"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

LotusCPH

Kay skriver:

så i har bare købt et stort og klippet op? skal kanterne så sys??

Ja i sin tid købte vi et  på 2meter tror  jeg i jysk - et løslagen. Men tristan bruger stræklagen nu- så den lille har nu hele tre stk. lagen. Og ja dem klippede jeg i tre forskellige str. Til hver formål. Og ja så syede jeg kanterne - men det behøves ikk. Men syntes det trælvlede lidt.

:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

Så lidt

Anmeld

15. juni 2012

Kay

FruK skriver:

Jeg har aldrig brugt dem til min søn.

Det var sjædent at han tissede igennem, og når det skete, så gik det kun udover topmadrassen, som kunne smides i vaskemaskinen.

Da jeg var højgravid, købte jeg et tisselagen i Jysk, og lagde på min egen seng, i tilfælde af at vandet skulle gå der. Men jeg sov kun med det enkelt nat - det var simpelthen så ubehageligt, og jeg svedte som en hest, ligesom når man sidder på et plastiksæde i bussen en varm sommerdag. Uuuuf.
Derfor fik sønnike dem aldrig på sin seng. -Men om de er blevet bedre siden dengang, ved jeg ikke.

der er lavet noge som skulle væe til at ånde igennem...

jeg køber ik et til vores seng... for vi har en ret tyk topmadras der snart skal skiftes alligevel så hvis uheldet er ude så bliver den smidt ud og vi køber en ny

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Det er den seje stedmor der smitter af

Altså så sej var jeg heller ik , men ik hun sku på skadestuen *G* Men børn snyder - så var meget godt de kom afsted MEn ja det var godt nok sejt af hende at holde masken. Og så da hun kom hjem og viste hun fik hele to gaver af lægen fordi hun var så brav YES en lineal og et næsehorn - så var dagen ligesom reddet for hende hehe

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Noahmor skriver:

Vi har kun brugt det, når Noah har været syg med opkast. 

Vi har købt i jysk til en almindelig seng. Så har vi et, der er klippet i stykker til tremmeseng og et helt, vi bruger til at ligge i sofaen eller vores seng, når han er syg. 

Ville ikke undvære det, men har aldrig brugt det som tisselagen.Noah har aldrig tisset igennem. 

nej tænker også at der jo kan ske så meget andet i sengen end tis... altså gylp og opkast og den slags det måske er rat at beskytte i mod

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

BabyDan laver nogle som er ganske fine. 

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Altså så sej var jeg heller ik , men ik hun sku på skadestuen *G* Men børn snyder - så var meget godt de kom afsted MEn ja det var godt nok sejt af hende at holde masken. Og så da hun kom hjem og viste hun fik hele to gaver af lægen fordi hun var så brav YES en lineal og et næsehorn - så var dagen ligesom reddet for hende hehe

Åh tænk at en linial og et næsehorn kan redde dagen.. Nogle gange ønsker man sig tilbage til barndommen

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Vi købte dem i BabySam - men vi var nød til at tage dem af, for Laura svedte sådan da de var på.. Hun var våd i nakken, men efter vi stoppede med dem, var hun ikke våd i nakken mere..

oki... og det var nogle af dem de reklamere med er åndbare... har nemlig kigget på dem i babysam...

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Åh tænk at en linial og et næsehorn kan redde dagen.. Nogle gange ønsker man sig tilbage til barndommen

Det havde sku da oz reddet min dag hvis jeg fik det *lol* Du ka bare se de der babypakker man får rundt omkring - de har reddet mange af mine dage hehe

Anmeld

15. juni 2012

Kay

K&S skriver:

Vi har købt et stort lagen i Jysk, som vi har klippet over, så der var til både tremmeseng og barnevogn

Jeg er ikke meget til hele lagner (med vådlægger"funktion") for jeg synes det bliver alt for varmt ved hovedet...

Vi har kun haft brug for det 1 gang i tremmesengen, men der var jeg også MEGET glad for det

tænker også at selvom det kun bliver brugt den ene gang så er det da bedre end den gennemblødt madras?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.