At bruge 8500 kr på tøj til sine børn.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

trunte89

Synes det er ret mange penge 'bare' på tøj
Jeg ville hellere bruge pengene på ferie og oplevelser hvis jeg havde så mange penge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

Loa

Havde jeg pengene kunne jeg da også sagtens. To børn og hvis det er mærketøj kan det da sagtens lade sig gøre.

Og som du siger hvis du har pengene til det så kan jeg da virkelig ikke se problemet... Andet end andre er misundelige.....

Anmeld

3. juli 2012

Aprilmor11

Anonym skriver:

Hej

Jeg har lige regnet ud, at jeg har brugt 8500 kr på tøj til mine to børn i juni måned. Mine børn er 5 og 8 år gamle. Da jeg fortalte det til min veninde blev hun mildest talt chokeret, men jeg kan ikke se at der er noget galt i det, når jeg har pengene og sagtens kan betale.

Men kunne i finde på at bruge samme beløb på tøj til jeres børn? Eller synes i det er i overknaten?

Jeg synes at det er mange penge og kunne aldrig drømme om det.

Men synes også at det er fint at du gøre det, hvis du mener at du har pengene til det og ikke kommer til at stå og mangle dem

Anmeld

3. juli 2012

TeamRocket

Vi har også lige brugt omkring 8500 på tøj til ungerne- og de er 1 og 4 år. Jeg kan godt lide molo. Synes slet ikke 8500 er meget, og det er inkl sko- der var tilbud
Synes det er smadder irriterende folk har ondt i røven over det, min veninde er så misundelig på at vi kan tillade os det og købe nye møbler osv, og så siger hun ting som, 'ja dine børn lære jo ikke hvad penge er værd' altså jeg kunne da ikke finde på at sige hendes børn aldrig lære hvad kvalitet er. Vi gør vel alle det vi føler for, og børn er vel lige gode uanset tøjets pris!

Men til dit spørgsmål, synes det er et helt passende beløb. Specielt når de er så store er det jo ikke mange stykker tøj man får.

Anmeld

3. juli 2012

TNBC

trunte89 skriver:

Synes det er ret mange penge 'bare' på tøj
Jeg ville hellere bruge pengene på ferie og oplevelser hvis jeg havde så mange penge

det var ogsaa det jeg taenkte. Det er meget paa bare toej, ogsaa selvom at man har dem. og hvis man saa har knoklet for dem, og saa bruge dem paa en maaned. og saa paa en maaned. og isaer lige op til sommerferien.

men det maa hun jo bestemme hende, det er hendes penge. jeg ville aldrig bruge saa mange penge paa bare toej til nogen, jeg ville hellere spare sammen og saa tage paa en hyggelig ferie.

Anmeld

3. juli 2012

Laulund87

Du bestemmer da 100% selv hvad du bruger dine penge på!

Men der er så mange misundelige mennesker med ondt i røven og ja de skal bare lukke den sidstnævnte i

Havde jeg de penge kunne jeg også finde på at købe tøj for 8500 kr. til mit barn. Hvor ville jeg GERNE

Anmeld

3. juli 2012

Carl-Emil's mor

TeamRocket skriver:

Vi har også lige brugt omkring 8500 på tøj til ungerne- og de er 1 og 4 år. Jeg kan godt lide molo. Synes slet ikke 8500 er meget, og det er inkl sko- der var tilbud
Synes det er smadder irriterende folk har ondt i røven over det, min veninde er så misundelig på at vi kan tillade os det og købe nye møbler osv, og så siger hun ting som, 'ja dine børn lære jo ikke hvad penge er værd' altså jeg kunne da ikke finde på at sige hendes børn aldrig lære hvad kvalitet er. Vi gør vel alle det vi føler for, og børn er vel lige gode uanset tøjets pris!

Men til dit spørgsmål, synes det er et helt passende beløb. Specielt når de er så store er det jo ikke mange stykker tøj man får.

lige præcist...

og du nævner selv sko og i min lille verden vil jeg ALDRIG gå på kompromis omkring sko ....

Anmeld

3. juli 2012

anynom

Du råder selv over dine penge

Tror vi har købt tøj for 8500 kr til to voksne og et barn fordelt over årets 12 måneder

Anmeld

3. juli 2012

TNBC

TeamRocket skriver:

hvad er det for en aandsvag kommentar din veninde kom med. for det foerste er de 1 og 4, de aner ikke rigtig hvad penge er. og saa smider du vel ikke bare penge i hovedet paa dem og siger: smut ud og koeb hvad I vil have.

hvis man har penge til det og vil bruge dem, skal man have lov til det. og ja, der er nogen der vil synes det er mange penge(synes jeg) men jeg siger ikke at der er noget galt i at bruge saa mange penge, det er jo hendes penge, saa bestemmer hun jo ogsaa over dem. og hvis hun vil forkaele sine boern, saa lad hende. og saa bruger vi andre vores penge paa en anden maade.

Anmeld

3. juli 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar Dejligt at høre jeres mening og at jeg ikke er alene om min holdning

Normalt flipper folk fuldstændig ud, når jeg fortæller om mit forbrug! Så det er da dejligt i tager det så pænt.

Beklager jeg ikke har svaret alle enkeltvis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.