"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

LotusCPH

Jeg noterer lige at du skal have en linial og et næsehorn når veerne er højest

ja det ska jeg da MINDST ha og så babybites fra 7eleven når vi alligevel er derinde *G* Men det sørger manden for

Havde forresten også pakket en pakke romkugler ned - elsker dem. Men tror du ik de var væk efter manden havde pakket hans tøj færdig i tasken *G*? Så nu er der ballade - havde også fyld fryseren med sneakers. lions og kit-kat og der er også forsvundet lidt *G*

Så nu er der skrevet labels på sagerne - snacks til SYGEHUSET

NIX PILLE ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

ja det ska jeg da MINDST ha og så babybites fra 7eleven når vi alligevel er derinde *G* Men det sørger manden for

Havde forresten også pakket en pakke romkugler ned - elsker dem. Men tror du ik de var væk efter manden havde pakket hans tøj færdig i tasken *G*? Så nu er der ballade - havde også fyld fryseren med sneakers. lions og kit-kat og der er også forsvundet lidt *G*

Så nu er der skrevet labels på sagerne - snacks til SYGEHUSET

NIX PILLE ! 

Nej han har taget direkte fra fødetasken? Det er der jo ingen undskyldning for, det ved man sgu da hvad skal bruges til! Altså!

Vi har en slikpose og en plade chokolade i vores og kæresten tør ik nærme sig sagerne

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Nej han har taget direkte fra fødetasken? Det er der jo ingen undskyldning for, det ved man sgu da hvad skal bruges til! Altså!

Vi har en slikpose og en plade chokolade i vores og kæresten tør ik nærme sig sagerne

Ja han er sku en værre en - troede ellers der var en hårfin grænse. Man rører ik en gravids slik!! :0) det er min lifesaver til den lange køretur på 45 min til sygehuset. Så han sku bare holde sig væk. Og de der romkugler smager kun bedst fra det sted jeg har hentet dem. Så er øv at sku derned igen og shoppe romkugler - men så køber jeg lige nogle extra Men han kommer til at høre for det Den fisbanan.

Men det slik i fryseren - så er det bare synd for ham hvis der ik er flere når fødselen går igang. Så må han ned i 7eleven nogle gange
*G* han straffer bare sig selv :0)

Må lige ha ham over knæet når han kommer hjem *G*

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja han er sku en værre en - troede ellers der var en hårfin grænse. Man rører ik en gravids slik!! :0) det er min lifesaver til den lange køretur på 45 min til sygehuset. Så han sku bare holde sig væk. Og de der romkugler smager kun bedst fra det sted jeg har hentet dem. Så er øv at sku derned igen og shoppe romkugler - men så køber jeg lige nogle extra Men han kommer til at høre for det Den fisbanan.

Men det slik i fryseren - så er det bare synd for ham hvis der ik er flere når fødselen går igang. Så må han ned i 7eleven nogle gange
*G* han straffer bare sig selv :0)

Må lige ha ham over knæet når han kommer hjem *G*

Ja over knæet med ham! Han burde da vide bedre end at ligge sig ud med en gravid når det er hans 3. barn!

Synes du skal sende ham afsted efter romkugler fra det rigtige sted.. Det må være straffen

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Ja over knæet med ham! Han burde da vide bedre end at ligge sig ud med en gravid når det er hans 3. barn!

Synes du skal sende ham afsted efter romkugler fra det rigtige sted.. Det må være straffen

ja han burde virkelig skamme sig - men de smager også godt de romkugler Men ja afsted med ham  

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

ja han burde virkelig skamme sig - men de smager også godt de romkugler Men ja afsted med ham  

Haha nu får jeg lyst til romkugler!!! Hvad er det for nogle og hvor er de købt?

Anmeld

15. juni 2012

Mor til L&S

Vi har aldrig brugt det og kommer heller ikke til det før de smider bleen. Bleen kan sagtens holde tæt på tisseriet uden at madras mm bliver våde.. Vi har i hvertfald aldrig oplevet det

Anmeld

15. juni 2012

MariaJ

Vi har dem liggende fast under lagnet i barnevogn, tremmeseng og i vores egen seng, der hvor baby plejer at ligge. Jeg ville ikke undvære dem, selvom det er relativt sjældent, der virkelig har været brug for dem. Synes bare sådan en madras med masser af pletter ser så ulækker ud. Tisselagnet fanger jo også gylpepletter (som vi har maaange af lige nu) og hvis du selv lækker mælk hvis du ammer i sengen o.lign.

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Haha nu får jeg lyst til romkugler!!! Hvad er det for nogle og hvor er de købt?

Det er de bedste fra fakta de der i en hvid pakke med et blåt logo. fra coop extra tror jeg nok de hedder  

de koster en flad 10er og smager himmelsk De er blevet min besættelse graviditeten igennem

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

MariaJ skriver:

Vi har dem liggende fast under lagnet i barnevogn, tremmeseng og i vores egen seng, der hvor baby plejer at ligge. Jeg ville ikke undvære dem, selvom det er relativt sjældent, der virkelig har været brug for dem. Synes bare sådan en madras med masser af pletter ser så ulækker ud. Tisselagnet fanger jo også gylpepletter (som vi har maaange af lige nu) og hvis du selv lækker mælk hvis du ammer i sengen o.lign.

Nemlig - og klipper man et lagen i mindre stykker så er der nok til alle de steder baby ligger. Evt. bare lav to og så ha det ene liggende i sengen og det andet liggenede som extra i skabet hvis det sku bli vådt.

Man bruger penge på så meget andet - men hvorfor ikke sikre sig madrassen ik ska udskiftes - også hvis man ska ha nogle fæere børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.