Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

pemiro

Mor til Liva skriver:

De behøver ikke være SÅ slemme i starten.... Bare vent til du er 8-10 cm åben så er de SLEMME

Sys da du skal prøve at ringe derud, så skal de nok fortælle dig om du skal ind til tjek

Pøj pøj med fødslen..

jeg håber da også det bliver værre, forstået på den måde, at jeg eller vil synes det er for let, hvis man kan sige sådan..
det gør MEGA nas nu, men de forventninger man får, når man hører om fødsler, så tror jeg absolut ikke at de er slemme lige nu, i forhold til hvad de bliver...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

pemiro

Line - med Bobben skriver:

Skal vi så  for at du har din guldklump i armene her i eftermiddag? 

Det tror jeg vi gør.. Hep hep hep.. Og kom så din dumme VVS'er

ahh eftermiddag, så tror jeg at jeg er heldig
Men måske i nat :O

Anmeld

14. juni 2012

Blirnokaldrigfru

pemiro skriver:

det må jeg da vidst lige prøve. er det gratis?

jeps og der findes flere forskellige dog kan de gratis kun gemme op til 20 stk af gangen , så skal man nustille den, for at kunne forsætte.. Men 20 veer, er vel også fint at kunne gå ud fra i første omgang?

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

rikkeregnbue skriver:

Ring du bare til FG søde!

God fødsel

Den dumme vvs mand blir simpelthen nødt til at lette røven og komme nu!!!
Så jeg kan ringe derud og snakke med dem... Åh skal også nå i bad :/

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Frk P. skriver:

jeps og der findes flere forskellige dog kan de gratis kun gemme op til 20 stk af gangen , så skal man nustille den, for at kunne forsætte.. Men 20 veer, er vel også fint at kunne gå ud fra i første omgang?

Ja så kan den omtrent dække to timer...
det må jeg lige prøve

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

Den dumme vvs mand blir simpelthen nødt til at lette røven og komme nu!!!
Så jeg kan ringe derud og snakke med dem... Åh skal også nå i bad :/

Synes du skal ringe til dem nu og fortælle hvordan det står til. Så må du jo bare lige knibe sammen indtil VVS kommer

Ellers må du sætte en seddel på døren om hvor nøglen er!  Du er på vej til at gå i fødsel (hvis ikke du længe er det) det må han da kunne forstå

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

"VVSmand kom indenfor, VVSmand!" 

Sender lige en håndfuld gode håb, masser af vilje og vestorm til dig  

Mon ikke din mand skal informeres, hvis det nu pludseligt går RIGTIG stærkt? 

Bare lige en Update til ham, så kan han tage stilling til hvad han vil  Også selvom du har en høj smertetærskel. 

Anmeld

14. juni 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

jeg håber da også det bliver værre, forstået på den måde, at jeg eller vil synes det er for let, hvis man kan sige sådan..
det gør MEGA nas nu, men de forventninger man får, når man hører om fødsler, så tror jeg absolut ikke at de er slemme lige nu, i forhold til hvad de bliver...

Jeg fødte selv uden smertelindring - kun badekar og sys også jeg klarede det fint, men fra de 8 til de 10 cm var det sgu ikk sjovt, men alle er jo forskellige og du skal bare "nyde" at du kan klare det og så se hvad de næste timer bringer...

Fra jeg var 1 1/2 cm åben med små veer som ikke gjorde rigtig ondt og en JM som tog vandet gik der kun 4 timer og 15 min så var min datter født

Du har din lille dreng i armene inden i morgen - det er jeg sikker på!!

Glæder mig til Update fra dig

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

rikkeregnbue skriver:

Synes du skal ringe til dem nu og fortælle hvordan det står til. Så må du jo bare lige knibe sammen indtil VVS kommer

Ellers må du sætte en seddel på døren om hvor nøglen er!  Du er på vej til at gå i fødsel (hvis ikke du længe er det) det må han da kunne forstå

Anmeld

14. juni 2012

MortilElias2010

Jeg kom lige til at tænke på det scenarie der venter den stakkels VVSer  og Hvis Ts så får sagt, ja bliv færdig jeg er på vej i fødsel -kan I se hans ansigtsudtryk for jer? EPIC! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.