projekt-ønskebarn skriver:
Ja hun var også rigtig sød men faktisk var det en anden denne gang end de to forrige gange fordi min egen er langtids sygemeldt men måske det var en fordel lige her fordi hun måske så "problemet" mere objektivt. Gavnligt var det ihvertfald og der skal ikke mere til atberolige mig hvilke jeg også sagde til hende
. Sagde også at det undrede mig at jeg ikke havde været der siden uge 30. Men det er åbenbart normalt her i Kbh desværre. Lige mig kunne nok bare godt ha brugt en gang mere men pyt nu ved de at jeg har brug for lidt "ekstra".
Jeg skal afsted igen om 2 uger ca. Men har ikke helt fået dato endnu fordi hun ikke selv er der så jordmoder centret ville ringe med en tid til mig. Håber lige jeg får en gang mere inden jeg føder. Det satser vi på
.
Har du forresten gået til fødselsforberedelse?
Nåå, jamen tror det er fint at møde forskellige - og må være dejligt man kan få en objektiv vurdering 
Underligt det ikke er ens? :/ jeg har været afsted i uge 39, 35, 37 og skal igen i uge 39? så jeg har haft mange besøg - og det synes jeg der er skønt 
jeg håber ikke jeg når næste møde, som ligger 39+4
vil godt lige føde 2-3 dage inden
eller en uge, vil også være ok
men er bange for jeg er for optimistisk 
Ja, jeg har været til fødselsforberedelse
her på mors, er det bare en lørdag eftermiddag, hvor man hører om smertelindring, og hvordan fødslen foregår og så er man ovre og se fødegangen, barselshotellet og der hvor maden er
ingen vejrtrækningsøvelser eller noget - bare lidt snak..
Hva med dig? det er vel over flere gange i Kbh?
Anmeld