Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

pemiro

Line - med Bobben skriver:

Så må han gerne skynde sig at komme ham VVS'eren.. Ellers har du så ikke en nabo der lige kan lukke ham ind så du kan komme afsted? 
Evt ring til fødegangen og hør dem hvad de siger.. 

Både nabo og underbo er taget på job... Og flink som jeg er har keg lovet at fortælle vvs hvor deres nøgler ligger så han kan komme ind til dem også... :/ men han burde være her inden længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Aabye

pemiro skriver:

Både nabo og underbo er taget på job... Og flink som jeg er har keg lovet at fortælle vvs hvor deres nøgler ligger så han kan komme ind til dem også... :/ men han burde være her inden længe

Uh jeg håber at han er der snart så.. 

Anmeld

14. juni 2012

lio

Synes du skal ringe derud, så kan en jm tage stilling til og fortælle dig hvornår du skal komme derud.

Krydser for dig

Anmeld

14. juni 2012

Blirnokaldrigfru

pemiro skriver:

Hvis du har iphone eller smartphone, kan man downloade en app der tager tid på veerne Prøv at søg på contractions Så kan du nemt tage tid - og du kan endda se en historik bagefter

held og lykke

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Line - med Bobben skriver:

Uh jeg håber at han er der snart så.. 

Håber jeg også.. For det er ved at være en smule kritisk nu synes jeg...

Anmeld

14. juni 2012

Princesspigen

vitapigen skriver:

Synes da bare du skal ringe når der er 5 min imellem af 1 mins varighed  Det er jo forskelligt hvordan flok mærker deres veer og hvor slemme de er, her i opstartsfasen. Men ligeså snart du bliver utryg, skal du ringe. Hellere ringe til dem en gang for meget. Så ved de jo også at du snart er på vej

Rigtig god fødsel til dig

så lige dit svar og vælger så at stille dit mit spørgsmål..

jeg kommer til at bo med 3-4 kvarkert kørsel til sygehuset, skal man så stadig ringe når der er 5 min mellem veerne ? er det nok tid til at nå at komme ind ?

Anmeld

14. juni 2012

Mor til L&S

pemiro skriver:

Godmorgen derude..
Hvornår ved man at veerne er kraftige nok til at man bør ringe til fødegangen?
Jeg ved man skal ringe når der er 5 min mellem som førstegangsfødende, men hvornår ved man at de er "slemme" nok?

Håber nogle kan hjælpe så jeg blir klogere

De behøver ikke være SÅ slemme i starten.... Bare vent til du er 8-10 cm åben så er de SLEMME

Sys da du skal prøve at ringe derud, så skal de nok fortælle dig om du skal ind til tjek

Pøj pøj med fødslen..

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Frk P. skriver:

Hvis du har iphone eller smartphone, kan man downloade en app der tager tid på veerne Prøv at søg på contractions Så kan du nemt tage tid - og du kan endda se en historik bagefter

held og lykke

det må jeg da vidst lige prøve. er det gratis?

Anmeld

14. juni 2012

Aabye

pemiro skriver:

Håber jeg også.. For det er ved at være en smule kritisk nu synes jeg...

Skal vi så  for at du har din guldklump i armene her i eftermiddag? 

Det tror jeg vi gør.. Hep hep hep.. Og kom så din dumme VVS'er

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ring du bare til FG søde!

God fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.