Mon der er en fødsel på vej snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Det tror jeg ikke kan undgåes og det hører med så det må vi tage i stiv arm som vi jo gør, hi hi 

Ej det er også tæt på nu så vi må gerne brokke os lidt.

Jeg sad lige og kiggede i min kalender og der er en fredag d. 13. i denne måned. Helle for IKKE at føde der. Så bliver jeg altså alligevel lidt overtroisk. 

Åh nej der gider jeg helst heller ikke føde der er noget med tallet 13 krydser fingre for at ingen af os føder der - vi må klemme sammen hvis der er optakt den dag haha..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja præcis, så må ballerne spændes, så vi lige kommer på den anden side af 24.00  

Har selv en fornemmelse af at jeg føder d. 20. men har intet at have det i.

Anmeld

3. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Ja præcis, så må ballerne spændes, så vi lige kommer på den anden side af 24.00  

Har selv en fornemmelse af at jeg føder d. 20. men har intet at have det i.

På min terminsdato (d. 20 )  Det er også et flot rundt tal hehe.. Jeg håber bare jeg føder INDEN termin.. min mave har været en laaang plukve idag, så håber virkelig der er noget under opsejlning, det hårdt at have så spændt en mave, så mange timer jeg har hele tiden helst ville føde d. 17 ved ikke lige hvorfor Hvornår er det nu du har termin?

Anmeld

3. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
sarahjylland skriver:

hihi tak men det her er storebroren til ham der ligger i maven der har fødselsdag dvs min nr 1 søn

Hé Hé lidt en forskel!! Ja så ville det da passe endnu bedre hvis det lige ku vente en dag eller to! Vh stine

Anmeld

4. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja min er også begyndt at være meget spændt og tænker hvis den vokser mere så springer den  

D. 23. Så det ville også lige være lidt før men nu må vi se kan også være vi går over tid. Håber jeg godt nok ikke for dig med dine mange gener  

Anmeld

4. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Ja min er også begyndt at være meget spændt og tænker hvis den vokser mere så springer den  

D. 23. Så det ville også lige være lidt før men nu må vi se kan også være vi går over tid. Håber jeg godt nok ikke for dig med dine mange gener  

jeg frygter også at gå over tid.. det synes jeg slet ikke jeg magter men muligheden er der jo .. :/

Nu det idag jeg skal til scanning har kun sovet 3 timer i nat - om det har været fordi jeg har været nervøs, det ved jeg ikke har hvert fald skullet tisse så snart jeg fik jeg lagt igen og har haft mange smerter - ØV! og nu, er jeg mega nervøs for scanningen! håber hun er blevet stor! giver en update når jeg kommer hjem, skal være der 12.40

Anmeld

4. juli 2012

projekt-ønskebarn

Kender godt det med nervøsiteten. Det harjeg været for alt jeg skulle. Er sikker på at det nok skal gå fint. Glæder mig til Update. 

Pøj pøj fra mig til dig 

Anmeld

4. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Kender godt det med nervøsiteten. Det harjeg været for alt jeg skulle. Er sikker på at det nok skal gå fint. Glæder mig til Update. 

Pøj pøj fra mig til dig 

Så er jeg hjemvendt fra scanning!......... og det gik godt De scannede hende til at veje 2800 gram idag, og mente at hvis jeg fødte til termin, ville hun ende på ca. 3200 gram - og det er jo super fint Navlesnorens flow var fin, og der var fint med fostervand.. Jeg spurgte til mine plukkeveer, men lægen var udlænding, så han sagde bare at det var fint nok og at det var okay hvis jeg gik i fødsel og alt det der

Så alt ok

Anmeld

4. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ih hvor dejligt at hør.  Stort tillykke med den veloverstået scanning og de fine tal. Så kan du have ro i sjælen. Skønt  

Anmeld

4. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Ih hvor dejligt at hør.  Stort tillykke med den veloverstået scanning og de fine tal. Så kan du have ro i sjælen. Skønt  

Ja det var rigtig dejligt!! så er det kun vejret der generer haha synes det er aaaalt for varmt, sveder som en gris i det vejr her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.