"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.551 visninger
96 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juni 2012

Kay

kan ik helt hitte ud af det...

først tænkte jeg at jeg ville købe dem i ikea...

men har så læst lidt om lagenunderlag/tissestykker... og dem fra ikea virker det ik som om man kan "ånde" igennem... og det er jo dumt når man nu har givet penge for en god madras...

men nogle steder kan man købe dem lige som almindelige lagner der bare bliver puttet på og så lagen uden over... og andre er set et stykke der ikke har samme mål.... og "bare" er et stykke der skal ligges oven på madrassen og så gagnet uden over...

men hvad er smartest...

for der skal vel både bruges til lift, seng og barnevogn???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Fenja09

Vi købte vådliggerlagen i BabySam, men har faktisk aldrig brugt det. Det kostede 60 eller 80 kr for et der passer til en tremmeseng og fungere som et alm. lagen. Jeg ville nøjes med at købe et enkelt og så se om i overhovedet kommer til at bruge det. Vil sige at det kommer meget an på om man finder en ble der passer til barnet, for gør man det burde et vådliggerlagen faktisk være unødvendig.

/Fenja

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Kay skriver:

men har så læst lidt om lagenunderlag/tissestykker... og dem fra ikea virker det ik som om man kan "ånde" igennem... og det er jo dumt når man nu har givet penge for en god madras...

men nogle steder kan man købe dem lige som almindelige lagner der bare bliver puttet på og så lagen uden over... og andre er set et stykke der ikke har samme mål.... og "bare" er et stykke der skal ligges oven på madrassen og så gagnet uden over...

men hvad er smartest...

For at være helt ærlig så bruger vi det slet ikke så jeg ville vente og se om det nu os var nødvendigt

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

men hvad er smartest...

Vi har både fra ikea og et fra jysk

Jeg tænker som dig at det er praktisk at beskytte madrassen i både lift, seng og barnevogn imod utætheder Vi har bare klippet vores til så de ik fylder hele madrassen, så skulle den gerne stadig kunne ånde

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Fenja09 skriver:

Vi købte vådliggerlagen i BabySam, men har faktisk aldrig brugt det. Det kostede 60 eller 80 kr for et der passer til en tremmeseng og fungere som et alm. lagen. Jeg ville nøjes med at købe et enkelt og så se om i overhovedet kommer til at bruge det. Vil sige at det kommer meget an på om man finder en ble der passer til barnet, for gør man det burde et vådliggerlagen faktisk være unødvendig.

/Fenja

aldrig brugs som i det var på men ik havde brug for det eler at i aldrig fik lagt det på??

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Månsson skriver:

For at være helt ærlig så bruger vi det slet ikke så jeg ville vente og se om det nu os var nødvendigt

tænker bare det er så ærgeligt hvis der bliver tisset igennem.... og så er madrassen bare våd

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Vi har både fra ikea og et fra jysk

Jeg tænker som dig at det er praktisk at beskytte madrassen i både lift, seng og barnevogn imod utætheder Vi har bare klippet vores til så de ik fylder hele madrassen, så skulle den gerne stadig kunne ånde

ahhh smart...

hvad hedder dem fra jyst... for har prøvet at søge på deres hjemmeside men kan ik finde noget??

Anmeld

15. juni 2012

Karo

Kay skriver:

men hvad er smartest...

Vi har købt vores vådligger lagner i jysk. De har elastikker i siden (i dem til sen) så man kan trække dem rundt om hjørnerne ogligger fast. Jeg ligger dog altid et alm. lagn over vådliggerlagnet. Og de virker fint efter hensigten. Det er aldrig trængt igennem og han virker ikke til at det genere og ikke kan ånde.

Anmeld

15. juni 2012

L&V

Kay skriver:

tænker bare det er så ærgeligt hvis der bliver tisset igennem.... og så er madrassen bare våd

Ja det er da rigtigt men når de er så små så ska der alligevel en del til før end de tisser igennem.. Bleer kan holde til meget og man skifter jo tit, vi gør i hvert fald

Anmeld

15. juni 2012

Fenja09

Kay skriver:

aldrig brugs som i det var på men ik havde brug for det eler at i aldrig fik lagt det på??

Vi har aldrig haft det i brug - det har ikke været nødvendigt, så det ligger stadig indpakket i skuffen. Derfor synes jeg, at du skal lade være med at købe alt for mange af dem, før du ved om det er et reelt behov for jeres bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.