"tisselagener"??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

ahhh smart...

hvad hedder dem fra jyst... for har prøvet at søge på deres hjemmeside men kan ik finde noget??

Arh det ved jeg ik, det er et vi har fået.. Faktisk til at beskytte sofaen hvis jeg skulle opholde mig der når vandet går Er lidt øm omkring min sofa

Prøv linket her.. Vi har godt nok et der er 90x200 men det skulle gerne være fra jysk!

http://www.jysk.dk/4/294/302/1402800/a/catalog-sales?family=true

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Kay

Karo skriver:

Vi har købt vores vådligger lagner i jysk. De har elastikker i siden (i dem til sen) så man kan trække dem rundt om hjørnerne ogligger fast. Jeg ligger dog altid et alm. lagn over vådliggerlagnet. Og de virker fint efter hensigten. Det er aldrig trængt igennem og han virker ikke til at det genere og ikke kan ånde.

det var også mere om madressen kan ånde

hvad med barnevognen der har i ik noget??

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Månsson skriver:

Ja det er da rigtigt men når de er så små så ska der alligevel en del til før end de tisser igennem.. Bleer kan holde til meget og man skifter jo tit, vi gør i hvert fald

ja det er jo rigtig nok

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Fenja09 skriver:

Vi har aldrig haft det i brug - det har ikke været nødvendigt, så det ligger stadig indpakket i skuffen. Derfor synes jeg, at du skal lade være med at købe alt for mange af dem, før du ved om det er et reelt behov for jeres bebs

ja... havde heller ik tænkt mig at købe en masse... emn mere om det var nødvændigt at købe i alle 3 størrelser eller hvordan...

Anmeld

15. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Vi har både fra ikea og et fra jysk

Jeg tænker som dig at det er praktisk at beskytte madrassen i både lift, seng og barnevogn imod utætheder Vi har bare klippet vores til så de ik fylder hele madrassen, så skulle den gerne stadig kunne ånde

Præcis - vi har også et langt aflagt et fra den store. og klippet det til i små str. et til tremmesengen , hængevuggen og barnevognen. Det er altså meget rart at ha HVIS uheldet sku være ude, men sådan er vi forskellige. Er nok også en af dem der gerne vil være på forkant - og ja ville være så ærgeligt hvis madrassen fik tid på som man ku ha undgået. Specielt i starten når man ska ha bleen til at tilpasses.

Men dem i jysk metermål er helt fine - og så stræklagen senere til de store senge har vi da erfaring med

Anmeld

15. juni 2012

Kay

Team Putte skriver:

Arh det ved jeg ik, det er et vi har fået.. Faktisk til at beskytte sofaen hvis jeg skulle opholde mig der når vandet går Er lidt øm omkring min sofa

Prøv linket her.. Vi har godt nok et der er 90x200 men det skulle gerne være fra jysk!

http://www.jysk.dk/4/294/302/1402800/a/catalog-sales?family=true

hihi oki tak

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Præcis - vi har også et langt aflagt et fra den store. og klippet det til i små str. et til tremmesengen , hængevuggen og barnevognen. Det er altså meget rart at ha HVIS uheldet sku være ude, men sådan er vi forskellige. Er nok også en af dem der gerne vil være på forkant - og ja ville være så ærgeligt hvis madrassen fik tid på som man ku ha undgået. Specielt i starten når man ska ha bleen til at tilpasses.

Men dem i jysk metermål er helt fine - og så stræklagen senere til de store senge har vi da erfaring med

Tror det er meget normalt man gerne vil dække sig ind når det er den første man venter.. Jeg prøver at forudse alt det jeg kan for at gøre det hele lidt nemmere

Men ja så kan man oz tillade sig at bruge lidt ekstra på madrasser når man nu beskytter dem

Anmeld

15. juni 2012

Karo

Kay skriver:

det var også mere om madressen kan ånde

hvad med barnevognen der har i ik noget??

Jo vi havde nogen og jeg mener de var fra jysk. Det var sådan nogle små stykker som man lagde rundt om madressen.

Nu er børn jo godt nok forskellige og nogle tisser ikke ud af bleen mens andre gør. Ingen af mine har tisset så meget at det er løbet ud, så vi kunne godt have sparte os. Så start evt. bare med at købe et par stykker, og hvis i får behov for fler så køb dem senere.

Det er først efter at Marcus har smidt bleen at det er blevet nødvendig med vådliggerlagn. Det kan jo ske at han kommer til at tisse lidt i sengen og så er de gode at have.

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Kay skriver:

hihi oki tak

Søger man på "vådliggerlagen" på jysk så kommer det vi har i str. 90x200 oz frem og de kan sagens klippes til uden at man skal kunne sy kanterne

Anmeld

15. juni 2012

AnneL

Kay skriver:

kan ik helt hitte ud af det...

først tænkte jeg at jeg ville købe dem i ikea...

men har så læst lidt om lagenunderlag/tissestykker... og dem fra ikea virker det ik som om man kan "ånde" igennem... og det er jo dumt når man nu har givet penge for en god madras...

men nogle steder kan man købe dem lige som almindelige lagner der bare bliver puttet på og så lagen uden over... og andre er set et stykke der ikke har samme mål.... og "bare" er et stykke der skal ligges oven på madrassen og så gagnet uden over...

men hvad er smartest...

for der skal vel både bruges til lift, seng og barnevogn???

Jeg ville IKKE undvære vores. Bare én tissetår ved siden af bleen, og der er tis i madrassen Selvom de bliver skiftet ofte, er det jo ikke meningen at man skal vække sit barn om natten for at skifte en tisse ble.

TIl tremmesengen har vi dem fra Ikea, de fylder ikke hele madrassens længde, hvorfor der stadig kan åndes igennem.

TIl lift, vugge, barnevogn (og ja, faktisk også på puslehynden) har vi brugt noget fra Jysk, som er købt i metermål og klippet til efter behag.

Kan se du venter en dreng, kan jo ikke tale for alle, men min dreng havde det med at tisse forbi bleen da han var helt lille. Hvordan må du ikke spørge mig om Men bleen kunne være nærmest tom, også havde han en våd plet midt på maven..
Men det er altså træls at stå midt om natten med en tissevåd seng, hvor skal barnet så sove resten af natten? Nu er min dreng 1,5 år, og tisser nærmest aldrig igennem, men for mig at ske beskytter det jo også madrassen for andre ting, fx. hvis du får blodnæse om natten, snot og andet godt

Man kan jo starte med at købe fx 2, også kan man købe flere hvis man bliver glad for dem, men jeg syntes det er synd for madrassen at undvære.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.