Ka+Ma=Be skriver:
Årh gud, det kan jeg da ikke lige overskue!
haha.
Ja man har så mange gode ideer
Men amning er jo også bare super nemt altså!
Det er nok derfor man strækker den lidt.... og så lidt mere .. og mere 
Utroligt at du stadig har mælk!
Jeg er spændt på, hvornår min er væk, og hvornår brysterne er sig selv igen (eller... hvad de nu bliver
.)
Jamen med amning synes jeg hurtigt at man har et standpunkt til man tager et andet og hvis man har mælken til det og de gerne vil, så kan jeg ikke se nogen grund til at stoppe 
Silas bruger jo så heller ikke særlig meget sut og jeg er da lidt overbevist om at det er fordi han har fået stillet sin suttesult hos mor istedet for sutten. Jeg havde ingen problemer med at vænne ham af med det, for som sagt så har det en måned før vi stoppede ikke været nær så hyggeligt for ham, han har hellere ville lege og jamen så var det jo heller ikke noget prblem at stoppe, han skulle bare lige tage trykket den sidste måned og så gik det stille i sig selv 
Hehe, tror nu også at det har noget at gøre med at jeg er gravid igen nu at det ikke helt stopper med mælken, men ja jeg kan også blive overrasket, for det er ikke sådan at det løber ud, men når jeg presser så sprøjter det ud, så der er da til et par tåre tænker jeg
Ikke noget der føles ubehageligt eller spænder i brysterne dog 
Tror desværre aldrig vores bryster bliver sig "selv" igen, men hey, jeg tager det med ro i sindet, for det er jo også sådan det er at blive ældre og jeg synes faktisk det er lidt flot at man kan se på en kvinde at hun har båret børn... 
Anmeld