"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du ka købe  vådlagn stof i stof og stil. Det gode ved det er at så ka du få i lige de størrelser som passer til både barnvognen, tremmesengen og jeres egen seng!! 

Og ja det er rigtig, rigtig rart at ha vådlagn i dobbeltsengen også, både i tilfælde at tis uheld, men også når de små får omgangssyge og kaster op!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

Du ka købe  vådlagn stof i stof og stil. Det gode ved det er at så ka du få i lige de størrelser som passer til både barnvognen, tremmesengen og jeres egen seng!! 

Og ja det er rigtig, rigtig rart at ha vådlagn i dobbeltsengen også, både i tilfælde at tis uheld, men også når de små får omgangssyge og kaster op!! Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

Var så lidt og det gode ved at ha det i dobbeltsengen allerede, er at hvis vandt nu sku gå midt om natten, så bliver sengen da i det mindste ik våd.....  Vh stine

Anmeld

18. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

Var så lidt og det gode ved at ha det i dobbeltsengen allerede, er at hvis vandt nu sku gå midt om natten, så bliver sengen da i det mindste ik våd.....  Vh stine

ja...

vi har dog en ret tyk topmadras der snart skal skiftes alligevel da den er gammel... så venter med at skifte den til hvis vandet skulle gå i sengen

Anmeld

18. juni 2012

Giraffen

Kay skriver:

kan ik helt hitte ud af det...

først tænkte jeg at jeg ville købe dem i ikea...

men har så læst lidt om lagenunderlag/tissestykker... og dem fra ikea virker det ik som om man kan "ånde" igennem... og det er jo dumt når man nu har givet penge for en god madras...

men nogle steder kan man købe dem lige som almindelige lagner der bare bliver puttet på og så lagen uden over... og andre er set et stykke der ikke har samme mål.... og "bare" er et stykke der skal ligges oven på madrassen og så gagnet uden over...

men hvad er smartest...

for der skal vel både bruges til lift, seng og barnevogn???

da Nina gylpede allermest brugte vi nogle fra stof og stil, men vi har prøvet mange forskellige

vi gik bar væk fra det igen for jeg synes ik hun ka ånde i det så hun ender m at være badet i sved hver gang og så vil jeg hellere vaske lidt oftere end at lade hende koge sådan

så jeg vil anbefale at vente og se hvad der passer til jer og babys behov

Anmeld

18. juni 2012

MariaJ

Kay skriver:

nåår ja... havde ik tænkt over den del i vores egen seng

Gylp er i hvert fald et langt større problem herhjemme end risikoen for at tisse igennem, så her ligger tisselagnet altid oppe ved hovedet .

Anmeld

18. juni 2012

Kay

MariaJ skriver:

Gylp er i hvert fald et langt større problem herhjemme end risikoen for at tisse igennem, så her ligger tisselagnet altid oppe ved hovedet .

jamen det er jo det... der er mere end en udgang for våde ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.