"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Det er de bedste fra fakta de der i en hvid pakke med et blåt logo. fra coop extra tror jeg nok de hedder  

de koster en flad 10er og smager himmelsk De er blevet min besættelse graviditeten igennem

Mmmmmh måske kæresten lige skal forbi fakta på vej hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Mmmmmh måske kæresten lige skal forbi fakta på vej hjem

Det ku han gøre klogt i - nu du også bager sådanne gode kager til ham

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Det ku han gøre klogt i - nu du også bager sådanne gode kager til ham

Gør han glædeligt

Han står endda gerne op midt om natten for at køre 25 km til nærmeste McD efter jordbærshake til mig

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Gør han glædeligt

Han står endda gerne op midt om natten for at køre 25 km til nærmeste McD efter jordbærshake til mig

ej vel *G* Puuhaaa da da - ka du ik selv ha jordbær hjemme og vanilieis så er den skid slået

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

ej vel *G* Puuhaaa da da - ka du ik selv ha jordbær hjemme og vanilieis så er den skid slået

Det er bare ik det samme

Vi har kun gjort det en gang og det var i weekenden Synes det vil være synd hvis han skal køre i hverdagen når han skal tidligt op.. Han vil gerne men jeg er ik umenneskelig

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det er bare ik det samme

Vi har kun gjort det en gang og det var i weekenden Synes det vil være synd hvis han skal køre i hverdagen når han skal tidligt op.. Han vil gerne men jeg er ik umenneskelig

Nåårh så det er du allgeivel ikk *G* hehe for pokker da-  sødt han gør det for dig - Det fik jeg godt nok aldrig reno til *G*

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Nåårh så det er du allgeivel ikk *G* hehe for pokker da-  sødt han gør det for dig - Det fik jeg godt nok aldrig reno til *G*

Jah det er sødt

Hvis jeg nu var et helt urimeligt  hormonella graviditets monster så kan det oz godt være han havde ændret adfærd Men han synes heldigvis ik jeg er nogle af delene

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Jah det er sødt

Hvis jeg nu var et helt urimeligt  hormonella graviditets monster så kan det oz godt være han havde ændret adfærd Men han synes heldigvis ik jeg er nogle af delene

ja det tror jeg nu heller ik du er - *G* Man må da også godt være sådan lidt. fik da trumfet igennem igår at NU sku vi altså få fyldt fryseren op med kød. så vi ik ska handle kød hele tiden når børnene og baby er her. Længe leve grisogko.dk De bringer : d   yes yes  

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

ja det tror jeg nu heller ik du er - *G* Man må da også godt være sådan lidt. fik da trumfet igennem igår at NU sku vi altså få fyldt fryseren op med kød. så vi ik ska handle kød hele tiden når børnene og baby er her. Længe leve grisogko.dk De bringer : d   yes yes  

Årh men de der små -ture dem har jeg oz.. Men synes faktisk Esben er god til at læse mig og trække sig før jeg bliver irriteret

Det er da heller ik for tidligt at fylde fryseren når du har 4 dage til termin

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Årh men de der små -ture dem har jeg oz.. Men synes faktisk Esben er god til at læse mig og trække sig før jeg bliver irriteret

Det er da heller ik for tidligt at fylde fryseren når du har 4 dage til termin

næ men vi har fryser i huset- men ik stor nok - der er isterninger til den store guldmedalje fra housewarmingen og frugt osv. 

Så reno fik tilbudet at købe en brugt een på arb. for en tusse - og det var forrige uge. Så det er lækkert nok. Så har fyldt lidt i sidst jeg handlede men ka ik ha så meget på cyklen og manden tænker ik over vigtigheden i at ha fyld den op med mad, da jeg ik gider handle ind hver dag med tre børn og en mand. han ka godt være lidt hjælpeløs til tider nemlig. *G*

men nu bliver den da fyldt op med 2 kg, kylling, 2 kg, koteletter, 2 kg steg og så en blandet kasse med div. kødpakker á 30 stk af 1 kg stk Så rundt regnet ca. 36 kg - BUM BUM - 

og så lige de poser der allerede er købt med pastaretter, og lasagnefæridgretter

Men når nok ik at lave dem færdige som I har - men lækkert nok noget af det er færdig fars og færdige karbonader osv Så ska der jo ik så meget til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.