Mon der er en fødsel på vej snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg så det hele hvis man kan sige det sådan og jeg tror slet ikke at du skal være bekymret for det for man ser helt anderledes på det når man er i det. Så synes man nærmest at moderkagen er smuk. Så fordihan har angst for blod nu så tror jeg overhoved ikke at det har betydning for hvordan du oplever din egen fødsel. Ihvertfald ikke på det punkt. 

Jeg har også været død nervøs hele denn graviditet igennem og har ikke rigtig kunne nyde den til fulde desværre. Har Googles alle ting og overananalyseret alt, grænsende til det hysteriske så det har faktisk været lidt hårdt men ved til gengæld også mange ting nu og er meget opmærksom så det kommer mig forhåbentlig tilgode næste gang som vi krydser for går nemmerE for sig. 

1 1/2 måned efter var heller ikke meget så kan jeg godt forstå at du har været nervøs. Du har jo dårligt kunne nå at komme dig over første gang?? 

Det var bare en skyllefarve jeg fik i. Havde heller ikke affarvet det hvis det var det jeg skulle for det er uanset hvad noget barsk stads og kan umuligt være Godt på noget tidspunkt. Tror nu ikke at jeg bliver ligeså afholden med alle ting når jeg ammer for så har det altså laaange udsigter og der skulle det vidst heller ikke være ligeså skadeligt. Vil selvfølgelig ikke drikke osv men jeg vil ikke være nær så hys med fx akønhedsprodukter. 

Jeg er så meget motiveret for at få min krop igen hurtigst muligt og målet er helt klart i oktober til min fødselsdag. Krydser for det. Men msn har jo også hørt om dem det selvom de taber akt har fået permanent bredere hofter osv

Jeg bliver aldrig som dine svigerindeR. Det er garanteret. Jeg er så obs på mig selv og mib krop og er meget ibdstillet på at give min mand sin "gamle" kone igen selvom jeg ved at han elsker mig som jeg er

Nej du har nok ret er før blevet opereret i munden, en 6-7 timer lang operation med mange gener bagefter, og det overlevde jeg da så mon ikke også jeg klarer det her?? jeg har hørt fra mange, at man nærmest står ved siden af sig selv under fødslen? at man er i en lille bobbel og slet ikke helt er sig selv? det kan jo både være godt og skidt at kroppen reagerer sådan

præcis sådan har jeg også haft det! googlet alt , følt alt og været bange for alt.. tjekker toiletpapiret HVER gang for blod skrækkeligt at have det sådan, men nej, jeg nåede nok ikke at komme mig over den abort.. håber og tror ligesom dig , at det bliver nemmere næste gang for der skal da blive en gang mere helst to gange mere

Jeg har faktisk også stadig svært ved at forestille mig baby sådan, at det stadig er ... helt uvirkeligt og jeg ikke tør tro på det, før hun er ude og er vurderet ok? men hun skal nok klare sig! godt jeg skal til den scanning, den kan nok give mere ro!!

Kan godt forstå du vil tage det mere roligt under ammeperioden - 9 mdr er lang nok tid jeg vil ikke amme, kan ikke lide tanken om det :/ så jeg har heldigvis frie hænder bagefter

Jeg havde heller aldrig troet det om den ene svigerinde! hun er tøjsælger, og har altid (inden graviditet og fødsel) haft nyt tøj på - man så hende aldrig i det samme tøj to gange.. Nu.. nu har hun udgroninger til under skuldrene, aldrig redt hår bare en fletning, jogging bukser og en sort bluse på..

Jeg selv er også meget bevidst om at jeg vil være mig selv igen! så satser på at jeg kan gøre det! men forstår ikke hvorfor så mange bliver så ligeglade?? min mor har altid sagt - i flere år - at når man fik børn, fik man klippet håret kort fordi man ikke gad makke med det lange.. jeg tænkte at det var fis - men 95% af dem jeg kender der har fået børn - har fået kort hår!?!?? underligt!! det kunne jeg ikke nænne - under alle omstændigheder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

projekt-ønskebarn

Tror så meget at man er i en bobbel og tror egentlig at det er godt for selvom kvindekroppen er skabt til at føde så overvej lige hvad den skal igennem 

Jeg har været på præcis samme måde alle ni måneder og inden da har vi jo så været igennem 3 SA på 15 mdr så det giver pludselig 24 måneder. Shit det er altså længe hvor man ikke har haft sin krop @akene" så derfor kan jeg ikke beskrive hvor jeg glæder mig til at få den igen selvom baby jo stadig vil styre den under amning for det vil jeg helt sikkert give mut barn hvis jeg kan. Tror også at jeg taber mig nemmere så og hurtigere . Nu må vi se. Man kan jo ikke planlægge en dyt med sådan en lille en. 

Never ever kort hår. Det er en garanti her. Så tror jeg også at min mand kræver skilsmisse. Ha ha. Han går meget op i at en kvinde er feminin og det inkludere altså bla langt hår . Jeg synes det er ligeså nemt at sætte det op de dage man ikke gider gøre noget. 

Fatter ikke og kommer aldrig til det de mennesker der bare er ligeglade bagefter.  Synes faktisk at det er lidt synd for deres mænd. De får jo en helt anden person igen efter graviditeten. bare fordi man har valgt at få et barn går livet altsÅ ikke i stå men det mener mange desværre. 

Anmeld

3. juli 2012

sarahjylland

Jeg har de sidste 2 mdr haft plukveer on og off HELE tiden. Og de har været regelmæssige nogle dage osv. Det har været så slemt vi har været på FG 1 gang og snakket med dem 2. Jeg har mega smerter hver dag og kan ikke gå. Har termin på torsdag. Min jordemor mærkede efter på mig igår. Hun kunne mærke ham men livmoderhalsen var ikke væk endnu men dog blød. I de her tilfælde af det føles af død og helvede og man ikke kan andet end bare ligge og tude forstår jeg ikke at man ikke blir sat igang. Jeg er SÅ tæt på termin som man kan være og hun sagde selv det ville gå igang med en pille.  men skal nu onsdag op til fødselslægen og snakke med ham om hvad vores næste træk er. Han har siden uge 35 snakket om ikke at skulle gå over tid da jeg har så slem BL. Så nu håber jeg han har godt nyt til mig onsdag. Jordemor kunne dårlig nok få lov til at mærke udenpå og næsten ikke indenvendig pga smerter mere. Han må dog gerne lige blive derinde til i morgen i hvert fald så han ikke ødelægger storebrors fødselsdag idag

Anmeld

3. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Tror så meget at man er i en bobbel og tror egentlig at det er godt for selvom kvindekroppen er skabt til at føde så overvej lige hvad den skal igennem 

Jeg har været på præcis samme måde alle ni måneder og inden da har vi jo så været igennem 3 SA på 15 mdr så det giver pludselig 24 måneder. Shit det er altså længe hvor man ikke har haft sin krop @akene" så derfor kan jeg ikke beskrive hvor jeg glæder mig til at få den igen selvom baby jo stadig vil styre den under amning for det vil jeg helt sikkert give mut barn hvis jeg kan. Tror også at jeg taber mig nemmere så og hurtigere . Nu må vi se. Man kan jo ikke planlægge en dyt med sådan en lille en. 

Never ever kort hår. Det er en garanti her. Så tror jeg også at min mand kræver skilsmisse. Ha ha. Han går meget op i at en kvinde er feminin og det inkludere altså bla langt hår . Jeg synes det er ligeså nemt at sætte det op de dage man ikke gider gøre noget. 

Fatter ikke og kommer aldrig til det de mennesker der bare er ligeglade bagefter.  Synes faktisk at det er lidt synd for deres mænd. De får jo en helt anden person igen efter graviditeten. bare fordi man har valgt at få et barn går livet altsÅ ikke i stå men det mener mange desværre. 

Ja, den gennemgår jo et kæmpe fysisk og psykisk pres! Jeg frygter også lidt, hvordan kroppen har det bagefter.. Mest om jeg får så ondt, at jeg ikke kan bevæge mig? at jeg ikke kan tisse, og få mig et bad? for det med badet - det ønsker jeg virkelig! Igen det der med forfængeligheden

Nej, korrekt.. Man kan aldrig vide om amningen går nemt men tror at tålmodighed kan hjælpe langt hen af vejen så mon ikke du får helt styr på det

Sikke en lang proces - ja så kan jeg godt forstå dig! det bliver skønt selv at kunne bestemme lidt så!! jeg glæder mig også til bare at kunne ordne daglige ting, som at støvsuge igen.. min kæreste gør det ikke så tit som jeg gerne ville - så gulvet ser træls ud hele tiden men jeg får så mange plukkeveer af at gøre det selv :/ vi har så også 200kvm gulv :/ åh ja - at få vores gamle jeg tilbage - det bliver altså skønt!

Jeg forstår heller ikke dem der bliver så ligeglade! er enig med dig i at manden da fortjener at have den kæreste han blev forelsket i! og mens man er gravid er man sq både besværlig og ligeglad nok - så synes i det mindste man kunne blive sig selv, med sin forfængelighed igen bagefter både for hans og ens egen skyld?

og nej kort hår, det er dælme heller ikke mig - men prøv at lægge mærke til det haha

Anmeld

3. juli 2012

Blirnokaldrigfru

sarahjylland skriver:

Jeg har de sidste 2 mdr haft plukveer on og off HELE tiden. Og de har været regelmæssige nogle dage osv. Det har været så slemt vi har været på FG 1 gang og snakket med dem 2. Jeg har mega smerter hver dag og kan ikke gå. Har termin på torsdag. Min jordemor mærkede efter på mig igår. Hun kunne mærke ham men livmoderhalsen var ikke væk endnu men dog blød. I de her tilfælde af det føles af død og helvede og man ikke kan andet end bare ligge og tude forstår jeg ikke at man ikke blir sat igang. Jeg er SÅ tæt på termin som man kan være og hun sagde selv det ville gå igang med en pille.  men skal nu onsdag op til fødselslægen og snakke med ham om hvad vores næste træk er. Han har siden uge 35 snakket om ikke at skulle gå over tid da jeg har så slem BL. Så nu håber jeg han har godt nyt til mig onsdag. Jordemor kunne dårlig nok få lov til at mærke udenpå og næsten ikke indenvendig pga smerter mere. Han må dog gerne lige blive derinde til i morgen i hvert fald så han ikke ødelægger storebrors fødselsdag idag

Øv - ventetiden er rigtig træls her til sidst :/ håber du kan få noget hjælp!

Anmeld

3. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja der sker altså noget med ens krop, tror desværre aldrig at den bliver helt sig selv igen og især ikke hvis jeg skal amme, som jeg rigtig gerne vil for mit barns skyld. 

Tror du har ret mht tålmodighed, det betyder alt for at få den op og kører, så det håber jeg at jeg har når jeg står i det - vil ihvertfald forsøge.

Jeg støvsuger nærmest dagligt, da vi har hund og have så der ser hurtigt snavset ud og hvis jeg ikke gør det, ja så bliver det ikke gjort ligeså ofte desværre. Mænd er ikke ligeså hys omkring renlighed som kvinder, sådan er det bare. 

Glææder mig så meget til at kunne de daglige ting uden at tænke over hvad jeg gør, om jeg nu får ondt eller skader noget. Er ved at blive sindsyg af at være så hjælpløs, selvom jeg ikke engang er det rigtig i forhold til andre med bækkenløsning osv. Men føler mig sådan og kan godt li at det er mig der står for mange af de ting og det kan jeg bare ikke nu ordentligt. Men heldigvis er der ikke længe igen. Det bliver sååååå godt!!!

Hi hi, du har ret, man ser mange nybagte mødre som bare har opgivet at få deres "jeg" igen. Jeg bliver lige forarvet hver gang. Forstår det ikke og ved bare at jeg selv ALDRIG bliver sådan - det er jeg alt for selvkrtisk og forfængelig til, som du også siger du er. 

Anmeld

3. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
sarahjylland skriver:

Tillykke med din bror i dag. Min søster har også fødselsdag i dag og hun ska passe thea, mens vi ska på sygehuset til igsngsættelse her kl 13 og frem til lillesøster er kommet ud. Hun siger det er den bedste fødselsdagsgave hun ville ku få. 

Jeg håber da at de vil sætte dig igang endten onsdag eller senest torsdag, for det lyder slet ik rart!! Vh stine

Anmeld

3. juli 2012

sarahjylland

StineW79 skriver:

Tillykke med din bror i dag. Min søster har også fødselsdag i dag og hun ska passe thea, mens vi ska på sygehuset til igsngsættelse her kl 13 og frem til lillesøster er kommet ud. Hun siger det er den bedste fødselsdagsgave hun ville ku få. 

Jeg håber da at de vil sætte dig igang endten onsdag eller senest torsdag, for det lyder slet ik rart!! Vh stine

hihi tak men det her er storebroren til ham der ligger i maven der har fødselsdag dvs min nr 1 søn

Anmeld

3. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Ja der sker altså noget med ens krop, tror desværre aldrig at den bliver helt sig selv igen og især ikke hvis jeg skal amme, som jeg rigtig gerne vil for mit barns skyld. 

Tror du har ret mht tålmodighed, det betyder alt for at få den op og kører, så det håber jeg at jeg har når jeg står i det - vil ihvertfald forsøge.

Jeg støvsuger nærmest dagligt, da vi har hund og have så der ser hurtigt snavset ud og hvis jeg ikke gør det, ja så bliver det ikke gjort ligeså ofte desværre. Mænd er ikke ligeså hys omkring renlighed som kvinder, sådan er det bare. 

Glææder mig så meget til at kunne de daglige ting uden at tænke over hvad jeg gør, om jeg nu får ondt eller skader noget. Er ved at blive sindsyg af at være så hjælpløs, selvom jeg ikke engang er det rigtig i forhold til andre med bækkenløsning osv. Men føler mig sådan og kan godt li at det er mig der står for mange af de ting og det kan jeg bare ikke nu ordentligt. Men heldigvis er der ikke længe igen. Det bliver sååååå godt!!!

Hi hi, du har ret, man ser mange nybagte mødre som bare har opgivet at få deres "jeg" igen. Jeg bliver lige forarvet hver gang. Forstår det ikke og ved bare at jeg selv ALDRIG bliver sådan - det er jeg alt for selvkrtisk og forfængelig til, som du også siger du er. 

Huha, man kan rigtig høre på os at det er den sidste tid nu hva vi er rigtig godt træt af alting, og glæder os bare til at komme det næste skridt videre Graviditeter burde kun vare 6 mdr??? det kunne være skønt! men man ville sikkert gå den sidste periode sådan her alligevel

Anmeld

3. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det tror jeg ikke kan undgåes og det hører med så det må vi tage i stiv arm som vi jo gør, hi hi 

Ej det er også tæt på nu så vi må gerne brokke os lidt.

Jeg sad lige og kiggede i min kalender og der er en fredag d. 13. i denne måned. Helle for IKKE at føde der. Så bliver jeg altså alligevel lidt overtroisk. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.