Mon der er en fødsel på vej snart...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja det er varmt men vi må ikke klage, det er så kort sommer vi har i dk . Men jeg kan også mærke at jeg sveder mere. Har cyklet 18 km Idag og det var ulideligt men til gengæld ingen vind så var jeg død på halvvejen. Kæft en ringe kondi jeg har fået mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Ja det er varmt men vi må ikke klage, det er så kort sommer vi har i dk . Men jeg kan også mærke at jeg sveder mere. Har cyklet 18 km Idag og det var ulideligt men til gengæld ingen vind så var jeg død på halvvejen. Kæft en ringe kondi jeg har fået mig  

18 km???? jeg kan knapt holde til at gå 1

Anmeld

4. juli 2012

projekt-ønskebarn

Jeg kan stadig cykle uden problemer men gå kan jeg heller ikke pga min iskias nerve  

Anmeld

4. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg kan stadig cykle uden problemer men gå kan jeg heller ikke pga min iskias nerve  

Men din kondi er uden tvivl bedre end min så du må være fint rustet til fødslen skønt

Anmeld

4. juli 2012

projekt-ønskebarn

Det håber jeg. Havde en drøm om at jeg ville have svømmet og dyrket yoga i graviditeten for at styrke min krop men det er desværre ikke blevet til så meget så jeg er glad for at jeg stadig kan cykle trods alt  

Anmeld

4. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Det håber jeg. Havde en drøm om at jeg ville have svømmet og dyrket yoga i graviditeten for at styrke min krop men det er desværre ikke blevet til så meget så jeg er glad for at jeg stadig kan cykle trods alt  

Jeg ville også gå til svømning, og ringede flere gange for at melde mig til.. første gang i uge 15, hvor hun sagde hun synes det var for tidligt anden gang i uge 22 tror jeg - der var holdet nedlagt øv.. så det blev aldrig :/ har også hele tiden sagt jeg ville gå en masse ture, men da jeg startede min barsel, var der høj sol og 25 grader, så jeg svedte vanvittigt bare af at sidde - så kunne slet ikke magte at gå.. så gik motionen lidt i stå :/ øv! det må jeg huske til næste gang

ellers må jeg vurdere ud fra din og min fødsel om det har effekt??? 

Anmeld

4. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja man har mange planer og forestillinger og man kan jo ikke forestille sig hvordan man kommer til at ha det så man må nok bare se fra gang til gang . Jeg har ikke døjet med varme før nu hvor jeg er lige op over så det har ikke holdt mig tilbage heldigvis men er også et meget kuldskært menneske normalt. My luck  

Hi hi ja det bliver spændende hvordan det kommer til at gå os begge. Lige om lidt. Yeahhh  

Anmeld

5. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Ja man har mange planer og forestillinger og man kan jo ikke forestille sig hvordan man kommer til at ha det så man må nok bare se fra gang til gang . Jeg har ikke døjet med varme før nu hvor jeg er lige op over så det har ikke holdt mig tilbage heldigvis men er også et meget kuldskært menneske normalt. My luck  

Hi hi ja det bliver spændende hvordan det kommer til at gå os begge. Lige om lidt. Yeahhh  

Jeg plejer også være kuldskær, men har svedt de sidste 3 mdr tror jeg

Åh jeg ved ikke om der snart er optræk til noget, jeg har sååå ondt i underlivet hele tiden og maven er en stor plukve dagen lang :/

Anmeld

5. juli 2012

projekt-ønskebarn

Åhhh hvor spændende...

Min er også meget hård hele tiden, men gør ikke som sådan ondt. Men føler at hvis den vokser mere så eksplodere den Frygter for strækmærker fordi huden er så udspilet nu. Er sluppet indtil videre 

Jeg har også lidt mens agtige smerter, men det er åbenbart meget normalt. Men hvis dine plukveer gør ondt, så kunne det da godt virke som om der er noget i gærde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.