Muhmi skriver:
Og hvor lang tid havde du SAGT at du ville amme? 
Jeg er nemlig stoppet med at amme for ca. en måned siden og det har ikke været svært at vænne ham fra det, han er dog stadig meget begejstret når han ser mine bare bryster, men de bliver pakket hurtigt væk og så brokker han sig ikke...
Det vil sige at jeg faktisk har ammet Silas i over et år, selvom jeg sagde før jeg havde født at jeg kun ville amme i ca. et halvt år.
Og jeg er ikke flov over at have ammet ham så længe, men til sidst synes jeg det var lidt underligt, ikke nær så hyggeligt, fordi det bare skulle overståes, for hans vedkommende og så begyndte han sådan set også at suge sig så hårdt fast at det gjorde vildt ondt... 
Og vil lige sige at den her debat IKKE er en amning vs. flaskedebat, selvfølgelig må du gerne svare selvom du ikke har ammet, men det er ikke en debat om hvad der bedst.
jeg har stemt blank

den første armmede jeg i ca 14 dage for han blev ikke mæt og gylpede det meste op igen, så vi gik over til flaske med johanneskernemel også begyndte han at tage på og ikke gylpe så meget

jeg havde dog sagt at jeg ville amme ham i 6 mdr men det blev det dog ikke.
den næste armmede jeg i ca 3 uger fordi jeg tit var alene med dem begge og lucas lige havde lært at kravle så jeg måtte gå rundt og amme freja imens jeg fjernede ham fra ting,
og så far bedre kunne overtage lidt mere nå han var hjemme,
her havde jeg dog nok til at kunne brødføde flere børn
Anmeld