Ked af det !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Carina:-)

Lenore2009 skriver:

Og jeg synes, det er utolig dårlig og GRIM opførsel ikke at anerkende andres følelser.... Come on... hold nu bare for en gangs skyld de barnløse ud af debatten. Im so tired of it !!!!

Nu er det jo en debat,og ikke "Jeg kan bestemme hvad andre skal skrive"

Så nej jeg skriver min mening,og går udfra andre gør det samme .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

der kom mange tanker ind i mit hoved igår sagde mange dumme ting som jeg slet ik mener har det så dårlig idag, over de tanker jeg har haft og de ting jeg har haft sagt, er glad for at se så mange der støtter mig i det her , og jer andre lytter jeg ik til for synes ik der skal trædes mere i det , bare fordi jeg har de følelser som jeg har , jeg kan ik gøre for jeg har dem , og de kom alle sammen op igår uden jeg selv kunne styre dem , de er så faldet meget ned idag og er mere glad idag end jeg var igår, og kunne aldrig nogensinde finde på at fjerne mit barn, det var bare noget der røg ud af munden på mig, noget ingen gang at tænke over det jeg sagde før det var forsent, har snakket med min mor og en veninde og min kæreste om det idag er blevet lidt mere positiv, men tager lidt tid endnu at vende mig ved tanken,  ja jeg har ik været med i diskutionen idag da jeg også har lavet andre ting end lige at være her,  

Anmeld

28. juni 2012

Mist

JulieWH skriver:

Det der "du skal være glad for at du kan blive gravid"-kort er ved at være godt slidt, det har absolut intet med det her at gøre.

Hvorfor har det ikke noget med det og gøre.. 

Hun skal da bare være glad for hun er gravid selvom hun måske er skuffet over at det bliver en dreng og ikke en pige...

Mange andre ville ønske de var i hende sko.. De ville være ligeglade med kønnet bare de kunne blive gravide. 

Anmeld

28. juni 2012

anynom

norby skriver:

Hun skal da bare være glad for hun er gravid selvom hun måske er skuffet over at det bliver en dreng og ikke en pige...

Mange andre ville ønske de var i hende sko.. De ville være ligeglade med kønnet bare de kunne blive gravide. 

Hun er jo også glad for at være gravid. Og selvfølgelig er der nogen som vil være i hendes sko, men det er jo ikke det hun spørger eller skriver om. Så derfor hører det ikke til i den her debat.

Anmeld

28. juni 2012

Annette A

Sara. skriver:

Hvorfor kan man ikke springe debatter over hvor man íkke har noget konstruktivt at sige til TS.?

Det hjælper ikke at fortælle om hvor forkert man synes hun er på den, at hun skal tænke på alle de barnløse mv.....

Hvorfor ikke anerkende at hun har fået den følelse og så forsøge at hjælpe hende med den?

Kan da ikke være rigtigt at når man har et problem, en følelse at man så skal tænke på alle andre, hvordan de ville have det i situationen.

Vi er ikke ens, vi har forskellige oplevelser og erfaringer med i rygsækken...

TS. lyder ked af det og har ikke brug for løftede pegefingre, men i stedet lidt kram og forståelsen af at være normal. Det er en følelse hun er i LIGE NU og ikke nødvendigvis der hvor hun er om 1 mdr.

Hej

Synes du har ret i det du skriver, men vil til det sige at det også nogen gange kan være sundt at få et kritisk perspektiv på ens tanker, netop for at komme væk fra de tanker igen.

Det er ligesom når mennesker har det skidt og måske fastlåser sig i en offerolle, hvor de ikke forstår at alting skal være så hårdt/svært for lige dem. I de tilfælde kan det nogen gange hjælpe at få sat sine egne dillemmaer i andres perspektiver, så man ikke føler sig så hårdt ramt selv. At man netop tænker på, at man måske trods alt har det rimelig godt set i forhold til nogle andres menneskers livsbetingelser kan rent faktisk hjælpe en i sit eget liv.

Så på den måde kan man måske bidrage til TS indlæg ved ikke kun at bekræfte hende i at det er ok at føle som hun gør, selvom det da er en ærlig sag og hun da selvfølgelig skal have lov at komme sig over den skuffelse hun føler lige nu. Men flere vinkler på ens situation er nogen gange den bedste måde at få bearbejdet det på.

Anmeld

28. juni 2012

Mist

JulieWH skriver:

Hun er jo også glad for at være gravid. Og selvfølgelig er der nogen som vil være i hendes sko, men det er jo ikke det hun spørger eller skriver om. Så derfor hører det ikke til i den her debat.

nej hun skriver hun havde tænkt tanken at hun ikke ville have det alligevel selvom det ikke var det hun ønskede.. 

jeg konstaterede bare hun skulle være lykkelig over det.. Det var alt.. den tanke burde hun slet ikke have, selvom hun gerne ville have en pige og ikke en dreng. 

der var ikke noget negativt i det.. selvfølgelig har man ret til art være skuffet men synes det er synd for hendes kommende barn at hun tænker tanken. 

Anmeld

28. juni 2012

Lovely<3

Carina:-) skriver:

Nu er det jo en debat,og ikke "Jeg kan bestemme hvad andre skal skrive"

Så nej jeg skriver min mening,og går udfra andre gør det samme .

Det er jo også nemt bare at smide "det er synd for de barnløse" -kortet... 

Anmeld

28. juni 2012

anynom

norby skriver:

nej hun skriver hun havde tænkt tanken at hun ikke ville have det alligevel selvom det ikke var det hun ønskede.. 

jeg konstaterede bare hun skulle være lykkelig over det.. Det var alt.. den tanke burde hun slet ikke have, selvom hun gerne ville have en pige og ikke en dreng. 

der var ikke noget negativt i det.. selvfølgelig har man ret til art være skuffet men synes det er synd for hendes kommende barn at hun tænker tanken. 

Prøv at læs debatten igen.

Anmeld

28. juni 2012

KakaoDrik

komodo skriver:

SÅDAN DER

TS,tænk mindre på de barnløse for det her er dit liv. Ikke deres. Dine tanker dine følelser er vigtigere end alle herindes,for du og din familie er jeres livs centrum,og jeg lover dig,at der er en grund til at du skal føde en søn. Du vil elske ham så uendelig højt,men lige nu skal du bare tilvende dig kønnet. Det kan tage tid,men det betyder ikke at du vil elske ham mindre end hvis du havde ventet en datter. Han bliver fantastisk 

Anmeld

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
norby skriver:

man kan jo sammenligne alle ting her i livet. Det kan man jo blive ved og ved med og så kan man jo lige pludselig ikke være ked af noget som helst for der er jo andre som har det værre og godt vil være i personens sko. Det vil der jo altid være hvis man sammenligner. 

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor ts skal forholde sig til andres barnløshedsproblemer. Hun er så heldig at hun godt kan få børn og ja trods alt føler hun sådan og man kan ikke bestemme hvad man føler og ja det er en normal reaktion, selvom det er noget tabubelagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.