Hvor lang tid ammede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2012

Tvillingemor80

Jeg ammede mine tvillingepiger 1 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2012

_-Kathrine-_

Jeg ammede Villads til han var 7 mdr... Så bed han mig og så stoppede vi med det... Det kunne jeg bare ikke ha... Jeg syntes også han var ved at være for stor at sidde med!
Jeg havde sagt inden ihvertfald et halvt år som anbefalet! Og var ret stolt af at jeg havde holdt ud så længe da jeg havde rigtig mange smerter ved hver amning i 5 måneder!! Det var en stor kamp!
Hatten af for at du har ammet ham i over et år... Havde jeg nydt mit ammeforløb og han ikke havde bidt mig, var jeg sikkert også fortsat!!

Anmeld

29. juni 2012

chael

Den første gang ammede jeg i 3 mdr. Der resulterede i et underernæret barn.

2. Gang 5 mdr den problemer. Hvor der selv blev sagt fra, det passede mig fint. Havde sagt 6 mdr.

3. Gang, var en pine og smertefuld omgang. Og det varede sørgeligt nok, kun i 14 dage

*C

Anmeld

29. juni 2012

Zafir

tanja. skriver:

Det må jeg fortælle svigermor!!! elsker men når det kommer til amning er hun S**** selv

første barn ammede jeg ikke men denne gang har jeg virkelig kæmpet for det og bassedrengen er nu 6 uger og endelig ser det ud til at køre, men får konstant kommentare fra hende som: bliver du ved får du altså lange bryster, skal han nu spise igen, ej det er en dårlig vane du lader ham spise så tit og giv ham nu en flaske!

hun har bare sin egen amme-hader klub er jeg sikker på

til trådstarter, jeg siger stop når der kommer tænder

Langt ude at være amme hader...
Mht hænge babser, så er det genetisk. Enten får man dem eller også gør ikke.
Havde en klasse kammerat der fik hænge babser som 13 årig... :-|

Anmeld

29. juni 2012

Moar2011

jeg ammet ham til han var ca 4mdr - så stoppede jeg - blev ved med at døje med det ene og det andet .. så jeg tog en kold tyrker, og han viste ikke tegn på svan .

Anmeld

30. juni 2012

millesofie

jeg ammede næsten 8 mdr

så kom jeg på en pencilinkur, Så ville Tinke ikke have min mælk mere

ville stadig ønske at jeg ku have ammet hende i 1år som var mit mål

men alt gik fint og har ingen andre amme problemmer haft så jeg klager ikke

Anmeld

30. juni 2012

Mor til Ella

Og hvor lang tid havde du SAGT at du ville amme?

Jeg er nemlig stoppet med at amme for ca. en måned siden og det har ikke været svært at vænne ham fra det, han er dog stadig meget begejstret når han ser mine bare bryster, men de bliver pakket hurtigt væk og så brokker han sig ikke...

Det vil sige at jeg faktisk har ammet Silas i over et år, selvom jeg sagde før jeg havde født at jeg kun ville amme i ca. et halvt år.

Og jeg er ikke flov over at have ammet ham så længe, men til sidst synes jeg det var lidt underligt, ikke nær så hyggeligt, fordi det bare skulle overståes, for hans vedkommende og så begyndte han sådan set også at suge sig så hårdt fast at det gjorde vildt ondt...

Og vil lige sige at den her debat IKKE er en amning vs. flaskedebat, selvfølgelig må du gerne svare selvom du ikke har ammet, men det er ikke en debat om hvad der bedst.

Ammede 5 uger....

VILLE IKKE AMME.......( og det har altså ikke noget med at få hænge bryster af gøre)

Anmeld

4. juli 2012

raca

ca 2,5 år og ca 3,5 år

Anmeld

4. juli 2012

Isabella_mor

jeg ammede i lidt over 3 mdr... 

det kørte fint og der manglede ikke mælk eller noget.

jeg følte mig bare FANGET... psykisk nede og indelukket fordi at jeg skulle amme mit barn... jeg følte ikke at jeg kunne tillade mig at gå ud alene, for tænk nu hvis han blev sulten når jeg ikke var der osv.. så efter 3 mdr så valgte jeg i samarbejde med sp og læge at stoppe. og det er nok en af de bedste beslutninger jeg nogensinde har taget i mit liv... 

og villads begyndte så at få flaske. først fik han Holle. men det blev for dyrt i længden og det var bøvlet at finde fordi det næsten kun er helse butikker der kører med det. så derfor skiftede jeg til hipp.. når nu han ikke kunne få min mælk mere skulle han have det næst bedste..

Anmeld

4. juli 2012

MorDk

Jeg stoppede med at amme min søn da han var 10 mdr. (det fordi han blev ved med at bide mig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.