"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

næ men vi har fryser i huset- men ik stor nok - der er isterninger til den store guldmedalje fra housewarmingen og frugt osv. 

Så reno fik tilbudet at købe en brugt een på arb. for en tusse - og det var forrige uge. Så det er lækkert nok. Så har fyldt lidt i sidst jeg handlede men ka ik ha så meget på cyklen og manden tænker ik over vigtigheden i at ha fyld den op med mad, da jeg ik gider handle ind hver dag med tre børn og en mand. han ka godt være lidt hjælpeløs til tider nemlig. *G*

men nu bliver den da fyldt op med 2 kg, kylling, 2 kg, koteletter, 2 kg steg og så en blandet kasse med div. kødpakker á 30 stk af 1 kg stk Så rundt regnet ca. 36 kg - BUM BUM - 

og så lige de poser der allerede er købt med pastaretter, og lasagnefæridgretter

Men når nok ik at lave dem færdige som I har - men lækkert nok noget af det er færdig fars og færdige karbonader osv Så ska der jo ik så meget til

36 kg???

Hold da kæft det er meget kød kvinde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

36 kg???

Hold da kæft det er meget kød kvinde!

Ja men så mangler vi heller ik det første laaange tid så ska vi bare tænke på madpakkerne - Der er meget ska det siges - Ungerne ska ha alt muuuuuhHHHligt med i børnehaven og sfo - puuha - 

så er fint vi bare ska handle det ind,

Men vi har også et lille lager af koldskål og kammerjunkere

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja men så mangler vi heller ik det første laaange tid så ska vi bare tænke på madpakkerne - Der er meget ska det siges - Ungerne ska ha alt muuuuuhHHHligt med i børnehaven og sfo - puuha - 

så er fint vi bare ska handle det ind,

Men vi har også et lille lager af koldskål og kammerjunkere

Kød og koldskål.. Så skal i nok klare jer

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Kød og koldskål.. Så skal i nok klare jer

yes og hj.lavet bærgrød og rababer så er vi der

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

yes og hj.lavet bærgrød og rababer så er vi der

Mmmmh ik ringe ihvertfald

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Mmmmh ik ringe ihvertfald

Næ vel og børnene ELSKER det De lapper det i sig som de ik havde fået noget at spise i flere uger

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Næ vel og børnene ELSKER det De lapper det i sig som de ik havde fået noget at spise i flere uger

Så er det bare det ungerne skal leve af den første tid

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Så er det bare det ungerne skal leve af den første tid

PRÆCIS De ska ik være så kræsne - det er de voksne der bestemmer *G* men ellers er der fars pasta kødsovs - Det ka lige gå an

Anmeld

18. juni 2012

Kay

Mor til Liva skriver:

Vi har aldrig brugt det og kommer heller ikke til det før de smider bleen. Bleen kan sagtens holde tæt på tisseriet uden at madras mm bliver våde.. Vi har i hvertfald aldrig oplevet det

arbejder i en vuggestue og jeg har oplevet både tis igennem og dårlig mave igennem... og der er vi glade for at havde vådlagner så derfor vil jeg gerne havde det... mest for en sikkerheds skyld..

Anmeld

18. juni 2012

Kay

MariaJ skriver:

Vi har dem liggende fast under lagnet i barnevogn, tremmeseng og i vores egen seng, der hvor baby plejer at ligge. Jeg ville ikke undvære dem, selvom det er relativt sjældent, der virkelig har været brug for dem. Synes bare sådan en madras med masser af pletter ser så ulækker ud. Tisselagnet fanger jo også gylpepletter (som vi har maaange af lige nu) og hvis du selv lækker mælk hvis du ammer i sengen o.lign.

nåår ja... havde ik tænkt over den del i vores egen seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.