"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Fenja09

Kay skriver:

ja... havde heller ik tænkt mig at købe en masse... emn mere om det var nødvændigt at købe i alle 3 størrelser eller hvordan...

Det har vi ikke gjort, men synes du at i behøver det, så skal i da købe til alle 3 sovesteder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Søger man på "vådliggerlagen" på jysk så kommer det vi har i str. 90x200 oz frem og de kan sagens klippes til uden at man skal kunne sy kanterne

nemlig og de ånder helt fint igennem Men ja klip nogle små stykker til af ét stort og så har I . Specielt når de bliver større er de super gode - men der er stræklagenene bedst her De smutter ligesom ik af på samme måde Der har vi to til den store. Den lille er helt fri for tisselagener, men har en i sengen løst - til hvis nu. men der har intet været.

Anmeld

15. juni 2012

FruK

Jeg har aldrig brugt dem til min søn.

Det var sjædent at han tissede igennem, og når det skete, så gik det kun udover topmadrassen, som kunne smides i vaskemaskinen.

Da jeg var højgravid, købte jeg et tisselagen i Jysk, og lagde på min egen seng, i tilfælde af at vandet skulle gå der. Men jeg sov kun med det enkelt nat - det var simpelthen så ubehageligt, og jeg svedte som en hest, ligesom når man sidder på et plastiksæde i bussen en varm sommerdag. Uuuuf.
Derfor fik sønnike dem aldrig på sin seng. -Men om de er blevet bedre siden dengang, ved jeg ikke.

Anmeld

15. juni 2012

Laulund87

Vi har aldrig brugt dem og kan ikke se de er nødvendige. Maria har aldrig tisset igennem ble, derefter tøj for så at nå madressen.

Anmeld

15. juni 2012

FruK

Jo forresten... da min søn skulle lære at sove uden ble, brugte han det en kort overgang. Der lagde jeg det under topmadrassen, så han ikke lå lige på det. Og så røg både lagen, tisselagen og topmadras til vaks, når der var uheld. 

Anmeld

15. juni 2012

Noahmor

Kay skriver:

kan ik helt hitte ud af det...

først tænkte jeg at jeg ville købe dem i ikea...

men har så læst lidt om lagenunderlag/tissestykker... og dem fra ikea virker det ik som om man kan "ånde" igennem... og det er jo dumt når man nu har givet penge for en god madras...

men nogle steder kan man købe dem lige som almindelige lagner der bare bliver puttet på og så lagen uden over... og andre er set et stykke der ikke har samme mål.... og "bare" er et stykke der skal ligges oven på madrassen og så gagnet uden over...

men hvad er smartest...

for der skal vel både bruges til lift, seng og barnevogn???

Vi har kun brugt det, når Noah har været syg med opkast. 

Vi har købt i jysk til en almindelig seng. Så har vi et, der er klippet i stykker til tremmeseng og et helt, vi bruger til at ligge i sofaen eller vores seng, når han er syg. 

Ville ikke undvære det, men har aldrig brugt det som tisselagen.Noah har aldrig tisset igennem. 

Anmeld

15. juni 2012

morethanperfect

Kay skriver:

kan ik helt hitte ud af det...

først tænkte jeg at jeg ville købe dem i ikea...

men har så læst lidt om lagenunderlag/tissestykker... og dem fra ikea virker det ik som om man kan "ånde" igennem... og det er jo dumt når man nu har givet penge for en god madras...

men nogle steder kan man købe dem lige som almindelige lagner der bare bliver puttet på og så lagen uden over... og andre er set et stykke der ikke har samme mål.... og "bare" er et stykke der skal ligges oven på madrassen og så gagnet uden over...

men hvad er smartest...

for der skal vel både bruges til lift, seng og barnevogn???

Vi havde købt dem fra Ikea , men de blev aldrig brugt .. Der var aldrig uheld ..

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

nemlig og de ånder helt fint igennem Men ja klip nogle små stykker til af ét stort og så har I . Specielt når de bliver større er de super gode - men der er stræklagenene bedst her De smutter ligesom ik af på samme måde Der har vi to til den store. Den lille er helt fri for tisselagener, men har en i sengen løst - til hvis nu. men der har intet været.

Arh hun er sej altså

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Arh hun er sej altså

Yes she is ligesom den dag på skadestuen - ka du huske jeg nævnte det? *G*

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Yes she is ligesom den dag på skadestuen - ka du huske jeg nævnte det? *G*

Jah hun er sgu ik så pivet af sig.. En rigtig pippi-tøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.