Hvor lang tid ammede du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Maja_4000

Jeg ammede ikke .. Det fungerede overhovedet ikke og jeg brugte al for meget energi på at have dårlig samvittighed over det , så sp anbefalede at jeg "gav op" og gik over til flasken i stedet .. Er rigtig glad for den beslutning Men tror da at jeg giver det en chance igen med den næste .. Men nu må vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Jeg ammede ikke .. Det fungerede overhovedet ikke og jeg brugte al for meget energi på at have dårlig samvittighed over det , så sp anbefalede at jeg "gav op" og gik over til flasken i stedet .. Er rigtig glad for den beslutning Men tror da at jeg giver det en chance igen med den næste .. Men nu må vi se

Iiih er du gravid?

Anmeld

28. juni 2012

L&V

Muhmi skriver:

JeOg hvor lang tid havde du SAGT at du ville amme?

Jeg er nemlig stoppet med at amme for ca. en måned siden og det har ikke været svært at vænne ham fra det, han er dog stadig meget begejstret når han ser mine bare bryster, men de bliver pakket hurtigt væk og så brokker han sig ikke...

Det vil sige at jeg faktisk har ammet Silas i over et år, selvom jeg sagde før jeg havde født at jeg kun ville amme i ca. et halvt år.

Og jeg er ikke flov over at have ammet ham så længe, men til sidst synes jeg det var lidt underligt, ikke nær så hyggeligt, fordi det bare skulle overståes, for hans vedkommende og så begyndte han sådan set også at suge sig så hårdt fast at det gjorde vildt ondt...

Og vil lige sige at den her debat IKKE er en amning vs. flaskedebat, selvfølgelig må du gerne svare selvom du ikke har ammet, men det er ikke en debat om hvad der bedst.

Jeg havde en idé om at jeg ville amme i de 6 måneder Nanna da jeg havde gjord det i 4 var det rigeligt for mig.. Og det er jeg ret overbevist om bliver det samme med den næste.

Anmeld

28. juni 2012

Maja_4000

Muhmi skriver:

Iiih er du gravid?

Nej nej nej Men det bliver jeg forhåbentlig igen engang Hehe

Anmeld

28. juni 2012

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Nej nej nej Men det bliver jeg forhåbentlig igen engang Hehe

Nåårh Jeg tror bare jeg læste det som... næste år

Anmeld

28. juni 2012

Maja_4000

Muhmi skriver:

Nåårh Jeg tror bare jeg læste det som... næste år

Hehe Det kender jeg godt Nr. 2 er ikke engang i tankerne hos min kæreste endnu , så det bliver nok ikke foreløbig

Anmeld

28. juni 2012

Ka+Ma=Be

Altså  nu har jeg svaret! Så må jeg jo se om det holder stik! Benjamin er lige knap 10 måneder og jeg ammer stadig, men jeg regner med at stoppe snart, så jeg har stemt 10-12 måneder!

Jeg startede med at sige 4 måneder, så 6 måneder og så 9 måneder Nu trapper vi lige så stille ned så mælkeproduktionen stopper helt. Det kan ikke vare længe mere

Anmeld

28. juni 2012

Muhmi

Ka+Ma=Be skriver:

Altså  nu har jeg svaret! Så må jeg jo se om det holder stik! Benjamin er lige knap 10 måneder og jeg ammer stadig, men jeg regner med at stoppe snart, så jeg har stemt 10-12 måneder!

Jeg startede med at sige 4 måneder, så 6 måneder og så 9 måneder Nu trapper vi lige så stille ned så mælkeproduktionen stopper helt. Det kan ikke vare længe mere

Haha, ja det tror du

Jeg begyndte også at slappe af med amningen omkring ni mdr. så kom der lige en forkølelse og så var mors mælk rigtig god = mere mælk igen og så sagde jeg "ej nu stopper jeg" omkring de 11 mdr. og begyndte også at trappe ned, men jeg har faktisk stadig mælk i brysterne, dog overhovedet intet af betydning, men kan stadig presse noget ud nu her og det er næsten en måned siden at han fik den sidste tår

Men held og lykke med det

Gjorde nøjagtig det samme som du har beskrevet hehe

Anmeld

28. juni 2012

Ka+Ma=Be

Muhmi skriver:

Haha, ja det tror du

Jeg begyndte også at slappe af med amningen omkring ni mdr. så kom der lige en forkølelse og så var mors mælk rigtig god = mere mælk igen og så sagde jeg "ej nu stopper jeg" omkring de 11 mdr. og begyndte også at trappe ned, men jeg har faktisk stadig mælk i brysterne, dog overhovedet intet af betydning, men kan stadig presse noget ud nu her og det er næsten en måned siden at han fik den sidste tår

Men held og lykke med det

Gjorde nøjagtig det samme som du har beskrevet hehe

Årh gud, det kan jeg da ikke lige overskue! haha.

Ja man har så mange gode ideer Men amning er jo også bare super nemt altså! Det er nok derfor man strækker den lidt.... og så lidt mere .. og mere

Utroligt at du stadig har mælk! Jeg er spændt på, hvornår min er væk, og hvornår brysterne er sig selv igen (eller... hvad de nu bliver .)

Anmeld

28. juni 2012

Polarpigen

Jeg ammer endnu og basse er lidt over 3 mdr. Jeg har aldrig synes amning er noget fantastisk noget så jeg glæder mig til at vi begynder at trappe lidt ned. Det er bestemt ikke noget jeg vil stoppe med for min skyld, og bliver ved så længe han har lyst. Eller ikke helt fordi jeg tror jeg vil begynde at sige fra når han er et år hvis der går så længe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.