At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Carina:-) skriver:

Hvad nu hvis man har børneopsparing hvor man sætter max ind?

Man kommer på ferie,får ordentligt mad og der så stadig er råd til 8500 til tøj?

TS har jo på intet tidspunkt antydet at hendes børn ikke får alle de andre ting de har brug for.

Deres rådighedsbeløb er bare stort,.og det nyder rollingerne godt af.

Det har jeg ikke sagt noget om, men jeg synes stadigvæk, at det er vanvittigt, at bruge så mange penge på tøj på to børn på en måned. Og det handler ikke om misundelse - folk må bruge deres penge som de vil - det er bare min holdning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Tulle28

Hvis jeg havde pengene, så ja. Man sætter (vel) tæring efter næring:-)

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Godt comeback

Tak

Anmeld

3. juli 2012

Den lykkelige

Havde jeg pengene selv kunne jeg sagtens gøre det.. ville nok bruge dem på andre ting også.. men hvis man har pengene kan jeg ikke se noget galt i det

Anmeld

3. juli 2012

jydeinden

Mor-til-asta-09 skriver:

Aldrig i livet kunne jeg finde på at bruge så mange penge på tøj til min datter/børn på en måned... No way...

ganske enig her.. og dem der siger det har noget med misundelse at gøre, dér kan jeg kun sige nej det har nærmere noget med at gøre at jeg mener man gør sine børn en kæmpe bjørnetjeneste. Hvis du forkæler dem med så meget tøj for så åndsvagt højt et beløb, hvad vil de dog så ikke forvente når de bliver teenagere.

Anmeld

3. juli 2012

Mettefpigen

Hvis det er det folk vil bruge deres penge på så gør de bare det :-) men nej det kunne jeg slet ikk finde på, jeg ville hellere bruge dem på ting, legetøj, fornøjelser eller ferie ;-)

Anmeld

3. juli 2012

ekebiv

TeamRocket skriver:

Jeg synes godt man kan mærke forskel i kvaliteten nå man står med ungernes molo bluser og så deres h&m bluser, enda synes jeg forskellen er ret tydelig.

Molo bliver forvasket efter ingen tid men jeg køber det lligevel

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Nej, det gør det ikke. Men jeg synes stadigvæk, at det er vanvittigt, at bruge så mange penge på tøj på en måned - penge til det eller ej.

Det synes jeg så bare ikke Når økonomien tillader det, kan jeg ikke se problemet. Men fair at du er af en anden holdning

Anmeld

3. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
jydeinden skriver:

ganske enig her.. og dem der siger det har noget med misundelse at gøre, dér kan jeg kun sige nej det har nærmere noget med at gøre at jeg mener man gør sine børn en kæmpe bjørnetjeneste. Hvis du forkæler dem med så meget tøj for så åndsvagt højt et beløb, hvad vil de dog så ikke forvente når de bliver teenagere.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Hvis det er det folk vil bruge deres penge på så gør de bare det :-) men nej det kunne jeg slet ikk finde på, jeg ville hellere bruge dem på ting, legetøj, fornøjelser eller ferie ;-)

Men det ene udelukker vel ikke det andet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.