Mon der er en fødsel på vej snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.368 visninger
68 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Blirnokaldrigfru

ja, for idag har jeg haft plukkeveer oveni hinanden hele dagen (uden smerter) og mærket mindre liv? ellers ændres noget i maven hvert fald - for synes alting virker helt anderledes end det lige plejer? nogle der oplever det samme??

er 36+3..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Ditte-3

har det på samme måde føler der noget over optrek men har følt sådan en uge nu hmm, og har haft rigtig mange smerter i lenden og om forand og mange plukver , men min slimprop er ik gået inu men den bette har lagt sig fast med hoved ned af. tror bare at ens tanker er så fukseret på ens krop og den bette føler næsten jeg ved at blive skør .tiden er bare såååå lang nu sss

Anmeld

25. juni 2012

Annana89

Ihh det er altså bare spændende den tid der kommer nu!

Jeg selv er 38+1 men umiddelbart føler jeg ikke at han er på vej. Jeg har ingen plukveer følt længe og ellers har jeg det bare helt som det plejer

Men gud hvor vil jeg gerne ha ham ud snart! Min krop orker ikke mere og NU vil jeg møde min lille søn!

Anmeld

26. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg orker bare heller ikke mere - hun må gerne komme ud NU

Anmeld

28. juni 2012

Nattøs

her er de også godt begyndt at tage til ogbide kan de også  er 37+0

Anmeld

29. juni 2012

projekt-ønskebarn

Jeg er lige kommet frs jordmoder, 36+4 og hun skønnede baby til 2600. Ikke verdens største baby men som hun sagde så passede det til moderens størrelse. Hun vurderede at hun vil veje omkring 3000 kg hvis jeg går til termin. Måske lidt mere hvis jeg går over tid. 

hjertelyd osv var fin 

Er spændt på at høre hvordan det er gået til dit jordmoder besøg  

Anmeld

29. juni 2012

cwo1979

plukkeveerne er oz taget til her, og har en urolig fornemmelse i kroppen, mest sådan "kan ikke finde ro" fornemmelse, har også tryggende fornemmelse i lænden, og foran, men som førstegangsfødende, er der nok ikke så store chancer for at det bliver snart  Er 37+4 i dag... håber snart at jeg får lov at se prinsessen, så det må godt være snart 

Anmeld

29. juni 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg er lige kommet frs jordmoder, 36+4 og hun skønnede baby til 2600. Ikke verdens største baby men som hun sagde så passede det til moderens størrelse. Hun vurderede at hun vil veje omkring 3000 kg hvis jeg går til termin. Måske lidt mere hvis jeg går over tid. 

hjertelyd osv var fin 

Er spændt på at høre hvordan det er gået til dit jordmoder besøg  

Dejligt at være ved jordemor og dejligt når det går "godt" Fin størrelse din lille nus har

Jeg var jo også afsted idag - og urin, hjertelyd, blodtryk og de der ting var helt fine Symfysen blev målt til 27 cm, og hun står meeeget dybt. Jordemoren gav et vægt skøn på 2700-2800 gram (37+0), hvilket er flot! Synes jeg - taget i betragtning at hun for 14 dage siden blev skønnet til 2 kg?? Men skal til vægtscanning på onsdag, er spændt på hvad den siger

Anmeld

29. juni 2012

projekt-ønskebarn

Ih hvor skønt. Ja det er da lidt vildt at hun er vokset så meget. Dejligt . Vi skal nok bare nyde at vi ikke skal føde 4 kg babyer . Håber nu at hun kommer op på de 3 kg inden hun kommer ud. Det ville jTroest men så længe hun er sund og rask så er det jo det vigtigste. 

Dejligt at du får alle de ekstra scanninger. Det misunder jeg lidt . Min lille fis stod ikke helt fast endnu men dybt nok til hun mente at hun ikke ville vende sig. 

Er spændt på hvad de vejer når de kommer ud vores mini bebser 

Anmeld

29. juni 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Ih hvor skønt. Ja det er da lidt vildt at hun er vokset så meget. Dejligt . Vi skal nok bare nyde at vi ikke skal føde 4 kg babyer . Håber nu at hun kommer op på de 3 kg inden hun kommer ud. Det ville jTroest men så længe hun er sund og rask så er det jo det vigtigste. 

Dejligt at du får alle de ekstra scanninger. Det misunder jeg lidt . Min lille fis stod ikke helt fast endnu men dybt nok til hun mente at hun ikke ville vende sig. 

Er spændt på hvad de vejer når de kommer ud vores mini bebser 

Ja, jeg tænker også - at det måske på en måde er rart nok at der ikke skal mere ud "dernede" 3 kg er også mit mål - det ville være skønt Synes under 3 - virker så lille? og så skrøbeligt? Selvom de nok ikke er skrøbelige

Er også spændt - og håber bare det snart er nu for min skyld må hun komme lige når hun vil - efter d. 8 Der skal vi nemlig til barnedåb ved min lillebrors datter - og jeg skal vidst stå fadder, så det må jeg godt li få overstået først så er jeg også over 38+0

fedt at tænke på det er vores måned på søndag??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.