og købe nye møbler osv, og så siger hun ting som, 'ja dine børn lære jo ikke hvad penge er værd' altså jeg kunne da ikke finde på at sige hendes børn aldrig lære hvad kvalitet er. Vi gør vel alle det vi føler for, og børn er vel lige gode uanset tøjets pris!

Men til dit spørgsmål, synes det er et helt passende beløb. Specielt når de er så store er det jo ikke mange stykker tøj man får.

he he, kan også godt lide Molo men det mærke har altså ikke noget med kvalitet at gøre efter min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

klmf

Dine penge = dit valg

Anmeld

3. juli 2012

Sakris

Wimmie skriver:

Din kommentar lugter meget af nedladenhed og misundelse... Måske hun har arbejdet hårdt for pengene, vundet i lotto, arvet eller noget andet.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Puhhh ha, ja jeg misunder dig lidt at du har så mange penge at du rent faktisk bare kan gøre sådan, uden det betyder I ikke kan betale jeres regninger eller ikke får mad på bordet. Hvor ville det være SKØNT at have det overskud i økonomien 

Og har du råd til det, og er det det du gerne vil bruge pengene på, så er det da bare lige hvad du skal gøre, uanset hvad andre siger. Jeg er overbevist om at du har gjort en masse butikker RIGTIGT glade i juni måned 

Når det så er sagt, så ville jeg, hvis jeg havde det økonomiske overskud til det, ALDRIG bruge så mange penge på tøj til et barn i voksealderen på så kort tid.... jeg ville hellere købe noget mere langsigtet, få nogle gode oplevelsesture ud af det og så sætte en masse på opsparingen. Men jeg har også i mit voksenliv haft rigtig skidt med penge stort set konstant, så jeg ved hvor meget det ville betyde for mig at have 8500 i overskud pludselig. Pengene får lidt en anden værdi, når man ikke har så mange af dem...

Håber du fik noget lækkert tøj ud af det 

Det er nu også dejligt Og jeg burde sætte endnu mere pris på detDu lyder til at have en sund holdning til økonomi!

Og ja, jeg fik en masse lækkert tøj

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Hvad nu hvis man har børneopsparing hvor man sætter max ind?

Man kommer på ferie,får ordentligt mad og der så stadig er råd til 8500 til tøj?

TS har jo på intet tidspunkt antydet at hendes børn ikke får alle de andre ting de har brug for.

Deres rådighedsbeløb er bare stort,.og det nyder rollingerne godt af.

Nemlig Det er præcis sådan det hænger sammen.

Anmeld

3. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Anonym skriver:

Fair nok at du har din holdning, men det ene udelukker vel ikke det andet? Børnepengene ryger direkte ind på deres opsparing, og desuden sætter jeg i forvejen max beløbet ind på deres konto. Hvis de får pengegaver sættes de også ind. Det har jeg en økonomi der tillader 

Nej, det gør det ikke. Men jeg synes stadigvæk, at det er vanvittigt, at bruge så mange penge på tøj på en måned - penge til det eller ej.

Anmeld

3. juli 2012

puttelutte

Kære ano. Du er ikke alene. Jeg har brugt nogenlunde det samme denne måned

Anmeld

3. juli 2012

TeamRocket

ekebiv skriver:

he he, kan også godt lide Molo men det mærke har altså ikke noget med kvalitet at gøre efter min mening

Jeg synes godt man kan mærke forskel i kvaliteten nå man står med ungernes molo bluser og så deres h&m bluser, enda synes jeg forskellen er ret tydelig.

Anmeld

3. juli 2012

TTM

Anonym skriver:

Født med en guldske i røven? Muligvis.... det ville nogle nok mene. MEN jeg har altså også knoklet for at nå hertil hvor jeg er i dag og taget en en lang videregående uddanelse. Jeg har arbejdet mig til tops og høster sådan set bare frugten heraf. Du kan jo gøre mig kunsten efter....

Misundelse er en grim ting

Men fedt du kan (og gør det) for dine børn - Vil du ikke adoptere mig ?

Ej men hvis man "bare" skal ha' 2 par sko til hver, kan man hurtigt nå op på 2000 kr. Og så er der ikke langt til de 8500

Syntes du skal købe det til dine børn som DU vil - og andre kan da bare knokle så de også kan shoppe til ungerne Vil man nyde , må man yde

-TTM

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

puttelutte skriver:

Kære ano. Du er ikke alene. Jeg har brugt nogenlunde det samme denne måned

Åh, det var dejligt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.