projekt-ønskebarn skriver:
Min søsters fødsel gik rimelig smertefrit og hurtigt så jeg har "kun" oplevet det på en god måde, så jeg kan ikke helt sætte mig ind i dem der ligger i døgn med veer, men lidt en fornemmelse har jeg da ved at have oplevet hendes. Min mor ville rigtig gerne med, så det har jeg lovet hun kommer ved næste barn 
Jeg har foranliggende moderkage så derfor har jeg slet ikke på noget tidspunkt i graviditeten oplevet spark som var ulidelige, nærmere tvært imod, har jeg tit været bekymret fordi jeg ikke kunne mærke særlig meget. Jeg mærker hende hver dag selvfølgelig men ikke karatespark som du beskriver det og slet ikke om natten, der sover jeg fint for spark ihvertfald
Er som sagt rimleig forskånet tror jeg, men så har vi til gengæld oplevet MEGET modstand inden denne graviditet lykkedes så det sige rjeg til mig selv er derfor (vi har haft vores synes jeg)
Jeg tisser nok kun 2 gange om natten, meget på samme tidspunkter, kl 24.00, kl 3.00 og kl 6 ca så det er okay. Falder dog ikke så hurtigt i søvn som jeg plejer men falder i søvn igen og derfor har jeg faktisk heller ikke behov for lurer midt på dagen, jeg holder den hellere gående og så går lidt tidligere i seng.
Jeg glææææææder mig også helt vildt til at få min krop igen og ja til at kunne shoppe - især stramme bukser, nøj hvor jeg savner det. Man føler sig ikke ligefrem godt tilpas på nuværende tidspunkt og jeg har endda "kun" taget 11-12 kg på og har ingen væske eller noget.
Men så snart jeg har født skal den store kur igang, for vil bare have min krop tilbage hurtigst muligt, så håber ikke jeg får gener efter fødslen som gør at jeg ikke må dyrke motion i flere uger.
Jeg kunne forestille mig, at ens mor er en fantastisk støtte under sådan en situation
tror hvert fald min egen ville være god - men er bange for jeg ville blive pylret hvis hun var der.. at jeg ville blive for afhængig af hende.. :/ så prøver alene
men tror på dine familiemedlemmer (din søster og mor) er glade for at komme med, og får en kæmpe oplevelse
ligesom du selv fik
og får 
Åh ja - så kan jeg se! Har egentlig kigget på din profil og kunne se du har haft 3 SA
jeg selv havde en MA lige inden denne graviditet, så jeg følte også modgang! og min graviditet har også været nem, flotte tal hele vejen igennem, ingen sygdomme eller bækkenløsning, bare mange plukkeveer.. men det føles nu også slemt nok synes jeg :/ men igen, forskelligt fra person til person? når man har foranliggende første gang, har man det så egentlig også anden gang? for ellers kan du måske blive overrasket over hvor hårdt de kan sparke - næste gang 
Du er heldig med din nattesøvn. Jeg har prøvet at lade være med at sove om dagen, men det hjælper ikke engang :/ øv ..
ja tak! jeg har allerede downloadet apps til at træne mave og balder
trænger sådan til at gøre noget ud af mig selv! jeg sidder bare i joggingbukser og løse t-shirts herhjemme og opsat hår.. Ja, jeg gør da noget ud af mig selv når jeg skal se andre folk, men det stadig ikke det samme :/ glæder mig til at få fine stramme bluser og bukser på, og farvet hår, bruge parfume og neglelak .. føler mig så... neutral?? jeg savner at være pige
giver det mening