"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Ja i sin tid købte vi et  på 2meter tror  jeg i jysk - et løslagen. Men tristan bruger stræklagen nu- så den lille har nu hele tre stk. lagen. Og ja dem klippede jeg i tre forskellige str. Til hver formål. Og ja så syede jeg kanterne - men det behøves ikk. Men syntes det trælvlede lidt.

:0)

oki tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

LotusCPH

Kay skriver:

oki... og det var nogle af dem de reklamere med er åndbare... har nemlig kigget på dem i babysam...

De er også åndbare dem her fra jysk.   

Anmeld

15. juni 2012

Kay

LotusCPH skriver:

De er også åndbare dem her fra jysk.   

oki

Anmeld

15. juni 2012

AnneL

Kay skriver:

venter nu en pige men det er ok

tænkte nemlig også at hvis uhldet er ude og der bliver tisset igennem en nat... hvad gør man så lige for så er madrassen jo vår... og jeg ville da aldrig ligge et barn i en tisvåd seng

Ha ha - vandet i kroppen må være steget mig til hovedet Nåh, men mon ikke piger også kan tisse igennem? Jeg kan fortælle dig det om 14 dages tid

Hvis jeg var dig, ville jeg købe et par stykker. Et til at ligge på og et til at skifte med, hvis uheldet skulle være ude. Det er rigtigt som andre skriver, det er dumt at købe ind i kæmpe mængder, hvis man aldrig får det brugt.

Nu har vi nærmest tissestykket liggende fast i tremmesengen - med lagen over selvfølgelig. Jeg skifter det ikke hver gang jeg skifter lagen, da lagenet jo tager almindelig snus, så det bliver måske skiftet hver 2-3 gang, medmindre der har været uheld

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Det havde sku da oz reddet min dag hvis jeg fik det *lol* Du ka bare se de der babypakker man får rundt omkring - de har reddet mange af mine dage hehe

Jeg noterer lige at du skal have en linial og et næsehorn når veerne er højest

Anmeld

15. juni 2012

Kay

AnneL skriver:

Ha ha - vandet i kroppen må være steget mig til hovedet Nåh, men mon ikke piger også kan tisse igennem? Jeg kan fortælle dig det om 14 dages tid

Hvis jeg var dig, ville jeg købe et par stykker. Et til at ligge på og et til at skifte med, hvis uheldet skulle være ude. Det er rigtigt som andre skriver, det er dumt at købe ind i kæmpe mængder, hvis man aldrig får det brugt.

Nu har vi nærmest tissestykket liggende fast i tremmesengen - med lagen over selvfølgelig. Jeg skifter det ikke hver gang jeg skifter lagen, da lagenet jo tager almindelig snus, så det bliver måske skiftet hver 2-3 gang, medmindre der har været uheld

ja tænker også at havde bare et par stykker... og jo piger kan tisse ignnem... arbejder i en vuggestue og har oplvet lidt af hvert... også derfor jeg gerne vil ha et liggende under lagnet bare for en sikkerheds skyld...

Anmeld

15. juni 2012

K&S

Kay skriver:

tænker også at selvom det kun bliver brugt den ene gang så er det da bedre end den gennemblødt madras?

Lige præcis

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Kay skriver:

oki tak

Så lidt - håber det ku hjælpe

Anmeld

15. juni 2012

Kay

LotusCPH skriver:

Så lidt - håber det ku hjælpe

kunne det i altfald

Anmeld

15. juni 2012

prettybutterfly

Vi købte dem i Jysk men har ALDRIG brugt dem/haft brug for dem. Det har været få gange hun har tisset igennem, men så har det oftest kun været tøjet der var lidt vådt og måske dynen lidt men SÅ LIDT ALTSÅ! 

Overvejer dog at begynde at bruge dem nu hvor prinsessen er ved at være renlig om dagen, og snart skal prøve at sove uden ble om natten!!!! SÅ bliver det nok nødvendigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.